• De bedoeling is dat je praat over de jongen of meisje waar je verliefd op bent of gewoon leuk vind beroemdheden mogen ook

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    tiptoe through the tulips...

    Mwah ik val alleen op jongens die niet te vertrouwen zijn of waar ik zelf uit eindelijk alleen seks mee wil.
    Mij celeb crush op het moment is Jamie Campbell Bower.


    Alleen maar tranen van geluk

    Mijn familie heeft net tijdens het eten nog besloten dat ik al twee jaar een relatie heb met mijn laptop. Ik vind 'm inderdaad erg leuk, maar ik weet niet helemaal zeker of hij onder jongen of meisje valt. Waarschijnlijk iets daartussenin. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Qua beroemdheden ben ik rond 2007-2008 verliefd geweest op Evanna Lynch.
    Wat betreft meisjes in eigen omgeving wordt ik eigenlijk amper verliefd. Ik moet er niet aan denken dat ik verliefd wordt op een meisje en dat ze dan bezet blijkt ofzo. Liefdesverdriet kan ik er niet bijhebben :P

    [ bericht aangepast op 2 okt 2014 - 22:04 ]

    lostboyhunter schreef:
    Qua beroemdheden ben ik rond 2007-2008 verliefd geweest op Evanna Lynch.
    Wat betreft meisjes in eigen omgeving wordt ik eigenlijk amper verliefd. Ik moet er niet aan denken dat ik verliefd wordt op een meisje en dat ze dan bezet blijkt ofzo. Liefdesverdriet kan ik er niet bijhebben :P


    Ja, en dit ook, haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rupert grint en Tom felton vind ik ook wel leuk


    tiptoe through the tulips...

    Novoselic schreef:
    Mijn grote liefde is toch echt wel mijn bed. We zijn al dertien jaar samen en we gaan elke avond, nou ja, met elkaar naar bed. Als dat geen liefde is. (cat)


    Ik kan me helemaal in Lotta vinden, hoewel mijn bed en ik al ruim 17 jaar het met elkaar doen. Gelukkig is er nog een flinke vlam tussen ons en ik weet zeker dat dat nooit gaat doven. Mijn bed en ik zijn, ja, we zijn zielsverwanten. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    De jongen met wie ik bezig ben is nog niet toe aan een relatie maar vindt me wel heel erg leuk. Dus nu doen we het rustig aan maar we zoenen en knuffelen wel. Stiekem houdt hij mij aan het lijntje maar het is het waard want ik zie hem echt graag...


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Mijn vriend en Niall Horab


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn hele lieve vriend (:

    [ bericht aangepast op 6 okt 2014 - 13:13 ]


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Mijn prottie ^^ Oh en ik heb een af en aan relatie met koekjes. Ze zijn zo slecht voor me, maar ik kan er maar niet van afblijven!


    Mhm?

    En natuurlijk butters en kenny uit south park


    tiptoe through the tulips...

    Hihi het moment dat ten eerste de jongen waar jij smoor op bent ook bij je vriendin blijft slapen en zich vervolgens om gaat kleden waar je bij bent is humm nogal leuk.... en daarna zonder shirt bij je in bed tv gaat zitten kijken en je een uur lang kan kijken hoe hij slaapt pfhhoe het werd wel heel warm in de kamer hahaha

    (Hij vind mij ook leuk trouwens maar we draaien heel erg om elkaar heen!!)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik gaf mijn vriend dit weekend ontbijt op bed, vond hij erg leuk (bloos)


    26 - 02 - '16

    Ik word iedere keer verliefd op iemand die onbereikbaar is. Ik vind al een tijdje iemand van mijn Explo groep echt heel leuk (nou is die gast ook echt heel knap), maar hij is twee jaar ouder. Een tijdje geleden had hij ook een vriendin, en ik weet niet hoe dat nu zit, maar dat maakt het al helemaal onmogelijk :'D
    Ik word er ook zo moe van dat al mijn vriendinnen heel veel jongens achter zich aan hebben, echt drie of vier stalkers die een oogje op hun hebben. En ik moet moeite doen om überhaupt bevriend te raken met jongens, buiten de verliefdheid om. Liefde is niet mijn sterkste kant hierzo ^^

    Kuekuatsu schreef:
    Ik word iedere keer verliefd op iemand die onbereikbaar is. Ik vind al een tijdje iemand van mijn Explo groep echt heel leuk (nou is die gast ook echt heel knap), maar hij is twee jaar ouder. Een tijdje geleden had hij ook een vriendin, en ik weet niet hoe dat nu zit, maar dat maakt het al helemaal onmogelijk :'D
    Ik word er ook zo moe van dat al mijn vriendinnen heel veel jongens achter zich aan hebben, echt drie of vier stalkers die een oogje op hun hebben. En ik moet moeite doen om überhaupt bevriend te raken met jongens, buiten de verliefdheid om. Liefde is niet mijn sterkste kant hierzo ^^


    Hihi 2 jaar verschil is toch niet zo groot?
    De jongen waar ik verliefd op ben is ander half jaar jonger :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about