• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:23 ]

    Ik moet over twee weken 8 tijdvakken en een historische context van geschiedenis kennen. Kill me.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Als ik dit lees had je best naar mijn feest kunnen komen. Maar nee, Ellen moest leren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Goner schreef:
    Ik moet over twee weken 8 tijdvakken en een historische context van geschiedenis kennen. Kill me.

    Mijn medeleven heb je! Dat klinkt echt bekend, ik moet over twee weken een stapeltoets maken van zeven tijdvakken. Feest. Gelukkig heb ik nu een week vakantie die ik daaraan zou kunnen besteden. :')


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ik moet voor maatschappijleer twee hoofdstukken weten, samen zo'n 110 bladzijdes. :'D Boeit mij die politiek nou, ik had liever het hoofdstuk over de rechtstaat gedaan. :')

    Maar mijn toetsweek is pas in de week van 10 november dus ik heb nog eventjes, maar ik moet wel MA nu gaan samenvatten anders red ik het niet haha.

    school vraagt te veel van ons, en later hebben we er meestal geen reet aan


    kwadraten pfff

    Wohoo, ik moet voor morgen bijna 50 blz maatschappijleer kennen, waar ik tot een paar dagen geleden nog nauwelijks naar gekeken had en in de lessen hebben we ook niet alles besproken. Oops.

    But yeah, veel sterkte en succes nog met die toets.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2014 - 21:41 ]


    Stenenlikker

    Please_Charon schreef:
    Als ik dit lees had je best naar mijn feest kunnen komen. Maar nee, Ellen moest leren.


    Klopt :l Maarja, mijn moeder vond dat ik moest leren. Heb uiteindelijk toch niets gedaan want het is geschiedenis en daar komt nóóit iets in wat je geleerd hebt.

    Herken het.
    1200 woordjes grieks voor maandag en ik weet nog steeds het alfabet niet.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2014 - 21:45 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik heb nu herfstvakantie, maandag begint mijn eerste SE week >_<. Nu ben ik zelf ook niet echt de meest gemotiveerde leerling. Ik heb sinds de tweede klas weinig tot niets uitgevoerd tijdens de wiskundelessen, maar nu ik over een paar dagen een SE heb over vier hoofdstukken van vorig jaar, heb ik daar wel een beetje spijt van. Aan het begin van de vakantie heb ik een heel mooi schema gemaakt in excel met allemaal kleurtjes n shit, maar ja, je hebt niet veel aan een schema als je je er niet aanhoudt. Dus... dat wordt nog een uitdaging.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Ik heb nu herfstvakantie, maandag begint mijn eerste SE week >_<. Nu ben ik zelf ook niet echt de meest gemotiveerde leerling. Ik heb sinds de tweede klas weinig tot niets uitgevoerd tijdens de wiskundelessen, maar nu ik over een paar dagen een SE heb over vier hoofdstukken van vorig jaar, heb ik daar wel een beetje spijt van. Aan het begin van de vakantie heb ik een heel mooi schema gemaakt in excel met allemaal kleurtjes n shit, maar ja, je hebt niet veel aan een schema als je je er niet aanhoudt. Dus... dat wordt nog een uitdaging.


    Oh, dat doe ik nu ook altijd.. Er uren over doen om een hele mooie planning te maken die goed zou werken en me er vervolgens niet eens één dag aan kunnen houden.

    Sinds ik vorig jaar mijn BSA niet heb gehaald ben ik opgehouden met uistellen. Een grote wake-up call, en een dure ook nog.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sketches schreef:
    Herken het.
    1200 woordjes grieks voor maandag en ik weet nog steeds het alfabet niet.


    Dé reden dat ik van gymnasium af gegaan ben; ik kon na een heel jaar nog niet eens de letters lezen en realiseerde me dat Grieks en Latijn toch niets voor mij was.

    133 pagina's aan maatschappijwetenschappen, ongeveer hetzelfde aan aardrijkskunde, en dat in anderhalve week. De rest lukt wel, maar die twee vakken háát ik en meeeeeh


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Veel succes met leren en proefwerken! c:

    Ik heb nooit proefwerkweken. *vreugdedansje*


    wat was dit ookalweer

    Andria schreef:
    (...)

    Dé reden dat ik van gymnasium af gegaan ben; ik kon na een heel jaar nog niet eens de letters lezen en realiseerde me dat Grieks en Latijn toch niets voor mij was.


    Ik probeer al de 4 jaar dat ik er op zit mensen te overtuigen dat ik van het Gymnasium af wil maar blijkbaar vind iedereen van niet en ik heb toch echt mijn ouders nodig om naar een andere school te gaan.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''