• De al jaren gezochte bende 'The Kidnap Team ' zijn weer op zoek naar nieuwe slachtoffers. De bende is al jaren bezig met hun duivelse plannetjes. Ze ontvoeren onschuldige mensen. The Kidnap Team behandelen hun net als slaven en de mensen moeten alles doen wat ze zeggen. Na een week verkopen ze hen aan onbekende klanten. De klanten komen regelmatig op bezoek om te zien welke nieuwe mensen er bij zijn gekomen. Niemand ontsnapt uit hun klauwen. Ze doen het allemaal voor het geld. Hun enige interesse ! Maar alles verandert als ze op straat een groepje van acht meisjes tegenkomen. Ze ontvoeren hen en merken al snel iets vreemd. De jongens worden elk verliefd op één van de meisjes. Maar ze hebben het geld hard nodig! Elke jongen wilt zijn meisje beschermen bij het verkocht zijn. Ze willen het niet en zijn daarvoor tot alles in staat. De klanten worden ook ongeduldig, wat zullen ze doen ?... Loopt dit nog goed af voor de meisjes ? Worden de jongens gearresteerd ?


    Regels
    - Geen perfecte personnages
    - Maximum 3 personnages [Jongen en meisje, klant ]
    - Minimum 250 woorden
    - 16 + is toegestaan, alleen als je wilt
    - Verboden personnages van andere te besturen !
    - Zet boven je post altijd de naam van je personnage
    - Geef door als je een tijdje afwezig bent
    - Naamsveranderingen doorgeven aub
    - Tenminste 1 keer per week reageren
    - Als je 3 van deze regels overtreed zit je er zonder pardon uit.
    - Hou er rekening mee dat de jongens gemeen en hard zijn !
    - Have fun !


    Let's talk c;.


    Everyone is good as it is, do not change people

    Oké ik wil echt heel graag meedoen maar de gene die Skyler speelt is al 4 dagen niet online geweest en daarvoor heeft ze ook niet gereageerd. Is er toevallig iemand die een meisje speelt waarvan de jongen niet meer meedoet?


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    Oké ik wil echt heel graag meedoen maar de gene die Skyler speelt is al 4 dagen niet online geweest en daarvoor heeft ze ook niet gereageerd. Is er toevallig iemand die een meisje speelt waarvan de jongen niet meer meedoet?
    wr is wel een jonge waarvan die meid niet meer reageerd

    Robind19 schreef:
    (...)wr is wel een jonge waarvan die meid niet meer reageerd


    Ja maar dat probleem heb ik dus ook :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Klaaaaaar. :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    OutlawQueen schreef:
    Oké ik wil echt heel graag meedoen maar de gene die Skyler speelt is al 4 dagen niet online geweest en daarvoor heeft ze ook niet gereageerd. Is er toevallig iemand die een meisje speelt waarvan de jongen niet meer meedoet?

    Sorry, no girl for me. Ik wil wel iemand anders aanmaken voor je, maar eh, ja, iemand anders heeft dat probleem ook.
          Als ik je in ieder geval ergens mee kan helpen, lemme know.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 22:00 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zou het misschien handig zijn om mensen te gaan PB'en/GB'en in verband met deze RPG? Ik zou heel graag een overzichtje willen van mensen die nog mee (willen) doen, namelijk. Het is nu zo rommelig niet te weten wie hebben afgehaakt en wie gewoon niet verder kunnen omwille van die afhakers.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ja dat zou inderdaad handig zijn.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik ben even roken, dus ik reageer zo! (: Give me a couple of minuts.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    OutlawQueen schreef:
    Ja dat zou inderdaad handig zijn.


    Ik zou het op zich wel willen doen? Want op deze manier denk ik niet dat dit heel lang gaat lopen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Disastrous schreef:
    (...)

    Ik zou het op zich wel willen doen? Want op deze manier denk ik niet dat dit heel lang gaat lopen.

    Is goed. Ga je dan alles opnieuw doen of niet? Want zowel, dan weet ik niet of 't dan wel handig is als ik nu een post terug schrijf.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Psychobat schreef:

    Is goed. Ga je dan alles opnieuw doen of niet? Want zowel, dan weet ik niet of 't dan wel handig is als ik nu een post terug schrijf.


    Wel, het eerste dat ik nu ga ondernemen is een duidelijke PB in de richting van de topic starter en eigenaresse van de RPG sturen. Dit lijkt me wel zo netjes en beleeft.
          Eveneens ben ik van plan om iedereen een PB'tje/GB'tje te sturen met de gang van zaken en de vraag of diegene nog geïnteresseerd is om mee te doen.
          Hoe het verder moet met het topic en de RPG zelf, wil ik eerst nog bespreken met Mirte/Derive aangezien zij naast RPG'er ook moderator is.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Disastrous schreef:
    (...)

    Wel, het eerste dat ik nu ga ondernemen is een duidelijke PB in de richting van de topic starter en eigenaresse van de RPG sturen. Dit lijkt me wel zo netjes en beleeft.
          Eveneens ben ik van plan om iedereen een PB'tje/GB'tje te sturen met de gang van zaken en de vraag of diegene nog geïnteresseerd is om mee te doen.
          Hoe het verder moet met het topic en de RPG zelf, wil ik eerst nog bespreken met Mirte/Derive aangezien zij naast RPG'er ook moderator is.

    Okay.

    En ik ben klaar, Robind19. :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De PB's zijn de deur uit, maar voor verduidelijking en ook als discussiepunten wil ik hier in het algemeen ook nog wat dingetjes bespreken.

    Wat is er tot nu toe gebeurt?
          Hierin kan ik het verrassend kort houden, maar voor de geïnteresseerden die te lui zijn om terug te lezen wil ik dit best op een rijtje zetten.
    Devon & Abigale

          Abigale is wakker geworden, heeft haar opstandige en ongelovige momentjes gehad, is gaan douchen en wordt nu verwend met iets te eten.

    Zayden & Brooke
          Brooke is wakker geworden, geboeid, en krijgt eveneens iets te eten. Ook proberen ze een gesprek aan te knopen.

    Matthew & . . .
          Skyler is nog niet online geweest, waardoor Matthew min of meer nog steeds in zijn kamer zit, starend naar zijn slachtoffer.

    Zelie & Tyler
          Zelie is ook wakker en is eveneens in een conversatie met Tyler

    Johnny & Robin
    Johnny is bij Robin, omdat hij een grote deal heeft gesloten en dat samen met de jongeman wil gaan vieren.


    De verhaallijn
          Wat nu? Het is makkelijk om een begin te maken, en daar even verder op te borduren, maar uiteindelijk zal er toch een plot moeten zijn om alle verhalen samen te brengen en verder te ontwikkelen. Het is geen probleem als iedere set zo zijn eigen twisten heeft, maar als we in algemeen belang gaan denken is het toch leuk om elkaar verder te helpen en eventueel algemene beslissingen te nemen. Als iemand hier suggesties voor heeft, hoor ik ze graag.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    ^ Ik zal eerst even de PB's afwachten wat hun zeggen, maar ondertussen zal ik nadenken voor enkele suggesties wat het verhaalplot verder brengt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zal zo snel mogelijk een post schrijven.


    We all just wanna be somebody