• De al jaren gezochte bende 'The Kidnap Team ' zijn weer op zoek naar nieuwe slachtoffers. De bende is al jaren bezig met hun duivelse plannetjes. Ze ontvoeren onschuldige mensen. The Kidnap Team behandelen hun net als slaven en de mensen moeten alles doen wat ze zeggen. Na een week verkopen ze hen aan onbekende klanten. De klanten komen regelmatig op bezoek om te zien welke nieuwe mensen er bij zijn gekomen. Niemand ontsnapt uit hun klauwen. Ze doen het allemaal voor het geld. Hun enige interesse ! Maar alles verandert als ze op straat een groepje van acht meisjes tegenkomen. Ze ontvoeren hen en merken al snel iets vreemd. De jongens worden elk verliefd op één van de meisjes. Maar ze hebben het geld hard nodig! Elke jongen wilt zijn meisje beschermen bij het verkocht zijn. Ze willen het niet en zijn daarvoor tot alles in staat. De klanten worden ook ongeduldig, wat zullen ze doen ?... Loopt dit nog goed af voor de meisjes ? Worden de jongens gearresteerd ?


    Regels
    - Geen perfecte personnages
    - Maximum 3 personnages [Jongen en meisje, klant ]
    - Minimum 250 woorden
    - 16 + is toegestaan, alleen als je wilt
    - Verboden personnages van andere te besturen !
    - Zet boven je post altijd de naam van je personnage
    - Geef door als je een tijdje afwezig bent
    - Naamsveranderingen doorgeven aub
    - Tenminste 1 keer per week reageren
    - Als je 3 van deze regels overtreed zit je er zonder pardon uit.
    - Hou er rekening mee dat de jongens gemeen en hard zijn !
    - Have fun !


    Let's talk c;.


    Everyone is good as it is, do not change people

    Ik ga nu even leren maar daarna zal ik een stukje posten. c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Gepost! Ik ben er nog niet helemaal uit vanuit welk perspectief ik ga schrijven met Zayden. Voor nu is dat de hij-vorm geworden, ik speel namelijk niet zo vaak mannelijke personages en om de een of andere redenen vind ik dit dan fijner :3. Met Zelie ga ik wel vanuit de ik-vorm schrijven, maar ik wacht eerst wel op de post van haar ontvoerder. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Wil er één van de andere ontvoerders een connectie met Rio? (:
    Bijvoorbeeld dat ze erg goed met elkaar overweg kunnen of juist niet.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik weet niet of mijn rol goed is; ik moet alleen de geschiedenis nog uitwerken, but I'm bored. Wie wil er misschien een conversatie met Johnny? Hij is een klant.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Psychobat schreef:
    Ik weet niet of mijn rol goed is; ik moet alleen de geschiedenis nog uitwerken, but I'm bored. Wie wil er misschien een conversatie met Johnny? Hij is een klant.
    robin wel

    Robind19 schreef:
    (...) robin wel

    Okay. Ik zal vanavond een post voor je schrijven (en tegelijkertijd zijn geschiedenis afwerken.)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Och, scheisse, ik ben totaal vergeten om een post voor je te schrijven, Robind19. Ik zal proberen er vanavond eentje voor je te schrijven en anders word het toch echt morgen. (Voor de zekerheid ga ik nu wel aan een klein deeltje beginnen. Waar is je personage te vinden?)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Psychobat schreef:
    Och, scheisse, ik ben totaal vergeten om een post voor je te schrijven, Robind19. Ik zal proberen er vanavond eentje voor je te schrijven en anders word het toch echt morgen. (Voor de zekerheid ga ik nu wel aan een klein deeltje beginnen. Waar is je personage te vinden?)


    Ik de villa van de jongens of telefoon berijdbaar.

    Robind19 schreef:
    (...)

    Ik de villa van de jongens of telefoon berijdbaar.

    Maar ze kennen elkaar nog niet (voor zover ik weet), dus dan heeft hij zijn nummer niet.
    Eh, praat me even bij. Villa? Wonen ze daar met zn allen in ofzo?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Psychobat schreef:
    (...)
    Maar ze kennen elkaar nog niet (voor zover ik weet), dus dan heeft hij zijn nummer niet.
    Eh, praat me even bij. Villa? Wonen ze daar met zn allen in ofzo?


    Ja wonen ze samen in. Kennen kan wel want robin zit al jaren in het vak

    Robind19 schreef:
    (...)

    Ja wonen ze samen in. Kennen kan wel want robin zit al jaren in het vak

    Ja, maar ook al zit hij zolang in het vak; Johnny kan het ook voor het eerst doen, (lijkt me erg onwaarschijnlijk, want die gozer leeft voor de meiden, maar 't is een voorbeeld) so.
    Maar van wanneer kennen ze elkaar dan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Psychobat schreef:
    (...)
    Ja, maar ook al zit hij zolang in het vak; Johnny kan het ook voor het eerst doen, (lijkt me erg onwaarschijnlijk, want die gozer leeft voor de meiden, maar 't is een voorbeeld) so.
    Maar van wanneer kennen ze elkaar dan?



    Ik denk dat ze mkaar kennen door iemand anders. Dat iend tegen John zei van dat die eens bij robin enz moest gaan kijken. Bijv

    Robind19 schreef:
    (...)


    Ik denk dat ze mkaar kennen door iemand anders. Dat iend tegen John zei van dat die eens bij robin enz moest gaan kijken. Bijv

    Okay. Daar kan ik wel wat mee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Okay, ik ben klaar. Je hebt er niet veel aan, op de 2e pagina, maar hopelijk kun je er wel wat mee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fackyes, daar kan ik zeker wat mee. Geef me een paar minuutjes.


    Don't walk. Run, you sheep, run.