• Hallo!

    Een vriendin van mij is over twee weken jarig en ik begin in de stress te raken, omdat ik geen enkel idee heb wat ik haar kan geven/wat ik met haar kan doen. Het moet ook nog eens niet te duur zijn, want tja - ik ben een puber die niet eens werkt. Dat zegt wel genoeg. (joehoe)
    Ze had voor mijn verjaardag een papier gemaakt met daarop een eigen gemaakte high tea- waardenbon. Dus ze zou me mee nemen high tea-en. Maar wat kan ik in vredes naam voor origineel verjaardagscadeau geven? Het mag een product zijn, maar spontane uitjes zijn ook welkom.

    Iemand enig idee?


    Pretty is just a pretty word.

    Mijn vriendin heeft mij een fotolijstje gegeven met allerlei foto's van ons er in. Ik vond het een erg leuk cadeautje! (:

    Is haar trakteren op de bioscoop een leuk idee?


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    Is haar trakteren op de bioscoop een leuk idee?


    Ja zeker! Ik zou het in ieder geval wel erg leuk vinden (:

    Ik dacht eraan om in de ochtend twee gebakjes te halen die we op school kunnen opeten en dat ik dan later op de dag nog donuts tevoorschijn haal als verrassing en haar dan vertel dat ik haar mee neem naar de bioscoop op een dag dat we beiden kunnen.

    Klinkt dat leuk?


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    Ik dacht eraan om in de ochtend twee gebakjes te halen die we op school kunnen opeten en dat ik dan later op de dag nog donuts tevoorschijn haal als verrassing en haar dan vertel dat ik haar mee neem naar de bioscoop op een dag dat we beiden kunnen.

    Klinkt dat leuk?


    Dat is lekker én leuk! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bioscoopbon doet het altijd goed ^^ Ik zit ook te twijfelen wat ik mijn vriendin moet geven. Die heb ik twee jaar geleden ook een bioscoopbon gegeven en vorig jaar dus een treinkaartje. Nu willen wij graag naar de nieuwste Hunger Games dus in dat opzicht zou een bioscoopbon weer ideaal zijn.. Maar ik vind mezelf dan zo onorigineel xD.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ron_Weasley schreef:
    Bioscoopbon doet het altijd goed ^^ Ik zit ook te twijfelen wat ik mijn vriendin moet geven. Die heb ik twee jaar geleden ook een bioscoopbon gegeven en vorig jaar dus een treinkaartje. Nu willen wij graag naar de nieuwste Hunger Games dus in dat opzicht zou een bioscoopbon weer ideaal zijn.. Maar ik vind mezelf dan zo onorigineel xD.

    Waar haal je een bioscoopbon dan? x)
    Ik denk dat ik dan maar gewoon naar de bioscoop ga met haar en voor ons samen betaal. Dat kan ook wel gewoon, I guess. Haha.
    Je zou altijd dit topic kunnen doorspitten naar leuke ideetjes? x)


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Waar haal je een bioscoopbon dan? x)
    Ik denk dat ik dan maar gewoon naar de bioscoop ga met haar en voor ons samen betaal. Dat kan ook wel gewoon, I guess. Haha.
    Je zou altijd dit topic kunnen doorspitten naar leuke ideetjes? x)

    Uit m'n hoofd kun je 'm sowieso bij Primera & Bruna kopen. ^^

    Mulleroni schreef:
    Ik dacht eraan om in de ochtend twee gebakjes te halen die we op school kunnen opeten en dat ik dan later op de dag nog donuts tevoorschijn haal als verrassing en haar dan vertel dat ik haar mee neem naar de bioscoop op een dag dat we beiden kunnen.

    Klinkt dat leuk?


    Ah, dat klinkt erg leuk! Doen ^^

    Ik kocht mijn beste vriendin onlangs voor haar verjaardag:
    - een fles lekkere drank (krul)
    - een stuk chocolade (want ze houdt van chocolade)
    - douchegel van Keiff (of zo iets, dat merk van die massageolie)
    - een sexy onderbroek uit de Hunkemöller (dat ik ook voor mezelf wou kopen maar waarvan mijn maat er niet meer was :( )
    - nageltattoo's
    - en eh I'm pretty sure dat ik nog iets vergeten ben :')


    Has no one told you she's not breathing?

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Waar haal je een bioscoopbon dan? x)
    Ik denk dat ik dan maar gewoon naar de bioscoop ga met haar en voor ons samen betaal. Dat kan ook wel gewoon, I guess. Haha.
    Je zou altijd dit topic kunnen doorspitten naar leuke ideetjes? x)


    Haha ja. Maar de meeste ideeën heb ik al eens gedaan, haha. Heel lastig, als je altijd origineel moet zijn xD.

    Ik zou als ik jou was een bioscoopbon maken. Veel leuker en bovendien kun je dan gewoon het hele bedrag voor haar betalen, ongeacht wat voor film je bezoekt. En dan kun je erop zetten dat je ook nog een popcorn voor haar koopt of zo :p.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    LaJoie schreef:
    Ik kocht mijn beste vriendin onlangs voor haar verjaardag:
    - een fles lekkere drank (krul)
    - een stuk chocolade (want ze houdt van chocolade)
    - douchegel van Keiff (of zo iets, dat merk van die massageolie)
    - een sexy onderbroek uit de Hunkemöller (dat ik ook voor mezelf wou kopen maar waarvan mijn maat er niet meer was :( )
    - nageltattoo's
    - en eh I'm pretty sure dat ik nog iets vergeten ben :')


    Bedoel je niet Kneipp? :3


    26 - 02 - '16

    Kijk eens op deze site. :Y)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2014 - 21:34 ]

    Ik ga een bandshirt halen voor mijn beste vriendin. Maar je kan altijd nog een fotolijstje geven met een foto van jullie samen met een briefje erbij dat jullie samen wat leuks gaan doen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Voor de verjaardag van een vriend hadden we met een groepje iets afgesproken. We hadden contact opgenomen met zijn ouders, die er voor zorgde dat hij die dag dus het huis uit was. Zo gingen wij zijn huis versieren, en door middel van een soort van speurtocht moest hij zijn kadootjes zoeken. (Een van de vrienden had een gedicht gemaakt met aanwijzingen) We hadden allemaal een klein kadootje gekocht, en 's avonds gingen we met z'n alleen uiteten. Hij had dit totaal niet verwacht en was dus mega blij mee. Hij was 20 geworden, dus het is nog wel iets voor alle leeftijden haha!
    Mijn tip: probeer iets met een groep te regelen, dan is het goedkoper voor iedereen, plus is het kado duurder.


    Alleen maar tranen van geluk