• Hallo iedereen, ik heb een probleem en ik word er helemaal gek van! Ik ben nu ondertussen al twee dagen aan het proberen om het goed te krijgen, maar het lukt me niet! Ik heb ook al op het forum gekeken, maar kon geen antwoord vinden, dus hier mijn vraag: Hoe krijg ik een plaatje naar links?

    Normaal is het zo dat als je tekst hebt of zo het standaard links komt te staan, maar bij dat plaatje dus niet. Ik heb hem ook al naar links proberen te krijgen door [left][/left] te gebruiken, maar hij blijft maar Semi in het midden staan. Ik zou graag willen dat hij mooi onder de rechter tekst komt te staan, maar krijg het niet zelf. Ik heb echt al heel erg veel dingen geprobeerd, maar het lukt me gewoon niet. Kan het aan de afmeting van het plaatje liggen of zou dat niets moeten uitmaken?

    Heeft iemand een idee wat ik kan doen, of iemand die me kan helpen?

    Oh ja, hier even de link naar de story, zodat jullie kunnen zien wat ik bedoel. http://www.quizlet.nl/stories/149833/i-hate-how-much-i-love-youmichael-clifford10shot/

    Hopelijk kan iemand van jullie lieve mezen quizletters me helpen waardoor je mijn reddende engel zou zijn!


    Show me how to lie, you're getting better all the time

    Oh die struggle! Nee dat lukt inderdaad niet. Het beste gebruik je [columns] maar ik wil straks als ik op de laptop ben wel even kijken voor je.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2015 - 7:14 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Het zou alleen via column kunnen werken ja, helaas.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Qingsel schreef:
    Oh die struggle! Nee dat lukt inderdaad niet. Het beste gebruik je [columns] maar ik wil straks als ik op de laptop ben wel even kijken voor je.


    Dat zou ideaal zijn! Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wat column hier op Q inhoud, en dus ook geen idee heb hoe het werkt/Hoe ik die moet toevoegen.


    Show me how to lie, you're getting better all the time

    ^ Gewoon de code [*columns*] (uiteraard zonder de sterretjes) gebruiken, net zoals je [*left*] gebruikt. (:

    [ bericht aangepast op 3 juni 2015 - 15:04 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Iedereen echt heel erg mega bedankt voor jullie tips! Ik heb hem eindelijk. Ik was zo blij dat ik zelfs even een vreugde dansje gedaan heb! Echt heel erg super mega ultra extreem bedankt!


    Show me how to lie, you're getting better all the time