• Hey,

    Al een tijdje wil ik highlights, maar ik zou echt niet weten welke kleur mooi is. Ik wil het graag natuurlijk houden. Mijn haarkleur is donkerbruin. Weet iemand welke kleur daar leuk bij staat?

    x


    Cute as a button, every single one of you !

    Heb je een foto van je haarkleur? Donkerbruin kan nogal verschillen volgens mij in wat je donker noemt. x)
    Ik zou het in ieder geval niet al te licht doen. Een vriendin van mij deed dat en het zag er niet uit. :'D


    wat was dit ookalweer

    Fabrizio schreef:
    Heb je een foto van je haarkleur? Donkerbruin kan nogal verschillen volgens mij in wat je donker noemt. x)
    Ik zou het in ieder geval niet al te licht doen. Een vriendin van mij deed dat en het zag er niet uit. :'D


    Hmmm nee, ik kan geen foto's plaatsten via mijn telefoon. Maar uhm, ik heb ongeveer dezelfde haarkleur als Harry Styles, haha.


    Cute as a button, every single one of you !

    OhMyNarry schreef:
    (...)

    Hmmm nee, ik kan geen foto's plaatsten via mijn telefoon. Maar uhm, ik heb ongeveer dezelfde haarkleur als Harry Styles, haha.


    Welke haarkleur heeft Harry Styles,

    Als ik jou was zou ik het gewoon een heel klein beetje lichter doen.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2014 - 16:28 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Caraphernelia schreef:
    (...)

    Welke haarkleur heeft Harry Styles,


    Middenbruin, vind ik.

    Ja maar Harry's haarkleur verschilt ook weer per foto... :'D


    wat was dit ookalweer

    Blonde highlights werken prima, ik heb ze zelf ook van l'oreal. Je moet de coup soleil verf kopen, als je gewone blonde haarverf doet krijgt je haar een groenige kleur, dus dat raad ik niet aan. De verf van l'oreal wordt des te langer je hem op de plukjes laat zitten des te lichter. Omdat jij redelijk donker haar hebt raad ik aan om de verf dus niet te lang te laten zitten :')


    Maybe she loved mysteries so much that she became one.

    Zeker en vast geen licht blond, dat is kei lelijk (cat). Ik zou iets lichter bruin nemen, dan.
    Edit: ik bedoel dus dat als je heel donker hebt en je highlights zo van dat licht, geel blond zijn, onnatuurlijk en gewoon allemaal rechte strepen naar benden (als je mij snapt.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2014 - 16:46 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik zou blonde highlights echt afraden. Beter een lichte teint bruin.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Anomaly schreef:
    Ik zou blonde highlights echt afraden. Beter een lichte teint bruin.

    Hmm ik heb "natuurlijke" highlight deze zijn van mezelf.

    Wat ik anders aan zou raden is ga niet voor blond blond maar misschien 1 of 2 tinten lichter dan je eigen kleur.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik heb donkerblond haar en middenblondkleurige plukjes, dus bij donkerbruin haar zou ik middenbruinkleurige highlights nemen, en bij middenbruinkleurig haar zou ik donkerblonde highlights nemen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Blonde lokken kunnen best, maar dan moet je ze heel fijn trekken (of laten trekken).
    Als ze te breed worden is het niet natuurlijk meer.
    En anders licht bruin.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Aangezien je donker bruin haar hebt moet je zeker geen blonde highlights doen, dat zorgt ervoor dat je haar eruit ziet als duo penotti. Een vriendin van mij heeft zwart haar en die had bruine highlights genomen, haar haar zag eruit als een tijgervel 0.0
    Je moet een lichtbruine kleur nemen, die iets lichter dan je eigen kleur is. Dat oogt ook natuurlijk (:

    Dit?


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou naar de kapper zijn, die weet wat jou het beste staat en de kans dat het mislukt wanneer je het zelf verft is... best groot.