• Hallo iedereen! Ik merkte dat er nog geen WK-topic was, dus ik heb het dan maar aangemaakt (; Ik zal proberen hier alle informatie in te zetten die ook maar iets te maken heeft met het WK, en jullie mogen me hier zeker bij helpen! Vertel me ook voor welk land je supportert, dan plaats ik het bij in dit topic!



    Het topic is nog in aanbouw, maar ik ben er volop mee bezig!

    Groepsfase

    Groep A:

    Rusland
    Saudi-Arabië
    Egypte

    Uruguay


    Groep B:

    Portugal
    Spanje

    Marokko
    Iran



    Groep C:

    Frankrijk
    Australië
    Peru

    Denemarken


    Groep D:

    Argentinië
    IJsland
    Kroatië
    Nigeria


    Groep E:

    Brazilië
    Zwitserland

    Costa Rica
    Servië



    Groep F:

    Duitsland
    Mexico
    Zweden

    Korea


    Groep G:

    België
    Panama
    Tunesië

    Engeland


    Groep H:

    Polen
    Senegal

    Colombia
    Japan



    Achtste finales:
    Frankrijk - Argentinië
    Uruguay - Portugal
    Spanje - Rusland
    Kroatië - Denemarken
    Brazilië - Mexico
    België - Japan
    Zweden - Zwitserland
    Colombia
    - Engeland


    Kwartfinales:

    Uruguay - Frankrijk
    Brazilië - België
    Rusland - Kroatië
    Zweden - Engeland


    Halve finales:

    Frankrijk - België
    Kroatië - Engeland


    Kleine finale:

    -


    Finale:

    -



    Supporters:

    Orville: België
    ArabelIa: Duitsland / Polen
    Fonollosa: Colombia / Marokko / Spanje / Portugal
    JMB: België / Engeland
    Cortes: Duitsland / Brazilië / Frankrijk
    Ossa: België
    Derks: Duitsland
    Wervelwind: Duitsland / Spanje / België
    EdensGate: Duitsland
    Frodo: België
    ido: België / Spanje / Duitsland
    Seasons: Egypte
    OosterEiland: België / IJsland / Kroatië / Duitsland
    Mondler: België
    Altomare: België / Duitsland / Engeland
    Virtues: Engeland / België

    [ bericht aangepast op 10 juli 2018 - 20:50 ]


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Damn Engeland is ook goed bezig tho.

    Oja (ido=tentacion)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2018 - 20:05 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Ik ga zo blij zijn als we een finale krijgen tussen mijn twee favorieten. (:

    Btw: JMB = Brendon


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    MT


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Brendon schreef:
    Ik ga zo blij zijn als we een finale krijgen tussen mijn twee favorieten. (:

    Btw: JMB = Brendon


    Ik hoop ook dat we de finale zullen mogen spelen, en ik hoop enorm dat we hem tegen Engeland zullen kunnen spelen. Ben nog steeds pissed-off voor die poulefasematch, dus al is het niet mooi, wil ik dat België hen afmaakt, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Als we tegen Engeland gaan in de finale, denk ik dat wij wel de meeste kans maken om te winnen. Maar daar zijn we nog niet dus daar ga ik nog niet over denken haha.


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Frankrijk wint België normaal wel volgens mij. dat hoop ik toch haha
    Ik denk eigenlijk wel dat de finale België - Engeland wordt. Maar Engeland kan miss wel winnen hoor dan. Ze spelen ook heel goed imo


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Frankrijk wint België normaal wel volgens mij. dat hoop ik toch haha
    Ik denk eigenlijk wel dat de finale België - Engeland wordt. Maar Engeland kan miss wel winnen hoor dan. Ze spelen ook heel goed imo


    Frankrijk is wel vreselijk goed bezig, though. Omdat België met al wat ze hadden en een beetje geluk (zoals het feit dat die penalty niet gegeven is, of die keren dat Brazilië net naast schopte) Brazilië heeft verslagen, betekent niet dat ze tegen Frankrijk, een heel ander team, maar ook een heel goed, kunnen winnen. Ik denk dat het niet zozeer van het niveau afhangt, maar eerder van hoe goed ze op dat moment spelen. Laat ons hopen, though.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik hoop heel erg op een finale tussen Kroatië en Frankrijk... Volgens mij een impopulaire mening haha.


    I just caught the wave in your eyes

    Klaar schreef:
    (...)

    Frankrijk is wel vreselijk goed bezig, though. Omdat België met al wat ze hadden en een beetje geluk (zoals het feit dat die penalty niet gegeven is, of die keren dat Brazilië net naast schopte) Brazilië heeft verslagen, betekent niet dat ze tegen Frankrijk, een heel ander team, maar ook een heel goed, kunnen winnen. Ik denk dat het niet zozeer van het niveau afhangt, maar eerder van hoe goed ze op dat moment spelen. Laat ons hopen, though.


    Curtois is sowieso wel een super keeper. Ik denk dat de match tegen Brazilië gewoon ook lag aan hoe goed Be speelde toen.
    Frankrijk heeft wel een aantal goede en snelle spelers, dat zeker. Maar als Be gewoon speelt zoals ze dat tot nu toe gedaan hebben, dan zie ik niet in waarom Frankrijk moeilijker zou gaan dan Brazilië.


    A to the Z

    Klaar schreef:
    (...)

    Ik hoop ook dat we de finale zullen mogen spelen, en ik hoop enorm dat we hem tegen Engeland zullen kunnen spelen. Ben nog steeds pissed-off voor die poulefasematch, dus al is het niet mooi, wil ik dat België hen afmaakt, haha.


    Dit gewoon hahaha. Ik moet echt niets meer van Engeland weten met hun hele 'it's coming home' gedoe. Ik vind ze arrogant overkomen, terwijl ze naar mijn mening veel aan ons te danken hebben.

    Bovendien ben ik niet zo voor de 'dit halen we makkelijk na Brazilië' mentaliteit, want Frankrijk is ook gewoon goed. :'D Gisteren hebben we ook wel geluk gehad, die kerels hebben echt veel meer kansen gehad dan wij. En dan inderdaad die niet gefloten penalty ... (Al moet ik zeggen dat er ook veel gele kaarten voor Brazilië niet gefloten zijn)
    Ik vertrek veel liever van het idee dat we de underdog zijn. ^^ Te veel zelfvertrouwen is niet goed. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    België maakt een erg grote kans op winst, en hoogstwaarschijnlijk is de halve finale een moeilijkere match dan de finale. Maar tegen Frankrijk zijn we nog niet ontzettend lang geleden (onder die rare man Wilmots) met 4-3 gewonnen, na 4-1 te hebben voorgestaan. Martinez is qua tactiek beter dan Wilmots, waardoor we dus theoretisch gezien de grootste kans maken op winst. Maar Frankrijk heeft ook een ontzettend sterk team, dat net als België in bloedvorm verkeerd. Beide teams krijgen dan ook nog eens een enorme boost bij de gedachte wereldkampioen te worden. Dit alles zou wel eens de spectaculairste match van dit WK kunnen vormen!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Ik had het een beetje verwacht dat België ging winnen tegen Brazilië, hehe. Was enkel een gevoel, though. Ben ik meer blij dat we niet opzettelijk zijn verloren tegen Engeland toen. Dat was, hoewel ik begrijp dat het tactisch makkelijker was, flauw geweest. Het is veel mooier dat ze nu tegen Brazilië hebben gewonnen dan dat ze tegen die "makkelijkere" landen zouden hebben gewonnen. Al kwam 1 punt wel door de schouder van de tegenstander.. Dus niet helemaal een overwinning om trots op te zijn. Sorry dat moest ik toch even zeggen. :'D Anders was het mogelijk gelijkstand geweest en dan betwijfel ik of België had gewonnen.
    Mijn gevoel zegt wel dat we gaan verliezen tegen Frankrijk. :p Ik hoop dat we wel winnen en mijn gevoel fout zit, haha.


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Ik had het een beetje verwacht dat België ging winnen tegen Brazilië, hehe. Was enkel een gevoel, though. Ben ik meer blij dat we niet opzettelijk zijn verloren tegen Engeland toen. Dat was, hoewel ik begrijp dat het tactisch makkelijker was, flauw geweest. Het is veel mooier dat ze nu tegen Brazilië hebben gewonnen dan dat ze tegen die "makkelijkere" landen zouden hebben gewonnen. Al kwam 1 punt wel door de schouder van de tegenstander.. Dus niet helemaal een overwinning om trots op te zijn. Sorry dat moest ik toch even zeggen. :'D Anders was het mogelijk gelijkstand geweest en dan betwijfel ik of België had gewonnen.
    Mijn gevoel zegt wel dat we gaan verliezen tegen Frankrijk. :p Ik hoop dat we wel winnen en mijn gevoel fout zit, haha.


    Laten we inderdaad hopen dat jouw gevoel fout zit (; Maar ze hebben tegen Brazilië wel ontzettend veel geluk gehad, maar ik vind het persoonlijk wel terecht dat ze door zijn. Hopelijk finale België Kroatië en troostfinale Frankrijk Engeland...


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Ooehh tijdens Rusland - Kroatie zat ik met mijn vriend te bellen, hij voor Kroatie, ik voor Rusland. Dat was echt een van de meest intense momenten van mijn leven haha


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    MT

    Ik hoop voor een finale België - Kroatië, maar mijn gevoel zegt helaas dat België gaat verliezen van Frankrijk..


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.