• Hey ik heb een probleen.... ik ziet pas in de brugklass en mijn bff heeft een nieuw vriendien gemaakt niets mis mee. Maar helaas steelt die vriendien van mijn bff dus nu steelt mijn bff ook om stoer te doen zou ik nog met haar omgaan of niet?


    Life's a bitch so am i

    MissSwan schreef:
    Het voordeel is dat je zodra je bezwijkt aan de energie hier helemaal geen last meer van hebt :Y)


    Moest het drie keer lezen en lachte toen best wel :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Galatea schreef:
    Hale ben jij dat?


    Soms baal ik er echt van dat ik Hale net niet heb meegemaakt. (-:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Ik voel je.

    KillianHook schreef:
    (...)

    Moest het drie keer lezen en lachte toen best wel :'D

    Scribe schreef:
    (...)

    Soms baal ik er echt van dat ik Hale net niet heb meegemaakt. (-:

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 12:39 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    MissSwan schreef:
    Het voordeel is dat je zodra je bezwijkt aan de energie hier helemaal geen last meer van hebt :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    Mocht je werkelijk in de implausibele situatie zitten dat je bff van niet nader genoemde mensen niet nader genoemde dingen steelt hoewel er schijnbaar ook van haar dingen worden gestolen door een nieuwe "vriendin" en zij dat zelf niet leuk vindt, dan zou ik in jouw plaats je bff daar eens direct op aanspreken. Dat is namelijk geen normaal gedrag en het klinkt een beetje als een schreeuw om aandacht. Soms doen mensen vreemde dingen als ze met problemen zitten en niet weten hoe ze ermee om moeten gaan.
    In ieder geval schreeuwt er iemand om aandacht; of dat je bff is waag ik te betwijfelen op basis van dit topic, maar goed. Wat je zegt klinkt zo vaag dat ik, ook vanwege je recente forumgeschiedenis, de rest van de mensen hier gelijk moet geven en nogal aan de echtheid van je verhaal twijfel, om eerlijk te zijn.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat een problemen heb je toch allemaal in zo'n korte tijd :')


    El Diablo.

    Jongens, de geloofwaardigheid even daargelaten, ik geloof dat jullie haar tekst niet goed begrijpen.

    Maar helaas steelt die vriendien van mijn bff dus nu steelt mijn bff ook


    Volgens mij bedoelt ze hier gewoon mee dat de vriendin van haar bff (dus het meisje dat vriendin is met haar bff) steelt en slaat 'van' dus op het feit dat ze vriendin is van en niet dat ze van haar steelt.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dandy schreef:
    Jongens, de geloofwaardigheid even daargelaten, ik geloof dat jullie haar tekst niet goed begrijpen.

    (...)

    Volgens mij bedoelt ze hier gewoon mee dat de vriendin van haar bff (dus het meisje dat vriendin is met haar bff) steelt en slaat 'van' dus op het feit dat ze vriendin is van en niet dat ze van haar steelt.


    Oh! Dat klinkt inderdaad al iets logischer. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    zzz


    I live for the applause, you will die for it.

    Bel de politie.(cop)

    Sorry, dat moest even, kun je niet gewoon met elkaar praten? En allemaal vrienden worden? Zodat niemand elkaar moet stelen.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 15:08 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Galatea schreef:
    (...)


    Twijfels twijfels hmm,


    Maar Hale was laatst al geband op een ander account, toch...?
    Misschien is dit een wraakactie op quizlet ^O^

    Agent Tamara lost het op!


    wat was dit ookalweer

    Dandy schreef:
    Jongens, de geloofwaardigheid even daargelaten, ik geloof dat jullie haar tekst niet goed begrijpen.

    (...)

    Volgens mij bedoelt ze hier gewoon mee dat de vriendin van haar bff (dus het meisje dat vriendin is met haar bff) steelt en slaat 'van' dus op het feit dat ze vriendin is van en niet dat ze van haar steelt.

    Ja dat bedoel ik!
    Voor iedereen die denkt dat ik fake ben : ik ben niet fake kan gwn ik duidelijk schijfen en spellen geef ik toe...


    Life's a bitch so am i

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Maar Hale was laatst al geband op een ander account, toch...?
    Misschien is dit een wraakactie op quizlet ^O^

    Agent Tamara lost het op!


    Notice hoe het spellen nu ineens veel beter gaat xD

    Praat er gewoon eens over met haar? Als ze echt je vriendin is, zou dat geen probleem moeten zijn. (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    KillianHook schreef:
    Weet je, ik begin steeds meer te denken dat jij een troll account bent.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''