• Ben ik de enige of is die serie gewoon HEERLIJK (hoera)(flower)


    I want to feel your love

    Ikr, die wordt volgens mij echt de leukste.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Vergilius schreef:
    Omg, er komt nog een verhaal: The Marlee story. ö

    The Favorite. (flower)

    Ik hoop zo dat de scene waar ze in de tuin zit erin zit. _O_

    [ bericht aangepast op 2 dec 2014 - 0:54 ]


    If I were once a planet, you were the axis

    Waarom heb ik het gevoel dat ze telkens delen blijft bij verzinnen voor het geld en de bekendheid


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Waarom heb ik het gevoel dat ze telkens delen blijft bij verzinnen voor het geld en de bekendheid


    Ik denk niet dat dat het geval is. Okéja, ze moet inderdaad haar geld eraan verdienen (het is ten slotte haar beroep) en daarom zijn er veel auteurs die short stories schrijven, maar ik denk dat ze gewoon nog ideeën heeft voor de reeks en waarom zou ze die dan niet mogen schrijven?


    If I were once a planet, you were the axis

    Ahren schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat dat het geval is. Okéja, ze moet inderdaad haar geld eraan verdienen (het is ten slotte haar beroep) en daarom zijn er veel auteurs die short stories schrijven, maar ik denk dat ze gewoon nog ideeën heeft voor de reeks en waarom zou ze die dan niet mogen schrijven?


    Ik zeg niet dat dat niet mag :') ik vind gewoon dat zoveel extra delen een beetje too much is, maar dat is mijn mening.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik zeg niet dat dat niet mag :') ik vind gewoon dat zoveel extra delen een beetje too much is, maar dat is mijn mening.

    Oke. Ik bedoelde ook niet dat je zei dat ze dat niet zou mogen. Beetje ongelukkige woordkeuze.
    Vraag me af wat je dan van Cassandra Clare vindt. :')


    If I were once a planet, you were the axis

    Ahren schreef:
    (...)
    Oke. Ik bedoelde ook niet dat je zei dat ze dat niet zou mogen. Beetje ongelukkige woordkeuze.
    Vraag me af wat je dan van Cassandra Clare vindt. :')


    Wieee? :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Wieee? :'D


    Die van "The Mortal Instruments". (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rhosgobel schreef:
    (...)

    Die van "The Mortal Instruments". (:


    Aha, dankje (:
    Daar ga ik geen uitspraak over doen aangezien ik de boekenreeks niet zo goed ken ^^ maar hé, fijn dat er zoveel delen komen hoor! Ik hou van The selection. Alleen lijkt het alsof er telkens maar meer en meer delen bijkomen terwijl dat het verhaal een beetje 'uitmelkt'. Maar nogmaals: mijn mening.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vind die shortnovels wel leuk omdat je dan eens de denkwijze van een ander personage leert kennen.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 13:00 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik vind die shortnovels wel leuk omdat je dan eens dan meer de denkwijze van een ander personage leert kennen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Is 'The Marlee Story' geschreven door Cassandra Clare dan? Ik heb geprobeerd het op te zoeken, maar ik krijg iets totaal anders.
    In dat opzicht ben ik het wel met Frodo eens, en om geheel eerlijk te zijn, heb ik ook niet zoveel meer met TMI - boeken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nee Cassandra Clare blijft maar spin off schrijven over the Mortal Instruments. Dus dat is eerder uitmelking dan een short novel uit een ander perspectief.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ben net in het eerste boek begonnen en moet het boek bijna achter slot en grendel bewaren nu, aangezien ik ook nog moet studeren voor de examens. ;x


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Avarosa schreef:
    Nee Cassandra Clare blijft maar spin off schrijven over the Mortal Instruments. Dus dat is eerder uitmelking dan een short novel uit een ander perspectief.

    Ah zo, omdat haar naam opeens genoemd werd, raakte ik de draad even kwijt. Het is een beetje jammer dat ze geen andere ideeën uitwerkt en het nu enkel om TMI gaat.


    Quiet the mind, and the soul will speak.