• De al jaren gezochte bende 'The Kidnap Team ' zijn weer op zoek naar nieuwe slachtoffers. De bende is al jaren bezig met hun duivelse plannetjes. Ze ontvoeren onschuldige mensen. The Kidnap Team behandelen hun net als slaven en de mensen moeten alles doen wat ze zeggen. Na een week verkopen ze hen aan onbekende klanten. De klanten komen regelmatig op bezoek om te zien welke nieuwe mensen er bij zijn gekomen. Niemand ontsnapt uit hun klauwen. Ze doen het allemaal voor het geld. Hun enige interesse ! Maar alles verandert als ze op straat een groepje van acht meisjes tegenkomen. Ze ontvoeren hen en merken al snel iets vreemd. De jongens worden elk verliefd op één van de meisjes. Maar ze hebben het geld hard nodig! Elke jongen wilt zijn meisje beschermen bij het verkocht zijn. Ze willen het niet en zijn daarvoor tot alles in staat. De klanten worden ook ongeduldig, wat zullen ze doen ?... Loopt dit nog goed af voor de meisjes ? Worden de jongens gearresteerd ?


    Regels
    - Geen perfecte personnages
    - Maximum 3 personnages [Jongen en meisje, klant ]
    - Minimum 250 woorden
    - 16 + is toegestaan, alleen als je wilt
    - Verboden personnages van andere te besturen !
    - Zet boven je post altijd de naam van je personnage
    - Geef door als je een tijdje afwezig bent
    - Naamsveranderingen doorgeven aub
    - Tenminste 1 keer per week reageren
    - Als je 3 van deze regels overtreed zit je er zonder pardon uit.
    - Hou er rekening mee dat de jongens gemeen en hard zijn !
    - Have fun !


    Let's talk c;.


    Everyone is good as it is, do not change people

    Psychobat schreef:
    @ StoryWriterx: Voor wie is die nu gericht?


    Het stukje op het speeltopic is voor Robind19


    We all just wanna be somebody

    StoryWriterx schreef:
    (...)

    Het stukje op het speeltopic is voor Robind19

    Ooh oke. Dus de twee mannen die ze ziet zijn Robin en Johnny?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Psychobat schreef:
    (...)
    Ooh oke. Dus de twee mannen die ze ziet zijn Robin en Johnny?
    yes

    Robind19 schreef:
    (...)yes

    Okay, dan zal ik morgen wat proberen te schrijven. Ik ga zo mijn serie verder kijken en een andere post schrijven voor iemand die wat langer moest wachten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    (...)
    Okay, dan zal ik morgen wat proberen te schrijven. Ik ga zo mijn serie verder kijken en een andere post schrijven voor iemand die wat langer moest wachten.

    Morgen duurd wel lang

    Robind19 schreef:
    (...)
    Morgen duurd wel lang


    Dat klopt wel :)


    We all just wanna be somebody

    Ik ga me hieruit schrijven. Sorry voor degenen die lang op me moeten wachten, maar er zijn andere dingen die mijn tijd opsparen. En dus kan ik het hier niet ook nog aan besteden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.