• Hey c:

    Ik zit sinds vorige week op handbal. De mensen zijn leuk, de trainster is lief en ik heb het goed naar mijn zin. Maar het minpunt: een vriendin van me zei dat ik eigenlijk na elke training moet douchen. Echt vreselijk -,-
    En ja, ik ben gewoon bang, ik schaam me echt compleet dood om daar tussen al die kinderen van 12 te staan terwijl ik -en nog een ander meisje- bijna 14 ben.
    *zeik* *zeik*

    Om een lang verhaal kort te maken; iemand tips om het minder awkward te maken? :')

    [ bericht aangepast op 30 sep 2014 - 20:39 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Waarom is dat eigenlijk verplicht? Is dat voor teambuilding of zo? :v


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Libertas schreef:
    (...)

    Mijn moeder vindt dat ik me niet zo moet aanstellen en gewoon moet douchen dus dat werkt ook niet :c


    Ik vind niet dat je - je aanstelt. Je bent onzeker en dat mag ook nog wel op jouw leeftijd. Je begint alles te ontwikkelen en dat soort dingetjes en dat doe je liever alleen dan met allemaal andere erbij. Probeer er anders eens rustig over te praten met jouw trainer. En weet je wat je anders ook kunt doen. Neem een onderbroek extra mee en een bh en douche dan in je bh en onderbroek waarin je gesport hebt, dan wanneer je klaar bent kun je je met de handdoek om je heen makkelijk omkleden ^^ Misschien is dat een ideetje (:
    En dan kun je dat uitleggen aan de meisjes van jouw team.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Wat bedoel jet met ''het andere''? (:


    Ik denk haar andere vrouwelijke gedeelte (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KillianHook schreef:
    (...)

    Ik denk haar andere vrouwelijke gedeelte (:

    Ja, maar waar ze zich daar voor schaamt. Schaamhaar?


    Pretty is just a pretty word.

    Als jij, je er niet fijn bij voelt, moet je het niet doen. Ze mogen je niet dwingen dus het verplichten vind ik onzin. Ik snap dat ze hygiëne belangrijk vinden, maar wat is het verschil tussen daar douchen of thuis? Niks en als jij het thuis fijner vindt, moet je het daar doen. Dan word de trainer maar pissig, als zij weigert om rekening te houden en dan ook nog pissig wordt dan zegt dat meer over haar dan over jou.

    Misschien kun je nog een keer met je moeder praten? Ik neem aan dat je moeder wil dat jij je ook fijn voelt.


    Physics is awesome

    KillianHook schreef:
    (...)

    Ik denk haar andere vrouwelijke gedeelte (:

    ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Ja, maar waar ze zich daar voor schaamt. Schaamhaar?

    Uhm, ja, dat gewoon.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Ja, maar waar ze zich daar voor schaamt. Schaamhaar?


    Misschien dat ze liever niet heeft dat andere meiden daar naar kunnen kijken?


    Physics is awesome

    Libertas schreef:
    (...)
    Uhm, ja, dat gewoon.

    Daar kan ik me wel in vinden, ja. Ik snap dat je je daar onzeker bij voelt en ronduit ongemakkelijk. Toch maar benadrukken bij je trainer en bij je moeder dat je echt niet wil douchen met het team.


    Pretty is just a pretty word.

    Bij voetbal moest ik ook altijd douchen. Als je niet douchte mocht je niet spelen. Maar omdat ik bij jongens voetbalde, was het minder erg en hadden ze meestal niet eens aparte douches voor mij. Hehe. Ik vind het zo overbodig dat dat verplicht wordt..


    Danmarks Dynamite.

    Gewoon nee zeggen. Je trainer boos? Jammer! Je moet achter jou mening staan, dit voor oorzaakt soms complicaties maar vaak ga je er zelf op vooruit (hopelijk niet ten koste van andere en dat lijkt me in dit geval niet).
    Je moet kiezen of aan de ene kan je niet aan trekken van andere (je trainer, natuurlijk alleen bij deze kwestie) of je aan de andere kant je niet aantrekken van andere (de mensen waar je mee moet douchen).

    Edit: En misschien als ze niet het empatisch vermorgen hebben dat nodig is om je in een (onzekere) tiener in te leven moet je misschien overwegen wil ik hier wel nog trainen (dat heb ik uiteindelijk zelf gedaan ergens omdat mijn mening in geen enkel geval werd gehoord) al is dit wel heel extreem en moet je eerst nog proberen het anders op te lossen en mijn kwestie was misschien iets erger.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2014 - 21:09 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Sketches schreef:
    Gewoon nee zeggen. Je trainer boos? Jammer! Je moet achter jou mening staan, dit voor oorzaakt soms complicaties maar vaak ga je er zelf op vooruit (hopelijk niet ten koste van andere en dat lijkt me in dit geval niet).
    Je moet kiezen of aan de ene kan je niet aan trekken van andere (je trainer, natuurlijk alleen bij deze kwestie) of je aan de andere kant je niet aantrekken van andere (de mensen waar je mee moet douchen).


    Ja klopt, aan de ene kant wil ik het inderdaad ook wel doen en er gewoon schijt aan hebben.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Libertas schreef:
    (...)

    Ja klopt, aan de ene kant wil ik het inderdaad ook wel doen en er gewoon schijt aan hebben.


    Hoe dan ook wens ik je succes!


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Sketches schreef:
    (...)

    Hoe dan ook wens ik je succes!

    Dankjewel c:


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Wacht. Ik vind niet dat ze je mogen verplichten. Als jij je er niet fijn bij voelt, moet je het niet doen. Maar goed, dat had ik al vaker gelezen..
    En.. Over dat 12 / 14 jaar gedeelte.. Ik denk dat dat vanzelf went. Ik weet niet hoe die douches eruit zien, maar misschien kun je zo gaan staan dat je met je gezicht richting de muur staat? Dus dat de meiden die kijken, vooral je rug/billen zien? En tuurlijk, de eerste keren zijn ongemakkelijk en je voelt je bekeken.. Maar, die meiden zullen echt niet élke keer naar je kijken hoor! Ze zullen het naar één of twee keer ook wel gezien hebben. En uiteraard, iedereen kijkt volgens mij automatisch wel een keer naar een ander, als je gezamenlijk doucht, Maar er is niets om je voor te schamen. Ik denk dat je je er gewoon even overheen moet zetten. En zoals ik zei; misschien kun je richting de muur gaan staan? Dit deed ik ook wel ns.. Dan voelt het toch minder erg! ;]
    Succes, in ieder geval.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.