• Vandaag is het dierendag. De dag waarop je jouw huisdier(en) mag verwennen met van alles en nog wat. Ik heb vandaag een botje voor de hond (Lucky) gekocht en snoepjes voor de kat (Pim)

    Onder de spoiler staat een foto van m'n huisdieren, voor de mensen die ze nog niet hebben gezien ;3




    Wat gaan jullie je huisdier(en) geven? Hoe ziet/zien jouw huisdier(en) er uit?

    Mijn gedachten gaan ook uit naar de dieren die deze dierendag niet meer mee kunnen maken. Zoals mijn kat Pom, die vorig jaar overleden is.



    Je wordt nog steeds gemist, Pom, hopelijk heb je samen met alle andere overleden dieren een gezellige dierendag..

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 okt 2014 - 10:40 ]


    26 - 02 - '16

    Wat een ontzettend leuke foto's allemaal! (:


    26 - 02 - '16

    Voor mij is 't elke dag Dierendag, eigenlijk. En vooral het weekend, want dan word ik elke keer weer herenigd met mijn katteschatjes. :v Ze heten Poes & Poes - origineel. En vooral Poes junior is mijn maatje; die kan zo overdreven spinnen, tot piepen toe, wanneer ik 'm oppak en aai.

    Poes senior

    Poes junior



    En dit is Poes senior wanneer-ie zich weer een luiaard waant.


    Poes junior.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2014 - 14:16 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    ^ Mooie foto's!


    26 - 02 - '16

    Dankje! Ik word zo blij als ik naar foto's van katten kijk. *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ga mijn kat wel flink knuffelen als ik haar vind ;D
    De volgende foto is alleen wel al een jaartje oud.. Maar dat komt omdat de hond die er op staat er niet meer is, maar de kat leeft nog wel. Dat is mijn Yuki.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2014 - 14:29 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb een hamster en een gerbil :p
    Mijn hamster is énorm dik en heet dan ook heel toepasselijk Fret (van Fretzak) ookal was hij heel klein toen ik hem die naam gaf:



    En mijn gerbil is gewoon een schatje, die graag in de zon ligt. Hij heet Stamper:




    Helaas ben ik niet thuis vandaag, dus kan ik ze geen extra snoepje of een knufje geven :c


    Mhm?

    Konigsberg schreef:
    (...)


    God wat een snoesjes en ze lijken echt van elkaar te houden. Mijn katten haten elkaar


    Hehehe, Sion wordt af en toe wel moe van Jukka hoor. Jukka is gewoon een ongelofelijke knuffelkont, wil altijd bij iets of iemand zitten. Sion is een beetje een einzelgänger.


    i put the fun in funeral

    Sorry voor de bump, maar ik wilde deze foto toch wel graag delen. Pim heeft altijd de neiging om een dodende/niet blije blik te geven aan camera's als 'ie bij mij op schoot zit. :W


    26 - 02 - '16