• "Witches are humans gifted with the power to affect change by supernatural or paranormal means, a practice known as "witchcraft". Witches are generally female, though there are a few male witches, referred to as "warlocks". Because of their unnatural abilities and supposed connections with dark forces, witches have historically been feared, persecuted, and hunted. Many escaped the Salem witch trials and sought refuge in New Orleans. Among the population of witches, there is always one witch per generation who possesses the totality of all witch abilities. This witch is known as the "Supreme Witch". As the witches settled in their new territory, a rivalry between them and the native Voodoo practitioners arose. The feud is still on going in present day New Orleans."




    Een groep jonge heksen (vrouwen én mannen) leert, onder streng toezicht van hun ‘Surpreme’ hun krachten onder de knie te krijgen in een instituut waar ze, voor de buitenwereld, zitten vanwege hun uitermate slechte gedrag. Dit slechte gedrag - brandstichting. onder andere - is vaak een resultaat van een plotselinge uitbarsting van hun kracht. Vrienschappen worden gesloten, er bloeit misschien zelfs hier en daar een romance op, maar uiteindelijk ligt de rivaliteit altijd op de loer - wie wordt de nieuwe Supreme, en hoever zijn de heksen bereid te gaan om de eretitel te krijgen?


    Mogelijke krachten:
    'Human voodoo-doll' - spreekt voor zich.
    "Clairvoyance" - andermans gedachten kunnen horen.
    "Resurgence" - doden terug tot leven brengen.
    "Black Widow" - deadly genitals a.k.a mensen om kunnen brengen door de liefde met ze te bedrijven.
    "Power Negation" - andermans krachten niet laten werken op jezelf.
    "The Sight" - door iemand aan te raken verschillende beelden van zijn/haar verleden of toekomst zien.
    Elk van onderstaande krachten.

    De zeven wonderen:
    Telekinesis is the ability to move objects with one's mind
    Divination is the ability to obtain direct knowledge about an object, person, location or physical event through means other than the user's physical senses.
    Transmutation also known as Teleportation, is the ability to disappear from one spot and reappear in another.
    Pyrokinesis is the ability to create, control and manipulate fire.
    Concilium is the ability to control another's mind through sheer willpower.
    Descensum is the ability to project one's mind into different planes, such as the netherworld or afterlife.
    Vitalum Vitalis is the ability to balance the scales of life.


    *Het is niet raar voor een heks om drie krachten te hebben, maar om dé Supreme te worden moet je in het bezit zijn van alle zeven wonderen en deze kunnen toepassen wanneer nodig.


    Rollen: *meisjes zitten vol!
    • Arden Kavi Delacroix Talkhouse
    • Noël Alsom Sempre
    • Gereserveerd VladiFerr
    • Gereserveerd whilted
    • Skylar Indiana McGrath Cicatrix
    • Christelle Abigaile Alsom Netzwerk
    • Gereserveerd Nostalgic
    • Matthew Hunter McGrath VladiFerr
    • Alexander Jay O`Connor Netzwerk
    • Kevin Yoran Jackson Cicatrix


    Invullen:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Kracht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (plus faceclaim)
    Familie:
    Extra:


    Regels:
    • Minimaal 200 woorden.
    • We houden het OOC gezellig, eventuele meningsverschillen mogen best uitgepraat worden maar met respect naar elkaar.
    • Tussen haakjes praten als je iets buiten de RPG wilt zeggen, maar natuurlijk open ik ook een praattopic.
    • Minimaal één keer per week iets posten, als het dood loopt is er niets meer aan. Als je, vanwege wat voor reden dan ook, een tijd niet kan posten laat het alsjeblieft weten.
    • Perfecte personages zijn niet toegestaan, geen Mary Sue en Gary Stu.
    • Maximaal 2 personages, één jongen en één meisje.
    • 16+ mag, geef het alsjeblieft wel duidelijk aan zodat mensen die het niet waarderen het kunnen skippen.
    • Laat minstens twee mensen iets posten voordat je weer iets post. Als niemand reageert mag je natuurlijk eerder iets posten.
    • Je reservering blijft 72 uur staan (ook weer met uitzondering, als je maar aangeeft wanneer je je karakter post.)
    • En natuurlijk de huisregels van Quizlet.


    Over de Coven:
    • Onder leiding van de Supreme, Carole Frank.
    • Gebouw // Keuken // Gezamenlijke woonkamer een twee // Gezamenlijke eetkamer // Vertrekken // Badkamers //
    • Ruimte voor 10 tot 12 jonge heksen.
    • Alcoholgebruik en roken worden getolereerd. Bedtijden zijn voor middernacht. Toezicht op omgang jongens/meisjes matig tot slecht. Sociale media zijn toegestaan. Het meebrengen van mensen van buitenaf daarentegen niet.


    Voor eventuele vragen/dingen die niet duidelijk zijn kun je altijd mij of de American Horror Story - Coven wikia raadplegen.
    Klik hier!

    [ bericht aangepast op 18 okt 2014 - 10:49 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik wil niet gemeen zijn, maar mijn Jamie kan onmogelijk Skylar Indiana heten. :p


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Eten en dan persoon af. ;3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Netzwerk schreef:
    Ik wil niet gemeen zijn, maar mijn Jamie kan onmogelijk Skylar Indiana heten. :p


    Oh, woops. Daar is iets misgegaan.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Cicatrix schreef:
    † Don't be afraid. I will be there for you. †




    † Naam † Kevin Yoran Jackson.

    † Bijnaam † Kev. Al bijna niemand hem zo noemt. Het is meestal 'gewoon Kevin'.

    † Leeftijd † Hij is negentien jaar oud, geboren op 16 juni 1995

    † Kracht † Telekinese. Dit heeft hij al redelijk goed onder controle. Ook al laat hij hierdoor wel eens per ongeluk een glas knappen, maar dit is enkel als hij vreselijk boos is. Al er soms nog wel eens een random voorwerp, zoals een steen en anders een boek of vaas, door de ruimte heen wil vliegen. Ook begint zijn pyrokinese op te waaien, waardoor er soms dingen in de fik kunnen vliegen.

    † Innerlijk † Kevin is een jongen die niet zijn vrienden verraad. Dit maakt hem erg trouw. Hij is ook betrouwbaar en heeft altijd wel een luisterend oor. Vertrouwen in mensen krijgt hij niet zo snel, ligt eraan wie het is. En breek je dit? Dan haat hij je uit de grond van zijn hart. Of hij geeft je nog een kans. Dit ligt eraan wat je voor hem betekend. Kevin is soms nogal een flirt. Maar als hij een meisje écht leuk vindt weet hij niet precies wat te zeggen, is er kans dat hij begint te stotteren en worden zijn wangen rood. Wat hem een keer is overkomen, en het desbetreffende meisje het schattig vond. Hij is een jongen met veel geduld, maar wordt ergens nog wel snel boos. Al hij bij zijn vrienden een langer lontje heeft. Kevin is ergens ook wel arrogant, omdat zijn trots hoog ligt. Het boeit hem geen ene flikker wat je van hem denkt. En reageert ook niet op rotopmerkingen over hem. Maar zeg je iets beledigend over zijn geliefden, dan heb je wel dikke ruzie. Kevin houdt ervan om streken uit te halen en hij doet dit ook vaak. Waardoor hij wel vaak problemen heeft. Hij heet het hart op de goede plek, en heeft veel over voor zijn vrienden. Omdat hij al bijna geen familie meer heeft. Als hij wat fout doet heeft hij ook erg veel spijt.
    Kevin is ook iemand die graag zijn vrienden beschermt, en er ook altijd voor ze zal zijn.

    † Uiterlijk † [FC: Jake Abel] Kevin heeft blonde haren. Meestal zet hij dit in model met gel, of enkel een hand erdoor. Ligt eraan hoeveel tijd hij nog heeft. Als hij net wakker is of heeft gedoucht liggen deze blonde haren plat op zijn hoofd. Zijn ogen zijn blauw. Al er ook wel eens wat grijs' in te zien is. Meestal staan deze kijkers vriendelijk. Maar als je hem stoort kunnen ze erg dodelijk staan. Kevin is ongeveer 1 meter en 85 centimeter lang, dus normaal voor een man. Maar redelijk groot voor iemand van zijn leeftijd. Zijn huid is licht, en verkleurd ook niet erg snel. Hij loopt vaak rond met een glimlach. Meestal draagt hij iets simpels.

    † Familie † Hij heeft niet heel veel familie meer. Enkel zijn moeder en broertje; Ian. Zijn vader is al enkele jaren spoorloos [Lees; 15 jaar] en beide ouders waren enigs kind. Zijn moeder is Amerikaans en zijn vader Iers. Wat hem dus half, half maakt. Beide talen kan hij echter spreken, ondanks dat zijn pa al 15 jaar uit het familie beeld is.
    Mary-Jane Jackson = moeder. Kevin en zijn moeder kunnen het goed vinden, en hij geeft mega veel om deze vrouw. Hij zou sterven voor haar als het moet.
    Ian Kevin Jackson = Hij en zijn broertje zijn net twee druppels water. De vier jaar jongere jongen lijkt erg veel op zijn oudere broer, en is hier ook wel blij mee.

    † Extra † Hij is wel een roker, al hij dit niet vaak doet.


    Hij is af *.*

    Wanneer wordt het speeltopic overigens geopend? (nerd).


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cicatrix schreef:
    (...)


    Hij is af *.*

    Wanneer wordt het speeltopic overigens geopend? (nerd).


    Ik kan hem binnenkort openen, maar ik mis nog 3 of 4 karakters geloof ik. Dus morgen?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Talkhouse schreef:
    (...)

    Ik kan hem binnenkort openen, maar ik mis nog 3 of 4 karakters geloof ik. Dus morgen?


    Oeeehh..
    Maar schat, enkel openen als jij het wilt. Haha, ik kan zeuren enzo, maar ik doe dat enkel als het idee awesome is. enerhotguyszijn


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cicatrix schreef:
    (...)

    Oeeehh..
    Maar schat, enkel openen als jij het wilt. Haha, ik kan zeuren enzo, maar ik doe dat enkel als het idee awesome is. enerhotguyszijn


    Als het aan mij zou liggen zou ik hem al geopend hebben waarschijnlijk, haha. Maar ik wacht nog eventjes, denk ik.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    †
    In the darkness I will meet my creators
    And they will all agree, that I’m a suffocator
    †






    Naam:
    Matthew Hunter McGrath

    Bijnaam:
    Matt, maar sommige noemen hem ook wel eens Hunter.

    Leeftijd:
    19 jaar oud. (31-12-1995)

    Kracht:
    "Power Negation" - andermans krachten niet laten werken op jezelf.
    "Clairvoyance" - andermans gedachten kunnen horen.
    Transmutation also known as Teleportation, is the ability to disappear from one spot and reappear in another.

    Power Negation en Clairvoyance heeft Matt als sinds hij zich het kan herinneren. Hij geniet er ook van en vindt Power Negation een zeer handige gave. Clairvoyance gebruikt hij alleen voor het nodige en kan het op een soort van 'mute' zetten. Hij zal altijd iedereen zijn of haar gedachtes horen, maar als hij het op 'mute' zet hoort hij het als een zacht gefluister om hem heen. Teleportation heeft hij pas sinds net en het levert de meest hilarische taferelen op. Hij kan dan ook zwaar geïrriteerd raken als hij opeens van de ene naar de andere onlogische plek gaat.

    Innerlijk:
    Matt is een jongen die raar in elkaar zit. Hij wil veel in het leven en zal dan ook alles op alles zetten om het te krijgen. Hij is zeer impulsief wat vaak naar kan uitpakken. Hierdoor is hij niet zo goed in relaties, niet dat hij niet een goed persoon is, maar omdat hij gewoon niet weet hoe hij er mee moet handelen. Hij is niet bepaald geduldig en kan dan ook snel nijdig worden als zijn Teleportation weer niet eens onder de knie krijgt. Hij heeft vaak meer gevoelens dan de 'normale' stoere jongen. Vaak leeft hij zich erg in, wat hem ook vaak betrekt bij dingen die niet voor hem bedoeld zijn. Hij is gelukkig wel rustig met mensen en kan daar veel geduld mee hebben. Hij lacht vaak en vindt het ook heerlijk om plezier te hebben. Hij plaagt veel en is ook wel altijd in voor een geintje. Toch kan hij wel makkelijk achter je geheimen komen door je gedachtes te lezen. Zelf zou hij het ook fijner vinden als mensen uit zijn hoofd bleven, wat niet kan door Power Negation, maar toch. Hij laat iedereen in zijn of haar eigen waarde door amper hun gedachtes te lezen, alleen als het echt nodig is.

    Uiterlijk:



    Matthew heeft spierwitte haren die hij eigenlijk van zichzelf heeft. Niemand weet eigenlijk hoe, hij is geboren met blond haar wat uiteindelijk wit is geworden. Hij vindt het wel iets hebben en zal het nooit verven. Meestal zit het behoorlijk in de war en hij doet er ook weinig aan. Hij heeft strakke kaken en jukkebeenderen die mooi uitkomen. Zijn gezicht zit onder de sproeten wat hem een jeugdig gezicht geeft. Als hij lacht krijgt hij leuke kuiltjes in zijn wangen. In zijn lip heeft hij een piercing die hij er af en toe in heeft zitten. Meestal is het een steentje. Ook heeft hij een tattoo over zijn linker arm lopen die een betekenis heeft die alleen hij weet. Hij heeft twee lichtblauwe ogen en grijs kleurige wenkbrauwen. Hij is lang en tenger gebouwd. Zijn lengte is 1,85 en is daardoor niet de kleinste. Hij is niet de sterkste, maar gebruikt ook veel eerder snel- en slimheid dan kracht.

    Familie:
    Matt komt uit een Australisch gezin waardoor hij een Australisch accent heeft.
    In zijn familie loopt het van moeder op kinderen en als iemand besluit geen kinderen te nemen, dan wordt de kracht verbroken.
    Jack Robert McGrath = vader. Hij wist nooit echt goed wat hij met zijn vader aanmoest. Hij was vooral een moeders type en bracht dan ook meer tijd door met zijn moeder.
    Emma McGrath-Morrison= moeder. Met haar had hij een hele sterke band. Als hij problemen had was zij er altijd voor hem.
    Skylar Indiana McGrath= zusje. Voor Sky zou hij alles doen. Zij is zijn zusje en zal voor haar door het vuur gaan. Iedereen wie haar dan ook aanraakt zal de gruwelijke Matt mee moeten maken die schuil hangt achter het vrolijke gezichtje.

    Extra:
    {Voorlopig nog niks}


    "Rebellion's are build on hope"

    En Matthew is ook klaar pfft ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    Omg, I like Matt!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik ga maar alvast een speeltopic opengooien, er moeten nog 3 karakters komen maar dan is die er in ieder geval alvast en kan er eventueel deels begonnen worden. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Trouwens, ik heb veel geschreven via Hyves en andere plaatsen en heb niet veel verstand van hoe er op Q geschreven wordt - is het de bedoeling dat we lange stukken schrijven of een aantal regeltjes?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Talkhouse schreef:
    Trouwens, ik heb veel geschreven via Hyves en andere plaatsen en heb niet veel verstand van hoe er op Q geschreven wordt - is het de bedoeling dat we lange stukken schrijven of een aantal regeltjes?


    In jouw regels heb je neer gezet dat je wilde dat we 200 woorden schrijven. Dat is uit mijn hoofd zeven regels. Meestal kiest de topicmaker hoeveel woorden of regels er geschreven moeten worden.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cicatrix schreef:
    (...)

    In jouw regels heb je neer gezet dat je wilde dat we 200 woorden schrijven. Dat is uit mijn hoofd zeven regels. Meestal kiest de topicmaker hoeveel woorden of regels er geschreven moeten worden.


    Oh, jemig, ja. Mijn geheugen is zo slecht.
    Ik ben eigenlijk heel slecht in korte stukjes, maar minstens 200 woorden met een onbekend maximum klinkt goed. (Ik heb niet zo goed opgelet toen ik dit topic opende geloof ik.)


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Praattopic! http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=166775
    Het speeltopic open ik zo.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted