• Ja, ik ben soms super onhandig en deze week was dat weer zover. Zo ben ik in Utrecht al tegen een paaltje gelopen en naast een stoeprand gestapt, waardoor ik door mijn enkel ging, maar vandaag spande de kroon. Ik had sinds gisteravond hele erge hoofdpijn. Ik was er zeg maar misselijk en duizelig door. Rust maakte het beter, studeren en dingen doen erger, dus besloot ik niet voor een college helemaal naar Utrecht te reizen, maar afwisselend zelf te studeren en te rusten, zodat ik ondanks dat ik mij belabberd voelde een productief dagje had.
    Dus toen mijn vader mij vroeg beneden te gaan zitten/liggen omdat de hond anders alleen zou zitten, verplaatste ik braaf mijn beddengoed en studieboeken naar beneden. Echter was ik natuurlijk nog steeds een beetje duizelig en tuimelde met boeken en al van de trap af. En nu is mijn hoofdpijn weg, maar is mijn linker zij en arm blauw en beurs. Mijn arm voelt hetzelfde als de vorige keer dat ik hem gekneusd had, dus dat heb ik weer goed voor mekaar :') lekker onhandig en van dat studeren is ook veel minder terecht gekomen.

    Dus hebben jullie ook wel eens van die heerlijk onhandige momenten? (Waar je misschien net als ik ondanks de pijn nog wel om kunt lachen? )


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb ook wel van die momenten dat ik mezelf gewoon uitlach. Ik ben ook ooit tegen een paaltje gelopen of naast de stoeprand getrapt, haha.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2014 - 23:48 ]


    16 - 09 - '17

    Eh...Ik ben een keer de trap opgevallen....Ja opgevallen ja. Ook nog eens op school.D:

    &tijdens basketbal deel ik regelmatig ellebogen uit (mede door mijn lengte) en vanavond nog een glas kapot laten vallen.... Ik zette het haastig neer op het aanrecht en toen viel het om....op de grond.

    Oh en met me tas op school bots ik overal altijd tegen aan en een paar jaar terug ben ik in een bocht omlaag over me fiets stuur heen gevallen omdat ik te snel ging en wss te hard remde.(dat laatste is iets waar ik nog steeds niet om kan lachen, ik had dood kunnen blijven onder een auto en zat sowieso onder de wonden, kon amper lopen)


    You were born original, don't die as a copy.

    Onderuit gegaan op de trap in de collegezaal. :W Ik stapte gewoon mis, echt idioot.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mijn hele benen zijn donkerblauw, dus ik heb inderdaad wel wat gedaan. Even denken...
    Ik liep op een grasveld en ik moest een beetje opschieten om mijn bus te halen. Ik loop dus snel, ga ik vlak voor mijn school door mijn enkel en val ik op de grond. Ik sta dus maar weer op en loop met pijn in mijn enkel verder. Dan kom ik uit bij het busstation en wil instappen. Ik zoek een plek, maar de bus ging al rijden, dus toen lag ik weer op de grond. Ach, de zwaartekracht doet het dus nog.
    Oh en ik liep tegen stoelen aan. Dus ja. Er is een reden voor dat mijn benen blauw zijn.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ben structureel onhandig, maar da's meer omdat ik niet goed diepte zie. Dus ik gooi heel vaak dingen om, sla mezelf of loop ergens tegen op.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben vorige week met gym even gaan zitten op een lange mat, toen ik er af wilde stappen ging mijn enkele helemaal dubbel met als gevolg dat ik gisteren voor het eerst weer een beetje gelopen heb en ik continu overal heen stuntel op krukken :)


    ©1998

    Oh ik ken dat ;c Ik ben zowat de onhandigste van mijn familie. Gisteren tijdens het werk -Pralinedoosjes vullen bij de Leonidas- liet ik een grote palet vallen met een halve doos (750g) pardoes daar gingen al die pralines D:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ai, sommige dingen klinken echt pijnlijk, haha. Gelukkig zijn we niet alleen in onze onhandigheid.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb mijzelf enkele jaren terug heel hard uitgelachen na het laten zetten van mijn pols.

    We waren op de schaatsbaan en alles ging prima, ik maakte een bocht en schaatste rustig door. En opeens was het boem. Ik struikelde over niks, ik beukte tegen niemand aan, ik viel gewoon voorover en bam daar lag ik.
    Nou viel ik op mijn arm, maar ik heb altijd een hoge pijngrens gehad en vond het dus ook wel meevallen. Pols werd uiteindelijk blauw dus ik naar m'n moeder geschaatst en we zijn naar binnen gegaan in de veronderstelling dat het enkel gekneusd zou zijn. Uiteindelijk werd te de pijn toch ietsjes te erg en zijn we naar het ziekenhuis gegaan, waar die dus op twee plekken gebroken bleek te zijn :')

    Mijn moeder heeft me me mjn onhandigheid de jaren erna niet meer zelfstandig op de schaatsbaan gelaten :')


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.