• Skins is geweldig. Effy is amazing. En Freddie een überlieve puppy. Even allemaal janken.


    Reality's overrated.

    Milbourne schreef:
    (...)

    Maar ik moet nog een paar afleveringen man. :')


    Ja maar mweh. Urgh. Wret je ook al wie, wat en waarom? (En ik bedoel dus niet wie dood gaat.)


    Reality's overrated.

    Rhae schreef:
    (...)

    Ja maar mweh. Urgh. Wret je ook al wie, wat en waarom? (En ik bedoel dus niet wie dood gaat.)


    Nope?


    Danmarks Dynamite.

    Ik ben net ergens achter gekomen en dat is een beetje raar dus moet ik het delen. Ik wil graag een Hummels voetbalshirt van Dortmund. Dat is met verzend kosten (8 euro) 92 euro in totaal. - ja, ik weet het is duur - Maar ik dacht, laat ik eens kijken voor een Ajax shirt, hoe duur dat dan is. Een uitshirt van Ajax is met (5,50 euro) verzondkosten 105,50. Ik vind dat erg raar. De verzendkosten zijn dus maar 2,50 euro verschil terwijl het één uit fucking Amsterdam komt en de ander uit Duitsland. Dit vind ik zo raar.
    Ohja, de bedrukking van de namen is in Amsterdam 20 euro en in Dortmund maar 16 euro ofzo. Wat een afzetters zijn ze hier in Nederland fuck.


    Danmarks Dynamite.

    MT.


    'Darling, just hold on'

    Milbourne schreef:
    Ik ben net ergens achter gekomen en dat is een beetje raar dus moet ik het delen. Ik wil graag een Hummels voetbalshirt van Dortmund. Dat is met verzend kosten (8 euro) 92 euro in totaal. - ja, ik weet het is duur - Maar ik dacht, laat ik eens kijken voor een Ajax shirt, hoe duur dat dan is. Een uitshirt van Ajax is met (5,50 euro) verzondkosten 105,50. Ik vind dat erg raar. De verzendkosten zijn dus maar 2,50 euro verschil terwijl het één uit fucking Amsterdam komt en de ander uit Duitsland. Dit vind ik zo raar.
    Ohja, de bedrukking van de namen is in Amsterdam 20 euro en in Dortmund maar 16 euro ofzo. Wat een afzetters zijn ze hier in Nederland fuck.


    Wtf. Dat is wel een beetje vreemd, ja. Maar tsja.


    Reality's overrated.

    Ja, indeed haha.


    Danmarks Dynamite.

    Kiko heeft echt geweldige make-up en één van hen lipstickkleuren is zo mooi. Maar dan zou ik voor negenenveertig euro moeten gaan kopen en dat vind ik een beetje veel. Mwehh. ):


    Reality's overrated.

    Rhae schreef:
    Kiko heeft echt geweldige make-up en één van hen lipstickkleuren is zo mooi. Maar dan zou ik voor negenenveertig euro moeten gaan kopen en dat vind ik een beetje veel. Mwehh. ):


    Dat is inderdaad een beetje veel. Haha.


    Danmarks Dynamite.

    Milbourne schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad een beetje veel. Haha.


    Ja, en al helemaal omdat de lipstick zelf maar drie euro is.


    Reality's overrated.

    Rhae schreef:
    (...)

    Ja, en al helemaal omdat de lipstick zelf maar drie euro is.


    Blegh.


    Danmarks Dynamite.

    Hi. (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Gooodevening. <3


    Danmarks Dynamite.

    How are youuu?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Labonair schreef:
    How are youuu?


    I'm okay, you?


    Danmarks Dynamite.

    Milbourne schreef:
    (...)

    I'm okay, you?

    Same. (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.