• Ik vind het een onzin-topic, maar het is waar.
    Ik ben net 13 jaar geworden, en ik heb nog steeds geen vriendje gehad!
    Ik ken een paar meisjes, en die hebben in 2 jaar 5 vriendjes gehad ofzo, en ik geen een.
    Ik heb heeel lang geleden "met iemand gehad", maar dat was toen ik 5 of 6 was fzo.
    Ik schaam me er best wel voor, omdat als mensen gaan vragen; "Heb je al wel eens gezoend?" of "Heb je al wel eens een vriendje gehad?". Ik durf dan niet te antwoorden en ga er overheen praten. Diep vanbinnen huilt er dan iemand in me.
    Het grootste probleem is eigenlijk; Ik val heel snel op jongens, maar niemand vind mij leuk! Ik ben al verlegen, en dan komt dit er ook nog eens bij. Ik ben echt heel jaloers op mensen die al wel hebben gehad...
    Oplossingen ofzo?

    xx


    Underdog, just look at the mess you made.

    (...)
    Hoeft niet leuker te zijn [a]
    ben jij 12? x'D

    ja man wist je nog nie he xD


    We can only learn to love by loving.

    Ik ben 15 en heb nog nooit een vriendje gehad, maar dat is omdat ik dat ook totaal niet wil xD


    Ik wil het wel x'] maar ik ben de "juiste" jongen nog niet tegen gekomen
    Echt hier in dit f**king gat wonen echt standaard jongens :" broeken tot onder de reet, onderbroek hoog zodat je hun boxer dus ziet, leren jasjes, haar strak in gel, en ze roken allemaal met hun 10e al -_-' Niet echt de jongen waar ik op val |:
    En trouwens vrijgezel zijn is fijn^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik snap echt niet dat iedereen hier zo moeilijk over doet, alsof je ineens een veel leuker persoon bent als je een vriendje hebt gehad. Als je nou gewoon zorgt dat je een leuk persoon bent zonder daar een vriendje voor nodig te hebben, krijg je sowieso veel sneller een vriendje.
    Meisjes die heel graag vriendjes willen, krijgen die meestal als laatste. Want het laatste wat jongens willen is [denk ik] een wanhopige vriendin, die zelf nog niet leuk genoeg is, maar hij 'leuk moet maken.'


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)

    Ik wil het wel x'] maar ik ben de "juiste" jongen nog niet tegen gekomen
    Echt hier in dit f**king gat wonen echt standaard jongens :" broeken tot onder de reet, onderbroek hoog zodat je hun boxer dus ziet, leren jasjes, haar strak in gel, en ze roken allemaal met hun 10e al -_-' Niet echt de jongen waar ik op val |:
    En trouwens vrijgezel zijn is fijn^^


    De jongens bij ons zijn precies hetzelfde...U_U
    Ze roken neit allemaal, thank God.:]
    Mrrja.. Soms is het niet fijn hoar..O-o


    Underdog, just look at the mess you made.

    mijn eerste vriendje was op me 14e en jah ik had ook dat niemand me leuwk vond. maar toen ging ik een betje met een jonge dollen. waren hele goeie vrienden. en opeens hadden we. (:
    dus geen zorgen het komt nog wel (:
    gewoon afwachten heb ik ook gdaan (:


    My Foughts You Can't Decode

    Dit kind is bijna 16 en heeft ook nog steeds geen vriendje. Laat staan dat ik m'n eerste zoen al heb gehad.


    Ik ben 17 en heb ook nog geen vriendje gehad of gezoend. Vroeger ben ik allemaal gepest door jongens. Dat ik lelijk was enz. Maar nu heb ik iets van: Er zal ooit wel eens een jongen komen, die mij echt leuk vind. Ik ben niet echt bezig met een vriend zoeken.


    Think before you act.

    Bwaah... Ik heb genoeg gehoord...
    Ik hoef geen reacties 'nd stuff meer...


    Underdog, just look at the mess you made.

    (...)

    Ik ben 17 en heb ook nog geen vriendje gehad of gezoend. Vroeger ben ik allemaal gepest door jongens. Dat ik lelijk was enz. Maar nu heb ik iets van: Er zal ooit wel eens een jongen komen, die mij echt leuk vind. Ik ben niet echt bezig met een vriend zoeken.


    You go girl! [/moest ff]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Bwaah... Ik heb genoeg gehoord...
    Ik hoef geen reacties 'nd stuff meer...

    Misschien kun je vragen om een slot?


    No growth of the heart is ever a waste

    Het komt vanzelf,..! maak je daar maar niet druk om


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Vrijgezel zijn is heerlijk!

    je zit niet aan verplichtingen vast, en je kunt doen wat je wilt!

    je hebt nog zo veel tijd daarvoor...
    er komt heus wel op een dag een leuke jongen langs...

    [/preek] xD


    Tears falling down because you break my heart...

    (...)
    Misschien kun je vragen om een slot?

    Is niet nodig, ik heb het al gezien^^
    Dan sluit ik het topic maar^^:Y)


    If you had never come out of the blue, I would've stay