• Hey lieve mensjes die covers (kunnen) maken!

    Ik heb een paar vraagjes voor jullie:

    + Welk programma gebruiken jullie om die geweldige plaatjes te maken?
    + Waar kan ik dat vinden en is het gratis?
    + Hoe zetten jullie je covers online? Als dit via een site is, kunnen jullie dan ook zeggen hoe die site ongeveer werkt, moest dat niet overduidelijk zijn?

    Ik wil wit weten omdat dit me superleuk lijkt om te doen en het niet altijd handig is om van anderen af te hangen.
    (Hoewel ik een geweldige persoon -kuch kuch Galatea kuch - ken die dat snel voor me regelt.)

    Alvast bedankt!
    HappyxDemon


    Mhm?

    Ik gebruik meestal de app Superimpose, maar die is niet gratis. De site Lunapic is ook erg handig. De plaatjes ga ik altijd uploaden via Tinypic maar als je in de zoekbalk gewoon 'upload images' intypt, kom je vanzelf wel op simpele, vergelijkbare sites. Ik ben trouwens niet heel goed in covers maken, ik ben meestal nog een beetje aan het uitproberen en experimenteren van de verschillende programma's en de verschillende mogelijkheden.


    I solemly swear that I am up to no good

    Photoshop CC.
    Photoshop los kost iets van 20 euro p. m. en de complete adobe suite iets van 50 p.m (misschien beide iets meer)
    Ik raad het je niet aan als je alleen covers wilt maken, ik ben zelf niet fantastisch in covers maken maar ik gebruik vele adobe programma's omdat ik mijzelf een semi-graphic designer vind (en niet heel veel ervaring heb met covers) en ik gewoon heel veel plezier hier uit haal.

    Ik zet het online met Imageshack. Even aanmelden en ready to go, ik gebruik het al langere tijd maar na hun re-design is het echt heel erg mooi en overzichtelijk geworden (dit is wel gratis).

    [ bericht aangepast op 29 sep 2014 - 21:32 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Gimp is gratis.


    Your make-up is terrible

    Pixlr is gratis, en ik gebruik uploadenfoto.nl op een foto op up-te-loaden


    Tyler Joseph | Josh Dun | Brendon Urie | Kian Lawley | Norman Reedus

    Ik gebruik Photoshop om ze te maken, als je weet waar te zoeken is die gratis :'D

    En om te uploaden gebruik ik Tumblr of Tinypic


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik gebruik Gimp - het is gratis en werkt heel fijn.
    Voor het uploaden gebruik ik photobucket.


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Vroeger gebruikte is GIMP, dat is gratis en makkelijk online te vinden. Nu gebruik ik Photoshop Elements 6.0, ik heb geen idee of je dat ergens gratis kan vinden, want dat stond standaard op mijn computer. Met Picmonkey kan je ook foto's bewerken en zo, maar dat vind ik persoonlijk niet zo fijn om mee te werken.

    Ik upload op Tinypic en als het daar niet werkt, dan gebruik ik Imgur.


    16 - 09 - '17

    ik gebruik adobe Photoshop CC.
    Voor mij persoonlijk is het een jaar gratis, omdat ik een week geleden een jaar lang gratis Adobe Cloud heb gewonnen, maar normaal gesproken kost het toch wel redelijk wat geld. Al is het best makkelijk illegaal te downloaden. Iets wat ik voor mijn jaar gratis membership ook heb gedaan.
    Je moet het alleen wel eerst een beetje onder de knie hebben, wil je echt mooie dingen kunnen maken, maar dat is een kwestie van een hoop oefenen en gewoon op alle knopjes drukken om te kijken wat het is.

    En volgens mij als je op google intypt foto's bewerken, dat je zo een miljoen broserprogramma's hebt, waarmee je wat leuks kan maken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''