• Sinds ik een nieuwe macbook (air) heb, heb ik geen officepakket meer. Ik kan dat op zich wel gratis krijgen van de unief, maar ik vroeg mij af hoe het zit als ik een bestand maak in numbers en dat wil openen op een windows en dat wil bewerken met excel.
    Hetzelfde gaat voor pages naar word en notes naar powerpoint. Maar number naar excel heb ik binnenkort nodig vandaar.
    Alvast bedankt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Je kan je Numbers bestand exporteren naar een Excel bestand en dan kan je dat met Excel nog gewoon bewerken en omgekeerd. Als je het Numbers bestand gewoon opslaat, kan je het normaal gezien niet bewerken met Excel. Je moet het dus echt exporteren (wat eigenlijk niet veel schilt van opslaan als...).


    Let the Night embrace you

    Katarina schreef:
    Je kan je Numbers bestand exporteren naar een Excel bestand en dan kan je dat met Excel nog gewoon bewerken en omgekeerd. Als je het Numbers bestand gewoon opslaat, kan je het normaal gezien niet bewerken met Excel. Je moet het dus echt exporteren (wat eigenlijk niet veel schilt van opslaan als...).


    Oke, dank je wel. Ik ga denk ik mijn oude laptop met wél officepakket opstarten.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wat is Numbers?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Wat is Numbers?


    De apple versie van excel.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    De apple versie van excel.

    Ah. Vandaar dat ik het niet kende. Ik heb geen Apple.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Mijn vriend heeft daarom een aangepaste versie van microsoft office op mijn Mac gezet. Want ik werk wel eens op verschillende computers en dan is dat handig.
    De aangepaste versie was voor mij wel wennen, nu nog steeds want ik werk er nog maar 3-4 weken mee. Maar ik raad hem wel aan. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury