• Dag allemaal!

    Binnen ongeveer een maand ben ik twee jaar samen met mijn vriend en dan daagt natuurlijk de vraag: hoe gaan we dit vieren?
    Toen we een jaar samen waren, zijn we een weekend naar Parijs geweest. Dit vonden we allebei geweldig leuk en romantisch en zeker voor herhaling vatbaar. Voor dit jaar hebben we nog steeds niets beslist. We hadden het idee om (ondanks mijn vriend zijn hoogtevrees) te gaan bungeejumpen of iets in die trend, maar dat blijkt redelijk onmogelijk. Ik vind niets waarbij je dit gewoon kan doen zonder een volledige piste te moeten afhuren, bij andere activiteiten moet je eerst lessen nemen,... Een weekendje weg zien we natuurlijk ook wel zitten, maar het begint wel al redelijk kort dag te worden, het mag natuurlijk niet te duur zijn en vooral bereikbaar.

    Hebben jullie soms ideeën om zo iets te vieren? Misschien denk ik gewoon niet ver genoeg!


    Has no one told you she's not breathing?

    Misschien hetzelfde als wat jullie op je eerste date deden? Ik weet niet of jullie gedate hebben, maar wellicht leuk voor herhaling vatbaar.

    Ook zou je een workshop kunnen doen, er bestaan er genoeg als je rondkijkt op internet en naar je eigen interesses.
    Een fotoshoot voor samen kan ook heel leuk zijn!
    Samen een bootje huren ergens en een vaartochtje maken, lekker in de herfstsfeer! Neem een tas/mand met eten mee en lunch lekker op het water!
    Of weer een weekend weg?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Daar kan ik je helaas niet in helpen. Ik ben dit jaar vijf jaar samen met mijn vriend en we hebben helemaal niets gedaan om dat te vieren :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Kom ik weer aan. Kijk op Vakantieveilingen.nl daar staan veel leuke dingen op! Ikheb vorige weeknog tandenbleken gewonnen voor 10 euro. EN laatst wonnen vriendinnen en ik een make-up workshop voor 15 euro. Nou is dit niet echt iets voor deze gelegenheid, maar er zit vast wel iets leuks voor jullie tussen! (:
    Misschien een dagjenaar de dierentuin? (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ga een fotoshoot doen met mijn vriend omdat we twee jaar hebben. Maar je kan ook gewoon leuk samen romantisch gaan picknicken of zoals hier boven wordt gezegd: kijk op vakantie veilingen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Trouwen :Y) oke jk, ehm, wat dacht je van Londen? Is ook superleuk om een weekend door te brengen ^^


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Aan veilingen meedoen zie ik toch niet direct zitten, haha.
    We zijn aan het denken om gewoon eens lekker te gaan eten, maar dan moet ik dus wel een leuk cadeau vinden (ik wil toch iets aafgeven als we niet op reis gaan)


    Has no one told you she's not breathing?

    Scribe schreef:
    Kom ik weer aan. Kijk op Vakantieveilingen.nl daar staan veel leuke dingen op! Ikheb vorige weeknog tandenbleken gewonnen voor 10 euro. EN laatst wonnen vriendinnen en ik een make-up workshop voor 15 euro. Nou is dit niet echt iets voor deze gelegenheid, maar er zit vast wel iets leuks voor jullie tussen! (:
    Misschien een dagjenaar de dierentuin? (:


    haha ik zou gaan tandenbleken :') jk
    maar vakantieveilingen.nl is wel superhandig, ook weekendjes weg kan je daar best goedkoop krijgen. of naar een pretpark ofzo ga naar de fright nights


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio