• Hallo!

    Een vriendin van mij is over twee weken jarig en ik begin in de stress te raken, omdat ik geen enkel idee heb wat ik haar kan geven/wat ik met haar kan doen. Het moet ook nog eens niet te duur zijn, want tja - ik ben een puber die niet eens werkt. Dat zegt wel genoeg. (joehoe)
    Ze had voor mijn verjaardag een papier gemaakt met daarop een eigen gemaakte high tea- waardenbon. Dus ze zou me mee nemen high tea-en. Maar wat kan ik in vredes naam voor origineel verjaardagscadeau geven? Het mag een product zijn, maar spontane uitjes zijn ook welkom.

    Iemand enig idee?


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb samen met een andere vriendin, een vriendin ooit een dartbord gegeven met foto's van jongens uit onze klas erop, met dartpijlen erbij waar we hartjes en doodshoofdjes op hadden geplakt :') Ogen dicht, gooien en konden wij haar vervolgens eeuwig plagen met de uitkomst :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Mulleroni schreef:
    Ik dacht eraan om in de ochtend twee gebakjes te halen die we op school kunnen opeten en dat ik dan later op de dag nog donuts tevoorschijn haal als verrassing en haar dan vertel dat ik haar mee neem naar de bioscoop op een dag dat we beiden kunnen.

    Klinkt dat leuk?


    Dit heb ik gedaan. De bioscoopbon had ik zelf gemaakt. Ze vindt het leuk, yay. Missie geslaagd. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)

    Dit heb ik gedaan. De bioscoopbon had ik zelf gemaakt. Ze vindt het leuk, yay. Missie geslaagd. ^^


    Wat leeeuk! zijn jullie er al uit naar welke film jullie gaan?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ron_Weasley schreef:
    (...)

    Wat leeeuk! zijn jullie er al uit naar welke film jullie gaan?

    Nope, ik heb erop gezet dat zij in ieder geval mag kiezen, ongeacht wat ik van die film vind. De datum moeten we ook nog eventjes prikken. In ieder geval gaan we nu pas haar cadeau van mijn verjaardag in juli waarmaken: ze neemt me vandaag mee high tea-en. Heb er super veel zin in!


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Nope, ik heb erop gezet dat zij in ieder geval mag kiezen, ongeacht wat ik van die film vind. De datum moeten we ook nog eventjes prikken. In ieder geval gaan we nu pas haar cadeau van mijn verjaardag in juli waarmaken: ze neemt me vandaag mee high tea-en. Heb er super veel zin in!


    Wat leuk! Ben benieuwd wat de film wordt ^^

    Ik zit nog steeds met hetzelfde dilemma als jij, wat ik mijn beste vriendin moet gaan geven. Heb haar al eens een bioscoopbon gegeven, zij mij al eens een high-tea (nu ik toch jouw ideeën lees) en we zijn al een keer uit eten geweest, we zijn al een keer naar een stad geweest, al een keer samen naar Slagharen... Het wordt steeds moeilijker om origineel te blijven :'). En heel veel leuke dingen zijn veel te ver weg van ons huis, dus dan zit je vier uren in de trein en dat vind ik echt wel wat ver gaan, dan heb je niet meer zoveel aan je dag. Dus ik zit me echt af te vragen wat ik nog kan geven xD.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ron_Weasley schreef:
    (...)

    Wat leuk! Ben benieuwd wat de film wordt ^^

    Ik zit nog steeds met hetzelfde dilemma als jij, wat ik mijn beste vriendin moet gaan geven. Heb haar al eens een bioscoopbon gegeven, zij mij al eens een high-tea (nu ik toch jouw ideeën lees) en we zijn al een keer uit eten geweest, we zijn al een keer naar een stad geweest, al een keer samen naar Slagharen... Het wordt steeds moeilijker om origineel te blijven :'). En heel veel leuke dingen zijn veel te ver weg van ons huis, dus dan zit je vier uren in de trein en dat vind ik echt wel wat ver gaan, dan heb je niet meer zoveel aan je dag. Dus ik zit me echt af te vragen wat ik nog kan geven xD.

    Je kan een picknick voorbereiden en ergens een leuk plekje uit gaan zoeken. Super toch? Of samen pizza maken? De kleine dingen tellen! Het is inderdaad moeilijk om origineel te blijven, inderdaad. Wat jullie al gedaan hebben is wel erg leuk.


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Je kan een picknick voorbereiden en ergens een leuk plekje uit gaan zoeken. Super toch? Of samen pizza maken? De kleine dingen tellen! Het is inderdaad moeilijk om origineel te blijven, inderdaad. Wat jullie al gedaan hebben is wel erg leuk.


    Jaa, dat soort dingen zijn heel erg leuk, vind ik, maar gezien ik op haar verjaardag in de tentamenweek zit (natuurlijk zit de planning me weer eens niet mee) wil ik haar liever een soort... tegoedbon geven. :'p Maar misschien is een dagje dierentuin ook heel leuk. Gezellig tussen de aanpjes, eens kijken of ik dat goedkoop kan regelen!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ron_Weasley schreef:
    (...)

    Jaa, dat soort dingen zijn heel erg leuk, vind ik, maar gezien ik op haar verjaardag in de tentamenweek zit (natuurlijk zit de planning me weer eens niet mee) wil ik haar liever een soort... tegoedbon geven. :'p Maar misschien is een dagje dierentuin ook heel leuk. Gezellig tussen de aanpjes, eens kijken of ik dat goedkoop kan regelen!

    Een bon vind ik zelf altijd maar wat ''meh'', maar dat dierentuin idee vind ik leuk!


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Een bon vind ik zelf altijd maar wat ''meh'', maar dat dierentuin idee vind ik leuk!


    Ik bedoel een tegoedbon voor een dagje weg haha. Ik ga wel eens kijken naar dierentuinen die een beetje bereisbaar zijn. Dat is het nadeel van in het noorden wonen, dat het gewoon allemaal zo ver weg is :(


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Je had haar ook gewoon een knuffel à la Annemarije kunnen geven. (wbw)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ron_Weasley schreef:
    (...)

    Ik bedoel een tegoedbon voor een dagje weg haha. Ik ga wel eens kijken naar dierentuinen die een beetje bereisbaar zijn. Dat is het nadeel van in het noorden wonen, dat het gewoon allemaal zo ver weg is :(

    Ik woon ook in het noorden, in Drenthe. In Emmen zit een Dierentuin. Maar dat wist je vast wel. x)


    Pretty is just a pretty word.

    Meereen schreef:
    Je had haar ook gewoon een knuffel à la Annemarije kunnen geven. (wbw)

    Waarom lees ik dit nu pas?
    Oh, she sure got that hug. (wbw)


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Ik woon ook in het noorden, in Drenthe. In Emmen zit een Dierentuin. Maar dat wist je vast wel. x)


    Haha ja Emmen ken ik, als we naar een dierentuin gingen vroeger, was dat de dierentuin :p. Ik ben nu aan het zoeken op spoordeelwinkel.nl, want daar hebben ze heel vaak leuke aanbiedingen met ticket en reis ineen!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ron_Weasley schreef:
    (...)

    Haha ja Emmen ken ik, als we naar een dierentuin gingen vroeger, was dat de dierentuin :p. Ik ben nu aan het zoeken op spoordeelwinkel.nl, want daar hebben ze heel vaak leuke aanbiedingen met ticket en reis ineen!

    Als je iets hebt gevonden, laat het me weten. Ik ben benieuwd. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Leuke ideeën staan hier, die komen nog weleens van pas :')

    Wat ik ook wel heb gedaan is een witte mok kopen en daar allemaal teksten (watervaste stift!) opschrijven/tekeningetjes op maken en die mok dan vullen met van die hartjessnoepjes met 'love' erop enz.


    Alle wegen leiden uiteindelijk naar Rome. Dag irritatie, hallo inspiratie!