• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig





    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin - Plompe Lori
    Yolanda - DiNozzo - Panda
    Merel - Nonno
    Sophie - Insert_Name - Draak
    Erieka - Soothsayer - Kat
    Lotta - Novoselic - Aardappel
    Sylvie - Sugglet - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Cicatrix
    Margot - dArtagnan - Ocelot
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGir

    [ bericht aangepast op 18 okt 2014 - 16:31 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Zo vreemd dat ze je zo snel buiten smijten. Gaat dat dan zo snel bij een faillissement.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het ook erg jammer en helaas zit er niets anders op. Ze willen echter wel met dezelfde begeleider op een andere plek verder.


    26 - 02 - '16

    Uhmmm ik krijg hier opeens een bericht van iemand die fotografie heeft gestudeerd en met een werk bezig is rond cosplay met de vraag of hij eens een shoot kon doen met mij en eventueel andere gratis en voor niks. Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik er op moet reageren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Freljords schreef:
    Uhmmm ik krijg hier opeens een bericht van iemand die fotografie heeft gestudeerd en met een werk bezig is rond cosplay met de vraag of hij eens een shoot kon doen met mij en eventueel andere gratis en voor niks. Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik er op moet reageren.


    Omg, klinkt kei gaaf! :3
    Gewoon doen als het je leuk lijkt! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben vandaag afgemeld op school. Het stormde hier en zo in het Hoge Noorden. En mam wilde niet dat ik door die dikke wind en zo ging fietsen (A).


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Omg, klinkt kei gaaf! :3
    Gewoon doen als het je leuk lijkt! ^^
    Het lijkt me wel leuk, maar ik vind het een beetje awkward eigenlijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Buh, zometeen mijn eerste tentamen van dit jaar om half zeven 's avonds... yeah right.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Freljords schreef:
    (...)Het lijkt me wel leuk, maar ik vind het een beetje awkward eigenlijk.


    Waarom vind je het awkward? Ken je die jongen (goed) dan? Dan snap ik je namelijk wel. Ik zou zelf geen fotoshoot willen hebben van iemand die ik ken.
    Maar je hebt gewoon je kostuum aan. Het is niet alsof je voor de Playboy of zoiets gaat poseren. En die jongen weet vast wel wat hij doet, en je doet die shoot ook niet alleen.
    Mocht je het wel doen, die shoot, dan kun je toch iemand meenemen voor steun? (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    dArtagnan schreef:
    Buh, zometeen mijn eerste tentamen van dit jaar om half zeven 's avonds... yeah right.


    Goodluck! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Waarom vind je het awkward? Ken je die jongen (goed) dan? Dan snap ik je namelijk wel. Ik zou zelf geen fotoshoot willen hebben van iemand die ik ken.
    Maar je hebt gewoon je kostuum aan. Het is niet alsof je voor de Playboy of zoiets gaat poseren. En die jongen weet vast wel wat hij doet, en je doet die shoot ook niet alleen.
    Mocht je het wel doen, die shoot, dan kun je toch iemand meenemen voor steun? (:
    Nee, ik ken hem totaal niet. Nu ik had nog een groep doorgestuurd waar hij meerdere mensen kon contacteren, dus dan ben ik wel niet echt alleen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik moet nog 40 minuten wachten op m'n trein, dus nu ga ik lekker paste pesto halen bij Julia's <3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Freljords schreef:
    Uhmmm ik krijg hier opeens een bericht van iemand die fotografie heeft gestudeerd en met een werk bezig is rond cosplay met de vraag of hij eens een shoot kon doen met mij en eventueel andere gratis en voor niks. Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik er op moet reageren.


    Ik zou wel oppassen met dat soort dingen...

    [ bericht aangepast op 23 okt 2014 - 10:45 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    De afgelopen twee dagen de eerste drie toetsen van mijn toetsweek gehad. Bweh. Morgen nog even en dan een lang weekend, maandag geen toetsen voor mij c: Nu weer druk aan het leren. I love school <3 ...

    Ik heb zin in zaterdag omdat ik dan met vriendinnen de hele avond gezellig ben ondanks hetgeen wat we gaan doen, maar ik ben bang voor m'n eigen reactie als ik ook daar mijn ex tegen kom... :c It still hurts as fuck.

    Pffff ik wil niet leren. Ik haat tentamenweken


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.