• Ik vind het een onzin-topic, maar het is waar.
    Ik ben net 13 jaar geworden, en ik heb nog steeds geen vriendje gehad!
    Ik ken een paar meisjes, en die hebben in 2 jaar 5 vriendjes gehad ofzo, en ik geen een.
    Ik heb heeel lang geleden "met iemand gehad", maar dat was toen ik 5 of 6 was fzo.
    Ik schaam me er best wel voor, omdat als mensen gaan vragen; "Heb je al wel eens gezoend?" of "Heb je al wel eens een vriendje gehad?". Ik durf dan niet te antwoorden en ga er overheen praten. Diep vanbinnen huilt er dan iemand in me.
    Het grootste probleem is eigenlijk; Ik val heel snel op jongens, maar niemand vind mij leuk! Ik ben al verlegen, en dan komt dit er ook nog eens bij. Ik ben echt heel jaloers op mensen die al wel hebben gehad...
    Oplossingen ofzo?

    xx


    Underdog, just look at the mess you made.

    Ik heb al sins me 4de een vriend maar nu heb ik al een ander maar meid geen vriendje hebben is niet belangerijk
    Er zijn belangerijke dingen in het leven
    Vind ikxD

    heej
    ik ben 16 en heb nog nooit een vriendje gehad, laat staan gezoend, dus maak je er niet druk over. De jongens vinden mij ook niet leuk en ik ben tot over mij oren verliefd op zo'n knul, maar maak je er echt niet druk over. Ooit komt er een jongen die je leuk vind.
    succes!!!
    xxx


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Je bent 13. 13! Ik kan best begrijpen dat je het vrijgezelle leven beu bent maar je hebt alle tijd nog.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb het ook. Ik ben verliefd geworden op mijn kitten [/stomme oplossing]


    Mijn 1e oplossing; mijn kat doodknuffelen.:]
    [/ook stomme oplossing]


    Underdog, just look at the mess you made.

    Ach...Ik heb ook nog maar 1x met iemand gehad hoor. Het komt wel. Maar de echte relaties komen denk ik ook pas als je een jaar of 18 bent denk ik. xd Maar, ik zelf heb helemaal geen zin in verkering. Of zo. xd


    I'm falling apart..

    Ik heb een relatie gehad die 2 dagen voor m'n 14e verjaardag startte. De relatie heeft 2 jaar geduurd. Nou, je moet niet weten hoe blij ik ben nu ik weer 'vrij' rondloop.
    Op 13-jarige leeftijd denk ik overigens dat je jongens nog niet zo goed kunt analyseren om te bepalen of hij echt om je geeft. Dat wist ik destijds ook niet. Gevolg: na 2 jaar kreeg ik zijn ware kant te zien.


    No growth of the heart is ever a waste

    Maak je maar geen zorgen. Zoals iedereen hier al zegt: het is doodnormaal om op je 13e nog geen vriendje gehad te hebben. Rond die leeftijd zijn een hoop jongens ook nog niet echt geïnteresseerd in meisjes, dus misschien ligt het ook daaraan dat de jongens waar jij op valt jou niet leuk vinden. Meiden komen eerder in de puberteit dan jongens, he? ;)


    I clicked my heels and wished for you.

    Je bent pas 13 zul je bedoelen! De meeste meisjes faken een vriendje op hun 12/13e lieve sgat. Wat maakt het nou uit dat je geen vriendje heb gehad op je 13e? Nog zat jaren te gaan! Die ene jongen is er ook voor jou!


    Life is hard and then we die

    'hij' komt pas op het moment dat je echt niet weet dat 'hij' komt, dus laat het vrijgezellenleven gewoon doorgaan,
    je hebt nog een heel leven voor je :'3

    nou mag ik je w vertellen ? k ben bijna 17 en k heb nog geen vriendje gehad.. Jaa een vriendje op de bassisschool maar dat stelde niks voor.. Niks om je voor te schamen;)


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    er is echt nie zoveel aan hoor ;)
    ik val helemaal niet snel op jongens;maar zij wel op mij blijkbaar >.<
    als ik wil,heb ik iedere maand een ander vriendje,of zelfs meer:S
    maar,geloof mij,het is ook nie leuk,als teveel jongens zoo doen,je word ze snel beu,en je moet veel te weinig moeite doen,zodat het niet meer leuk is...
    dus neem je tijd,& als je dan uiteindlijk écht op iemand valt,weet je dat je echt verliefd bent,en kan je er helemaal voor gaan :D


    everybody needs a song.

    Weetje, ik ben ook 13. Heb ook nog nooit gezoend hoor, and i don't care. Het is heel normaal er zijn zelfs mensen van 18 die nog nooit gezoend hebben. ;3


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik ben 15 en heb nog nooit een vriendje gehad, maar dat is omdat ik dat ook totaal niet wil xD

    Ik ben 15 en heb nog nooit een vriendje gehad, maar dat is omdat ik dat ook totaal niet wil xD

    So What?
    Ik ben 15 en heb nooit een vriendje gehad! Wees blij dat je lekker op jezelf bent, en kunt doen wat je wilt. Je hebt je hele leven nog om een vriendje te krijgen.
    Waarom maak je, je zo druk om een vriendje?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]