• Hoihoi! Ik studeer Technische Bedrijfskunde aan de universiteit en nu moet ik een essay schrijven over zonnepanelen (zowel de technische kant als de economische kant). Ik kom helaas maar niet op gang :( Hebben jullie misschien een idee wat ik zou kunnen gaan bespreken?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Voordelen van zonnepanelen en de nadelen? In praten over de milieubewuste kant? Hoe duur het is en of de prijs er ook weer uit gaat na een bepaalde tijd (hoeveel tijd?). Ik heb hier eigenlijk geen verstand van, maar dit is het eerste wat er in mijn brein omgaat. x)


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    Voordelen van zonnepanelen en de nadelen? In praten over de milieubewuste kant? Hoe duur het is en of de prijs er ook weer uit gaat na een bepaalde tijd (hoeveel tijd?). Ik heb hier eigenlijk geen verstand van, maar dit is het eerste wat er in mijn brein omgaat. x)

    Je kan het misschien ook hebben over hoe het in z'n werking gaat... hoe ze gemaakt worden en hoe ze eigenlijk werken. Misschien ook hoeveel geld je ongeveer uitspaart per jaar met zo'n zonnepaneel


    None but ourselves can free our minds.

    sc4rsandst0ries schreef:
    (...)
    Je kan het misschien ook hebben over hoe het in z'n werking gaat... hoe ze gemaakt worden en hoe ze eigenlijk werken. Misschien ook hoeveel geld je ongeveer uitspaart per jaar met zo'n zonnepaneel


    Haha dankjulliewel! Ik weet alleen echt niet waar ik dat soort info kan vinden xD. Maar ik vind het lief dat jullie meedenken!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Je zou voor informatie de bibliotheek of internet kunnen raadplegen, denk ik? Ik heb het een tijdje geleden op school gehad en heb er toen een aantal basis dingen over moeten opzoeken, dus ik neem aan dat het niet heel lastig is om onderzoeken en dergelijke te vinden.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."