• Ben ik de enige of is die serie gewoon HEERLIJK (hoera)(flower)


    I want to feel your love

    De ontwikkeling van personages gaat moeizaam, de karakters zijn totaal niet uitgewerkt en het verhaal was matig. Personages sprongen van de hak op de tak, vooral qua gevoelens. Totaal niet geloofwaardig. Het was leuk om te lezen, maar mijn brein was constant dingen aan het corrigeren. Het idee op zich is leuk, maar het was zó voorspelbaar.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    De ontwikkeling van personages gaat moeizaam, de karakters zijn totaal niet uitgewerkt en het verhaal was matig. Personages sprongen van de hak op de tak, vooral qua gevoelens. Totaal niet geloofwaardig. Het was leuk om te lezen, maar mijn brein was constant dingen aan het corrigeren. Het idee op zich is leuk, maar het was zó voorspelbaar.
    Dit vond ik ook erg storend, maar ik heb er alsnog van genoten omdat het zo'n vlotte lectuur was en de schrijfster is ook gewoon super vriendelijk, want het nog zo leuk maakte om de boeken te lezen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Dit vond ik ook erg storend, maar ik heb er alsnog van genoten omdat het zo'n vlotte lectuur was en de schrijfster is ook gewoon super vriendelijk, want het nog zo leuk maakte om de boeken te lezen.

    Een paar jaar geleden had ik deze serie geweldig gevonden, maar ik vind tegenwoordig alles te voorspelbaar en te simpel. Heel irritant, haha. Ik lees namelijk zware literatuur, dus af en toe wat ontspanning is fijn, maar ik kan er niet meer met een open blik naar kijken.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Voor alle fans van The Selection trilogy.
    Onlangs heeft Kiera Cass op haar site aangekondigd dat er een 5de boek in aantocht is die in 2016 zal uitkomen. Op haar site heeft ze het nog The Untitled FifthBook (2016) genoemd en dit boek zal ook in perspectief van Amerika's dochter zijn: Eadlyn.


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Ik heb 'De One' net uit! Nee, het is geen hoogstaande literatuur en bevat ook geen ingenieuze verhaallijn, maar het las heerlijk door en ik heb er van genoten! Ik ben benieuwd naar deel 4, maar ergens vind ik het ook wel jammer dat het over America's dochter gaat.

    (lees de spoiler niet als je De One nog niet gelezen hebt!)

    Ook al was het te voorspellen, ik was toch zo blij dat Maxon en America samen kwamen! Ik had graag meer willen lezen over hun relatie en hoe die zich verder ontwikkelt vlak na de bruiloft, dan gelijk die tijdssprong te maken naar hun dochter. Ach ja, ik wacht af, misschien vind ik het wel hartstikke tof (:

    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 13:31 ]


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    lovelyreads schreef:
    Ik heb 'De One' net uit! Nee, het is geen hoogstaande literatuur en bevat ook geen ingenieuze verhaallijn, maar het las heerlijk door en ik heb er van genoten! Ik ben benieuwd naar deel 4, maar ergens vind ik het ook wel jammer dat het over America's dochter gaat, o.a. om: (lees de spoiler niet als je De One nog niet gelezen hebt!)
    Ook al was het te voorspellen, ik was toch zo blij dat Maxon en America samen kwamen! Ik had graag meer willen lezen over hun relatie en hoe die zich verder ontwikkelt vlak na de bruiloft, dan gelijk die tijdssprong te maken naar hun dochter. Ach ja, we wachten af (:


    Ik wou ook meer lezen ivm met hun relatie want ik niet zo een volwaardig gevoel toen ik De one uitlas. Ik wou meer over Amerika en Maxon lezen.


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Aserah schreef:
    (...)

    Ik wou ook meer lezen ivm met hun relatie want ik niet zo een volwaardig gevoel toen ik De one uitlas. Ik wou meer over Amerika en Maxon lezen.


    Precies dat had ik ook. Ik vond het ook zo jammer dat ik deel 3 uit had, tot ik hoorde dat er nog een deel 4 was. Dus ik snel dat boek googlen en toen ik las waar het over zou gaan, dacht ik echt: meh. Maar ja, ik ben wel benieuwd (:


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    lovelyreads schreef:
    (...)

    Precies dat had ik ook. Ik vond het ook zo jammer dat ik deel 3 uit had, tot ik hoorde dat er nog een deel 4 was. Dus ik snel dat boek googlen en toen ik las waar het over zou gaan, dacht ik echt: meh. Maar ja, ik ben wel benieuwd (:


    Ja ik ben ook zeer benieuwd. En nu ben ik nog benieuwder naar boek 5 ook. (:
    Ik heb een sterk vermoede dat ze ook drie boeken zal uitbrengen met de dochter als perspectief.


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Aserah schreef:
    (...)

    Ja ik ben ook zeer benieuwd. En nu ben ik nog benieuwder naar boek 5 ook. (:
    Ik heb een sterk vermoede dat ze ook drie boeken zal uitbrengen met de dochter als perspectief.


    Volgens mij is die van de dochter twee delen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nereid schreef:
    (...)

    Volgens mij is die van de dochter twee delen.


    Dat zou ook kunnen. Maar had niet verwacht dat ze nog een 5de wou uitbrengen.


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Hoe heet het 4de boek? Dan ga ik die is bestellen :3


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Littlefinger schreef:
    Hoe heet het 4de boek? Dan ga ik die is bestellen :3


    The Heir (in het nederlands vertaald: De Prinses.) De nederlande versie wordt wel maar verwacht op 15 juni 2015 ongeveer.

    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 15:58 ]


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Crimbie schreef:
    Ben ik de enige of is die serie gewoon HEERLIJK (hoera)(flower)


    Echt niet de enige! xD kreeg hem voor sinterklaas en het stond op mijn lijstje als een gok. Dacht dat het misschien niks voor mij zou zijn, maar echt SUPER!! Het enige wat ik hoop is dat ze er geen film van gaan maken. Er zitten zoveel kleine details in, die waarschijnlijk in de film worden overgeslagen.
    Ben echt benieuwt naar het vijfde boek!

    TeddyPoke schreef:
    (...)

    Echt niet de enige! xD kreeg hem voor sinterklaas en het stond op mijn lijstje als een gok. Dacht dat het misschien niks voor mij zou zijn, maar echt SUPER!! Het enige wat ik hoop is dat ze er geen film van gaan maken. Er zitten zoveel kleine details in, die waarschijnlijk in de film worden overgeslagen.
    Ben echt benieuwt naar het vijfde boek!


    Ze hebben al gepropeerd om er een serie van te maken.


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Ik ben nu bezig in de prins en de lijfwacht.

    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 17:13 ]


    "Ignite, my love. Ignite."