• Ik vind het een onzin-topic, maar het is waar.
    Ik ben net 13 jaar geworden, en ik heb nog steeds geen vriendje gehad!
    Ik ken een paar meisjes, en die hebben in 2 jaar 5 vriendjes gehad ofzo, en ik geen een.
    Ik heb heeel lang geleden "met iemand gehad", maar dat was toen ik 5 of 6 was fzo.
    Ik schaam me er best wel voor, omdat als mensen gaan vragen; "Heb je al wel eens gezoend?" of "Heb je al wel eens een vriendje gehad?". Ik durf dan niet te antwoorden en ga er overheen praten. Diep vanbinnen huilt er dan iemand in me.
    Het grootste probleem is eigenlijk; Ik val heel snel op jongens, maar niemand vind mij leuk! Ik ben al verlegen, en dan komt dit er ook nog eens bij. Ik ben echt heel jaloers op mensen die al wel hebben gehad...
    Oplossingen ofzo?

    xx


    Underdog, just look at the mess you made.

    Jouw tijd komt nog hoor ;) ik heb like 3 jaar geen vriendje meer gehad en nu noemen mijn ouders mij zelfs een vamp >.< Don't Worrie, je hebt nog genoeg de tijd, en op je 13e is dat echt niet abnormaal


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    NIKS AAN DE HAND.
    Voor je 13 houd een vriendje in;; handje vasthouden, en vertellen dat je verkering heb x'D je hebt nog alle tijd


    The economy is suffering, let it DIE!

    kben 12 en heb mr 1 vriendje ghad en da was mijn beste vriend x3 ik heb nog nooit gezoend en stuff like that so dat weet heel Q ook weer xP maar vrijgezel sijn is stukken leuker hoor x3


    We can only learn to love by loving.

    Ik zeg altijd maar: Beter op een jongen wachten voor wie je echt veel gevoelens hebt, en wat later komen. Dan met iedere jongen gaan en later niemand je meer ziet staan!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Trouwens. Go:Audio is vette kick ass!


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik heb het ook. Ik ben verliefd geworden op mijn kitten [/stomme oplossing]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    kben 12 en heb mr 1 vriendje ghad en da was mijn beste vriend x3 ik heb nog nooit gezoend en stuff like that so dat weet heel Q ook weer xP maar vrijgezel sijn is stukken leuker hoor x3

    Hoeft niet leuker te zijn [a]
    ben jij 12? x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Juist. ¬¬

    Kind! Waar maak je je druk om? Je hebt je hele leven nog voor je! Focus je eerst eens op je studie, vrienden en familie! Die jongens komen vanzelf wel aanwaaien. Bij de een wat later als bij de andere.


    Bored.

    ik ben 17 en heb nog nooit een vriendje gehad :)

    Ik heb het ook. Ik ben verliefd geworden op mijn kitten [/stomme oplossing]

    HAHAHAHAHA X'D
    Geweldige oplossing!
    Wat dacht je van... een container! x'D
    Dats pas een stomme oplossing x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    bij ons op sgool kussen ze l van het 2de middelbaar^^


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    ik ben 17 en heb nog nooit een vriendje gehad :)

    Zo kan het ook! =]
    T is ook helemaal niet nodig


    The economy is suffering, let it DIE!

    maak je er niet druk over, het is helemaal niet erg. ik ben 15 en heb in heel me leven 1 vriendje gehad en dat was na 2 dagen over, verder niet. dus maak je niet druk het is helemaal niej erg


    Nvt

    je vind heus wel een jongen wie ooit jouwn eerste vriendje wordt,,
    gewoon niet te veel aan denken en ga anders een daten met een paar jongen =D


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    je vindt heus wel iemand, en al moet je er tot je 16de tot wachten, dat maakt toch helemaal niet uit?


    If you had never come out of the blue, I would've stay