• Hallo!

    Een vriendin van mij is over twee weken jarig en ik begin in de stress te raken, omdat ik geen enkel idee heb wat ik haar kan geven/wat ik met haar kan doen. Het moet ook nog eens niet te duur zijn, want tja - ik ben een puber die niet eens werkt. Dat zegt wel genoeg. (joehoe)
    Ze had voor mijn verjaardag een papier gemaakt met daarop een eigen gemaakte high tea- waardenbon. Dus ze zou me mee nemen high tea-en. Maar wat kan ik in vredes naam voor origineel verjaardagscadeau geven? Het mag een product zijn, maar spontane uitjes zijn ook welkom.

    Iemand enig idee?


    Pretty is just a pretty word.

    Een fotolijst met allemaal foto's van jullie beiden erin. De Action heeft vaak wel hele leuke lijsten, of anders de Xenos. c:
    OF BAK EEN TAART! of of... kijk op vakantieveilingen.nl en probeer een leuk uitje te kunnen regelen?

    Succes! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Een zelfgemaakt cadeautje? Ik heb bijvoorbeeld een vriendin die een tijdje geleden in het buitenland zat. Ik heb haar toen voor haar verjaardag mini-envelopjes gemaakt met daarin leuke spreuken.

    Wat vind ze voor de rest leuk om te doen? Een bepaalde sport waar ze gek op is, een hobby, of misschien iets wat jullie gemeen hebben wat jullie allebei leuk vinden? Dan zou je bijvoorbeeld ook zelf een cadeaubon kunnen maken. Je kunt ook een dagje met haar naar een zwembad/welness gaan, en afhankelijk van waar je woont is er misschien iets anders leuks in de buurt om samen heen te gaan (een leuk museum, park, strand, dat ene leuke restaurant of cafe).

    Of maak haar een leuk pakketje. Ik zeg maar even wat afgezaagds, iets voor in de douche of bad: pak een washandje, douchegel, nagelschrobber etcetc. Daarmee kun je ook iets leuks creëeren (;

    Hopelijk heb je hier wat aan en succes!
    Als je iets gevonden hebt, dan ben ik benieuwd(:


    Inspiration can hit you any time

    Ik raad je aan om op groupon rond te gaan struinen ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Inquisitor schreef:
    Ik raad je aan om op groupon rond te gaan struinen ^^



    Groupon.com? Wat houdt dat dan precies in?

    Trouwens voor iedereen: als ik erachter ben wat ik kies, dan zal ik dat melden en de reactie vertellen van mijn vriendin! (:


    Pretty is just a pretty word.

    Op school doen we met vriendinnen ook altijd zelf verzonnen cadeautjes. Maar dat heeft wel altijd te maken met wat diegene leuk vind, dus ik zou vooral daar naar kijken.

    Zoals voor een van hun, die gek is gek van een band en toen hebben we haar hoofd op alle bandleden geplakt en op een poster gedrukt.

    Ik heb het altijd over dat ik met iedereen ga trouwen, dus voor mij hadden ze trouwfoto's gephotoshop, met mij in een bruidsjurk en daarnaast elke keer een ander idool van mij.

    Persoonlijk vind ik zulke dingen veel leuker dan een standaard gekocht cadeautje.
    Ik zou dus gewoon kijken naar iets wat ze leuk vind en daarop verzinnen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Wat leuk! Euhm ja, ik vind dit ook altijd zo moeilijk. (Ik ben volgende week jarig en ik weet nog niet eens wat ik wil haha). Misschien kun je naar de beekse Bergen gaan? (Ik weet niet of dat dicht bij je/jullie in de buurt ligt? Met die kortingsbonnen van de C1000 was ik toen voor 2 personen nog geen 10 euro kwijt.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik raad dit iedereen aan:
    Op Vakantieveilingen.nl kun je heel veel leuke dingen vinden. Zo hadden een vriendin en ik laatst een make-up workshop gewonnen voor 15 euro en ik laatst nog tandenbleken voor 10 euro. (:

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 16:08 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Mulleroni schreef:
    (...)


    Groupon.com? Wat houdt dat dan precies in?

    Trouwens voor iedereen: als ik erachter ben wat ik kies, dan zal ik dat melden en de reactie vertellen van mijn vriendin! (:


    Groupon.nl. Je kunt voor leuke prijzen allemaal etentjes en uitjes scoren (: En je hoeft ook niet er op te bieden ofzo.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Tegoedbonnen voor knuffels.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    Tegoedbonnen voor knuffels.


    Da's ook leuk ja ;3


    26 - 02 - '16

    Ik weet niet of hij er op dit moment is, maar ik heb toen een dagreiskaart voor mijn beste vriendin gekocht. En dan plan je dus een leuk dagje naar een stad.
    Ik geloof dat ze in het weekend, als ze er zijn, 13 euro zijn, maar ik weet niet wat je budget is ;).


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ron_Weasley schreef:
    Ik weet niet of hij er op dit moment is, maar ik heb toen een dagreiskaart voor mijn beste vriendin gekocht. En dan plan je dus een leuk dagje naar een stad.
    Ik geloof dat ze in het weekend, als ze er zijn, 13 euro zijn, maar ik weet niet wat je budget is ;).

    Waar haal je die?


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Waar haal je die?


    Eh, er zijn soms van die aanbiedingen van Blokker of Hema. Maar ik heb net even gegooglet en volgens mij is die actie op dit moment helaas niet :(


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    In dat geval kun je ook nog altijd een leuk, origineel telefoonhoesje maken, of een fotoboek als jullie veel foto's hebben samen, of misschien een uiteten-bon of een bioscoop-bon. Ik heb zelf ooit eens een tijdschrift ontworpen (als 'fotoboek').


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Even mijn abo voor als je een idee hebt;p/


    Inspiration can hit you any time