• "Witches are humans gifted with the power to affect change by supernatural or paranormal means, a practice known as "witchcraft". Witches are generally female, though there are a few male witches, referred to as "warlocks". Because of their unnatural abilities and supposed connections with dark forces, witches have historically been feared, persecuted, and hunted. Many escaped the Salem witch trials and sought refuge in New Orleans. Among the population of witches, there is always one witch per generation who possesses the totality of all witch abilities. This witch is known as the "Supreme Witch". As the witches settled in their new territory, a rivalry between them and the native Voodoo practitioners arose. The feud is still on going in present day New Orleans."




    Een groep jonge heksen (vrouwen én mannen) leert, onder streng toezicht van hun ‘Surpreme’ hun krachten onder de knie te krijgen in een instituut waar ze, voor de buitenwereld, zitten vanwege hun uitermate slechte gedrag. Dit slechte gedrag - brandstichting. onder andere - is vaak een resultaat van een plotselinge uitbarsting van hun kracht. Vrienschappen worden gesloten, er bloeit misschien zelfs hier en daar een romance op, maar uiteindelijk ligt de rivaliteit altijd op de loer - wie wordt de nieuwe Supreme, en hoever zijn de heksen bereid te gaan om de eretitel te krijgen?


    Mogelijke krachten:
    'Human voodoo-doll' - spreekt voor zich.
    "Clairvoyance" - andermans gedachten kunnen horen.
    "Resurgence" - doden terug tot leven brengen.
    "Black Widow" - deadly genitals a.k.a mensen om kunnen brengen door de liefde met ze te bedrijven.
    "Power Negation" - andermans krachten niet laten werken op jezelf.
    "The Sight" - door iemand aan te raken verschillende beelden van zijn/haar verleden of toekomst zien.
    Elk van onderstaande krachten.

    De zeven wonderen:
    Telekinesis is the ability to move objects with one's mind
    Divination is the ability to obtain direct knowledge about an object, person, location or physical event through means other than the user's physical senses.
    Transmutation also known as Teleportation, is the ability to disappear from one spot and reappear in another.
    Pyrokinesis is the ability to create, control and manipulate fire.
    Concilium is the ability to control another's mind through sheer willpower.
    Descensum is the ability to project one's mind into different planes, such as the netherworld or afterlife.
    Vitalum Vitalis is the ability to balance the scales of life.


    *Het is niet raar voor een heks om drie krachten te hebben, maar om dé Supreme te worden moet je in het bezit zijn van alle zeven wonderen en deze kunnen toepassen wanneer nodig.


    Rollen:
    • Arden Kavi Delacroix Talkhouse
    • Noël Alsom Sempre
    • Abigail Hazel Grant VladiFerr
    • Gereserveerd whilted
    • Skylar Indiana McGrath Cicatrix
    • Christelle Abigaile Alsom Netzwerk
    • Gereserveerd Nostalgic
    • Matthew Hunter McGrath VladiFerr
    • Alexander Jay O`Connor Netzwerk
    • Kevin Yoran Jackson Cicatrix


    Regels:
    • Minimaal 200 woorden.
    • We houden het OOC gezellig, eventuele meningsverschillen mogen best uitgepraat worden maar met respect naar elkaar.
    • Tussen haakjes praten als je iets buiten de RPG wilt zeggen, maar natuurlijk open ik ook een praattopic.
    • Minimaal één keer per week iets posten, als het dood loopt is er niets meer aan. Als je, vanwege wat voor reden dan ook, een tijd niet kan posten laat het alsjeblieft weten.
    • Perfecte personages zijn niet toegestaan, geen Mary Sue en Gary Stu.
    • Maximaal 2 personages, één jongen en één meisje.
    • 16+ mag, geef het alsjeblieft wel duidelijk aan zodat mensen die het niet waarderen het kunnen skippen.
    • Laat minstens twee mensen iets posten voordat je weer iets post. Als niemand reageert mag je natuurlijk eerder iets posten.
    • Je reservering blijft 72 uur staan (ook weer met uitzondering, als je maar aangeeft wanneer je je karakter post.)
    • En natuurlijk de huisregels van Quizlet.


    Over de Coven:
    • Onder leiding van de Supreme, Carole Frank.
    • Gebouw // Keuken // Gezamenlijke woonkamer een twee // Gezamenlijke eetkamer // Vertrekken // Badkamers //
    • Ruimte voor 10 tot 12 jonge heksen.
    • Alcoholgebruik en roken worden getolereerd. Bedtijden zijn voor middernacht. Toezicht op omgang jongens/meisjes matig tot slecht. Sociale media zijn toegestaan. Het meebrengen van mensen van buitenaf daarentegen niet.


    Voor eventuele vragen/dingen die niet duidelijk zijn kun je altijd mij of de American Horror Story - Coven wikia raadplegen.
    Klik hier!

    [ bericht aangepast op 18 okt 2014 - 11:22 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    †
    †


    pfft. Zoveel geschreven. Ik ga niet alles opschrijven hoor :')


    Gelukkig kwamen na een tijdje Noël en kevin binnen die me fijn begroetten. Het huis werd gevuld met pianospel en het wisselde af, waarmee ik aannam dat er verschillende mensen op speelden. Zelf kon ik ook wel spelen, maar ik vond het niet fijn met mensen erbij. De rivaliteit begon ondertussen op te lopen en je kon het voelen hoe broer en zus elkaar wouden beschermen. Chris stond opeens op en schreeuwde naar Arden en, voor mijn gevoel, gedeeltelijk naar Noël. Ze stormde weg en ik leunde met mijn rug tegen de kastjes aan.
    Juist ja, dit begon leuk te worden. Kevin liep haar al achterna en dat beviel me niks, maar ze was Noëls zusje en ik ging me er niet mee bemoeien wat die twee uitspookte. Mijn eigen zusje stond inmiddels ook weer naast me en ik sloeg een arm om haar heen om even snel een kus op haar hoofd te drukken.
    Arden had nu een doorschijnend truitje aan en ik wist niet echt wat ik er van moest denken. Ja, elke jongen vond het leuk om een stiptease te krijgen in de keuken, maar Arden begon zich nu zo wat naar ons te gooien. Nog even en we konden net zo goed strippoker gaan doen, dan had ze tenminste een reden. Plotseling had ik het gevoel dat ik moest niezen. Vlug nieste ik en toen ik mijn ogen open deed stond ik opeens buiten. Op het dak. Geweldig, teleportatie...
    'Shit' fluisterde ik. Now what.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 9:09 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Alexander 'Alec' Jay O'Connor.

    Ik dreuzelde rustig de keuken in en Skylar kwam ook alweer gauw de keuken in, om zich naast haar broer te gezellen - die haar gelijk een knuffel gaf. Ik keek hun wat koeltjes aan. Hun hadden een goede familieband net zoals Noël en Christelle en sommigen hadden gewoon géén familie, zoals ik.
    Een lange gaap verliet mijn mond en ik maakte me op weg naar de koelkast. Ik trok de deur met veel vaart open, waardoor de flessen wat heen en weer schudden. Ik keek met ontzet naar de koelkast inhoud. " Wat is dit ?! " Er waren alleen maar onbruikbare dingen te zien, zoals eieren en groentes. Een korte zucht verliet mijn lippen, waarna ik de deur weer dicht smeet.
    Ik draaide me om en leunde tegen de bar. " Wie is voor dat gif in de koelkast verantwoordelijk ? " Een spottende, maar koele grijns sierde mijn lippen. Ik duwde mezelf van de bar en liep de keuken uit. " Vergiftiging. " Kwam er als mompelend gevloek nog uit.
    Ik zag dat Noël en Arden bij de tv zaten. Volgens mij was Arden meer geïnteresseerd in de wijn óf Noël, maar ik ging er gewoon naast zitten. Ik liet me naast Noël in de bank zakken. Ik heb hem een tijd lang niet gezien, en we zijn geen vijanden - dus dan maar begroeten. " Hoe is't ? " Ik wist niks beters te verzinnen en keek daarna Arden aan, omdat het ook aan haar bedoeld is.
    Ik merkte gelijk haar doorschijnende hemdje op en natuurlijk de BH, die eronder te zien was. Niet dat het me veel boeide, maar een grapje kon niet kwaad.
    " Je shirt verloren in de stripclub in Parijs ? " Ik keek haar grijnzend aan, meestal was ik het die met zulke ongemeende grappen kwam - dus ze moest weten, dat het niet gemeen bedoeld is. Meer een belustiging.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 10:38 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    "Don't try to hide, cause I don't have to seek."
    Noël Alsom


    Er was weinig op tv, hoewel hij waarschijnlijk toch niet veel mee had gekregen, want al snel kwam Arden erbij zitten. Door de jaren heen was Noël haar houding steeds meer gaan accepteren, hoewel hij er in het begin wel wat vraagtekens bij had gehad. Nu kon hij vaak wel lachen om het iets wat losbollige meisje dat altijd wel de aandacht naar zich wist toe te trekken.
    "Dus, je zusje en een van je vrienden, hè? Dat moet merde zijn." Zegt ze waarna Noël instemmend knikte.
    "Ze hadden me op de minst even op de hoogte kunnen stellen," mompelde hij wrang. Ja, Noël was best pissig. Hij was er niet mee akkoord dat Kevin, een van zijn betere vrienden, een relatie met zijn zusje was begonnen zonder überhaupt er ooit iets over te zeggen. Hij had verwacht dat hun vriendschap wel wat meer waard was, maar klaarblijkelijk had hij het niet nodig geacht om Noël even in te lichten. En wat had het stelletje daar fout gezeten.
    Ook Alexander kwam erbij zitten nadat hij luidkeels over het eten had geklaagd. Noël besloot dat hij die avond wel wat boodschappen zou gaan doen, misschien dat hij dan wat beter kon nadenken over de hele situatie.
    "Hoe is't?" Vroeg Alexander, hoewel hij waarschijnlijk zijn woorden van net ook had gehoord.
    "Prima, trouwens, ik ga straks wel de boodschappen doen." Zei hij met een grijns.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Christelle 'Chris' Abigaile Alsom.

    Een klein zuchtje verliet mijn mond en ik ging weer naast Kevin in de stoel zitten. Ik keek even Noël met een schuin hoofd aan. Hij leek niet blij te zijn over het feit dat Kevin en ik een relatie hebben. Ik kon hem wel er wat over zeggen, maar hij vond meestal niemand goed genoeg voor me. Ik weet dat hij me voor alles en iedereen wil beschermen en ik ben ook blij met zo'n broer en ik hou ook erg veel van hem, maar hij hoeft zich niet in mijn liefdeleven te bemoeien en zoals ik hem ken - doet hij dat met z'n gave.
    " Dus, je zusje en één van je vrienden, hê ? Dat moet merde zijn. " Arden mengde zich er weer tussen en Noël begon ook nog eens te knikken. Mijn tanden zetten zich verwijtend in mijn onderlip vast. Altijd moest zij zich ergens mee bemoeien, vooral als het om Noël ging. En hij is het er doodleuk mee eens. Ik snap hem deels met dat Kevin ook zijn vriend is, maar als hij een echte broer is en mij goed kent - wat sowieso is. Zou hij donders goed weten dat ik het zeer op prijs stel als hij het accepteert. Wat bijna nog nooit was met jongens.
    " Prima. " Antwoorde hij op Alec's vraag. " Trouwens ik ga zo wel de boodschappen doen. " Ik keek hem bedenkelijk aan. Een goed moment om alles uit te leggen. " No, ik ga mee. " Ik stond op vanuit de stoel en drukte een kus op Kevin's wang.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 13:57 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    † Kevin Yoran Jackson †
    † Don't be afraid. I will be there for you. †



    Een geërgerde zucht rolde over zijn lippen na Ardens woorden. Hij wist langzamerhand al wel dat Noël niet echt blij met hem was. Wat hij begreep. En hij had er ook spijt van dat hij het zijn vriend niet had verteld.
    In eens vloog er een vaas tegen de muur aan en die op de grond in scherven knalde, en hij werd wat rood. Al hij het probeerde te verbergen. ''Oeps..'' mompelde hij onhoorbaar. Snel keek hij maar weer normaal, voordat iemand hem inderdaad ging beschuldigen. Ach, hij was allang blij dat het geen boek was...of een steen. Dat laatste zou de muur een gat geven.
    ''Trouwens ik ga zo wel de boodschappen doen.'' hoorde hij Noël zeggen, na dat Alec klaagde dat er niets fatsoenlijks in de koelkast stond, en Kevin gaf hem gelijk. ''No, ik ga mee.'' zei Chris, ze drukte een kus op zijn wang en stond op. Waardoor hij lichtjes glimlachte. Verder zweeg hij maar, al hij zo nog wel dat glas van de vaas op zou moeten ruimen.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2014 - 15:58 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Alexander 'Alec' Jay O'Connor.

    Ik knikte tevreden toen Noël zich opofferde voor de boodschappen. Ik zou zeker niet op straat gaan voor just eten. Ik was degene die zeurt, maar zo ging dat meestal bij mij.
    Ik stond op, aangezien er niks spannends te zien was op de televisie. Ik stond op klopte met m'n hand even op Noël's schouder. Ik liep om de bank heen naar Arden.
    " Ciao bella. " Ik drukte een kus op haar linkerhand en één op haar rechter wang, wat een afscheid of een begroeting is bij de Fransen. Arden en ik zijn gewoon goede vrienden en doen dat meestal bij elkaar. Met haar kan ik ook de grapjes uithalen die zij snapt en de rest niet. Sommigen zien haar als arrogant of zo, maar ik totaal niet. Eigenlijk is het een lieve meid.
    Ik liep weer richting de keuken en stopte in de deuropening. Ik zag Sky alleen, Matthew was dus ergens anders. Een uitdagende grijns sierde mijn lippen. " Heel alone in de keuken ? " Ik liep op haar af en haalde vriendschappelijk mijn haar door haar lokken. Daarna krulde ik een blauwe pluk om mijn vinger. Ik bekeek haar ondertussen helemaal. Ze was zeker niet lelijk.
    Ik zette een stap naar achter en draaide bedenkelijk aan de ring door m'n neus. Dat deed ik altijd wanneer ik nadacht. Een gewoonte.
    " Ik zal wel afstand houden, ik hoef namelijk geen ruzie met je broer. " Ik keek haar grijnzend aan. Ik kende het wanneer ik met een meisje was, die een oudere broer heeft. Gevaarlijk.
    Ik wierp haar een kushand toe en wandelde hiermee grijzend uit de keuken. Ik liep eigenlijk de hele tijd heen en weer, bedacht ik me.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Arden Kavi Delacroix.



    Er wordt overlegd over het eten kopen, maar ik tune even uit en staar naar het glas in mijn handen, terwijl de vloeistof erin langzaam van de ene naar de andere kant klotst. Mensen staan op, de bank verliest wat gewicht, maar mijn ogen blijven op dat bepaalde punt gefixeerd. Met een hand steek ik een sigaret, deze keer een Amerikaanse, tussen mijn lippen. Ik hoef me maar een paar seconden goed te focussen en het ding vat lichtelijk vlam, waarna ik hem kan roken. Op deze manier hoef ik nooit meer aanstekers mee te nemen, wat enorm voordelig is. In het grote huis is nog steeds geen spoor van de Supreme, die het waarschijnlijk te druk heeft met winkelen, jenever drinken en chique sigaretten roken om zich om ons te bekommeren.
    "Dus, Alec." Mompel ik als hij weer in de woonkamer is. Mijn ene arm heb ik om zijn schouders geworpen, iets dat makkelijk kan door ons verschil in lengte, en ik kijk hem van onder aan terwijl ik zachtjes rook in zijn richting blaas. "Wanneer ga jij nou het verschil tussen Frans en Spaans leren? Ciao en bella zijn Spaans, idiote." Ik geef hem een zacht tikje tegen zijn achterhoofd.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 15:40 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    † Skylar Indiana McGrath †
    † Let the death ones speak to us. †



    Matthew had eventjes een arm om haar heen geslagen en drukte een kus op haar hoofd. Binnen enkele seconden was de jongen verdwenen en begon ze te lachen. Hij had nog steeds niet zijn teleportatie onder controle.
    Op dit moment zat ze als enige in de keuken en keek ze een beetje rond. Zodra ze een stem hoorde keek ze weer op. ''Heel alone in de keuken?'' Langzaam knikte ze, terwijl hij naar haar toe liep. ''Ja, ik was alone in de keuken.'' mompelde ze zacht. Zijn hand ging door haar lokken, waarna hij er eentje om haar vinger draaide, wat haar ergens iets wat zenuwachtig maakte. Het maakte het er ook niet beter op toen ze opmerkte dat hij haar bekeek. Na een korte tijd deed hij een stap naar achteren. ''Ik zal wel afstand houden, ik hoef namelijk geen ruzie met je broer.'' Hij grijnsde. Met een opgetrokken wenkbrauw keek ze Alec aan. ''Hij is niet degene die altijd ruzie maakt met jongens als ze me pijn doen of wat flikken. Ik kan ook prima voor mezelf opkomen hoor..''
    Hij wierp haar een kushand toe en verliet toen grijnzend de keuken. Een gefrustreerde zucht verliet haar mond, waarna ze zelf ook maar opstond en naar de woonkamer liep. Waar ze verbaast naar de vaas keek die kapot op de grond lag, en vervolgens naar Kevin. Skylar haalde haar schouders uiteindelijk op en ging zwijgend op een stoel zitten.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 15:35 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    ~Abigail Hazel Grant~

    Met snelle passen liep ze het witte huis in en ze ademde diep in en uit toen ze in de hal stond. Het kon ook nooit eens goed gaan om wat mensen te plagen. Ze dacht terug aan de mensen bij de koffie shop. Hun gezichten, die waren gevuld met angst en afschuw toen de bekers, gevuld met koffie, door de ruimte vlogen. Iedereen gilde en renden als kippen zonder koppen door elkaar, terwijl zij in een hoekje zat te schaterlachen. Helaas voor haar kwam de politie en maakte ze dat ze wegkwam.
    Ze liep even snel naar haar kamer om haar spullen neer te gooien en liep toen de keuken in waar ze stemmen hoorden.
    'Hello,' zei ze, terwijl ze zich liet hangen aan de zijkant van de deur. 'Heeft iemand me gemist.'
    Ze grijnsde van oor tot oor door de adrenaline kik die ze net had gehad. Gelukkig voor haar had ze makkelijke kleding aan en kon ze zich simpel uit de voeten maken.


    "Rebellion's are build on hope"

    Alexander `Alec` Jay O`Connor.



    Ik voelde een vertrouwde arm om m`n schouders heen en keek gelijk in het gezicht van Arden. » Dus, Alec. « Arden keek me aan en blies rook in m`n gezicht. Ik bleef haar neutraal aankijken, aangezien ik geen probleem met roken had. » Wanneer ga je nou het verschil tussen Frans en Spaans leren ? Ciao en bella zijn Spaans, idiote. « Ze gaf me aan zacht tikje tegen mijn achterhoofd, wat mee aanspoorde onbeleefd te grijnzen. Ik haalde onbeleefd mijn hand door haar haren en ging er zo door, dat ze wild van elkaar afstonden. » Mooi kapsel. » Grijnsde ik. Ik pakte de sigaret uit haar mond en nam een trekje.
    » Mon petite copine, ik weet wat het verschil tussen Spaans en Frans is. Ik kan het zelf redelijk en dat Spaans is Italiaans, dommertje. « Ik keek haar grijnzend aan, met de sigaret hangend tussen mijn lippen. » Merci, voor de sigaret. « Ik pakte de sigaret uit m`n mond om die weer tussen haar lippen te drukken. Ik gaf haar een korte knuffel en liet me daarna op de bank zakken, om tv te kijken.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    † Skylar Indiana McGrath †
    † Let the death ones speak to us. †



    Na een tijdje gezeten te hebben besloot ze maar nieuwe sigaretten te halen. De hare waren op en ze wilde niet iemand anders vragen om een, aangezien ze toch niet al te vaak rookte. Ze stond op en liep de woonkamer, zonder iemand een blik te gunnen, uit. Om vervolgens maar meteen uit de voordeur te lopen en daar begon ze te rennen, omdat het regende. Snel klom ze over het hek, te lui om hem open te doen, en rende het blauw harige meisje over de straten.
    Eenmaal in de piercing en tatoeage shop waar zij haar tatoeages vandaan had grijnsde eventjes naar de jongeman achter de balie. ''Aah, Sky. Wil je nu al weer een nieuwe?'' Ze schudde haar hoofd. ''Deze keer niet Shane. Enkel twee pakjes van die.'' Kort stond ze op haar tenen, ze had all stars aan en was dus mega klein, en wees naar een merk sigaretten. ''Nog meer?'' vroeg hij en hij greep er twee van. ''Eh. Doe ook maar zo'n zwarte aansteker.'' ''Geen roze?'' Skylar keek hem aan alsof hij gek was. Roze vond ze niet erg, maar als aansteker wel. ''Oh kom op!'' grijnsde ze. Hij lachte en legde er ook een zwarte aansteker erbij. ''Dankje.'' Haar handen gingen in haar broekzakken en ze haalde er een briefje van 10 en 5 dollar uit. ''Dat moet genoeg zijn toch?'' Langzaam knikte hij. ''Voor jou wel ja,'' glimlachte hij. Ze glimlachte ook, pakte de pakjes en aansteker en liep toen de shop uit. Meteen greep ze uit één van de pakjes één sigaret, klemde die tussen haar lippen, stopte de pakjes vervolgens in haar kontzak en stak de sigaret met de aansteker aan. Waarna ze --al rokend-- terug liep naar het instituut. En net zoals toen ze er weg ging, klom ze nu ook over het hek heen. En liep daarna rustig naar de voordeur om weer naar binnen te stappen. ''Ben terug!'' riep ze toen ze de sigaret eventjes uit haar mond haalde. Skylar gooide de sigaret door een open raampje en stapte toen weer de woonkamer in.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    "Don't try to hide, cause I don't have to seek."
    Noël Alsom


    Christelle bood aan om mee boodschappen te gaan doen, iets wat Noël wel waardeerde want hij had meteen in de gaten dat ze zijn eerdere opmerking tegen Arden wel gehoord had. Misschien was het wel goed om even te praten, want Noël wist ook wel dat hij iets wat overbezorgd was wat betreft zijn zusje, maar op een of andere manier kon hij nog steeds niet helemaal omgaan met het feit dat ze op de leeftijd was om vriendjes te hebben. Hij was gewoon, bezorgd.
    "Prima, dan gaan we zo," reageerde hij en glimlachte even.
    Sky, een meisje met blauw haar, was ondertussen even sigaretten gaan halen en hoewel ze die waarschijnlijk voor zichzelf had gekocht hoopte Noël dat hij er zo eentje van haar mocht hebben. Niet dat hij zoveel rookte, maar een sigaretje op zijn tijd vond hij wel lekker.
    "Sky, heb je een sigaret voor me over?" Riep hij naar het meisje terwijl hij even naar haar knipoogde. Hij kon het best goed met haar vinden en hij was dol op haar blauwe haren. Hij hield van unieke mensen, hoewel hij zelf niet echt iemand was die eruit sprong. Althans, niet qua kleding in ieder geval.
    Sowieso was er niet echt iemand in het huis waar Noël niet goed mee kon opschieten, wat wellicht kon komen door zijn krachten aangezien hij bij iedereen wel de gehele gedachten gang kon uitpluizen en dus vaak wist waarom ze op een bepaalde manier reageerden. Het maakte hem begripvoller.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Christelle `Chris` Abigaile Alsom.



    » Prima, dan gaan we zo. « Noël reageerde met een korte glimlach en wendde zich dan weer naar iemand anders. Een opgeluchte zucht verliet mijn lippen. Ik moest echt is een hartig woordje met hem spreken. Volgens mij kon hij het niet hebben dat ik een vriend heb. Hij was er sowieso al pissig om, wanneer al een jongen met me flirtte.
    Ik begreep hem soms echt niet, want hij flirtte vaker dan ik kon denken en soms ook nog is met personen waar ik een hekel aan heb. En als ik een relatie met Kevin heb, is het weer niet goed.
    Mijn vingers groeven zich in mijn handen en ik keek boos voor me uit. Kevin kent hij, hij is te vertrouwen.Kevin woont in het instituut, hij is ook geen `normaal` mens. Of hoe je het noemt.
    Ik draaide me nog een keer om naar Kevin, om zijn hand vast te pakken. Ik keek hem met een korte lach aan. Hij betekende veel voor me en als Noël dat niet kan accepteren.. Ik zuchtte en keek een andere kant op met glazige ogen. Ik staarde naar de muur. Niemand hoefde te zien hoe ik mij voel, alhoewel Noël het gewoon kan `lezen`.
    Ik draaide mijn hoofd weer om richting Kevin. Alweer verscheen er een geprobeerde glimlach op m`n gezicht, al niet erg overtuigend. Mijn tanden zetten zich weer in m`n onderlip vast en mijn bruine kijkers richtten zich op de punten van mijn Dr. Martens.
    Ik voelde nog telkens de warmte van Kevin`s hand in de mijne, alhoewel ik naar de grond bleef staren - om `mijn schoenen te bekijken.`


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Arden Kavi Delacroix.



    Terwijl een groep mensen boodschappen gaat doen voor onder andere het avondeten trek ik meerdere oude kookboeken van de hoogste planken, waarna ik ze op de eetkamertafel leg. Ik schuif een stoel naar achter, zet een glas rode wijn en een asbak op tafel, en neem plaats.
    Met een sigaret tussen mijn lippen, een Franse deze keer, blader ik door de boeken op zoek naar een gerecht dat ik die avond kan koken.
    Mijn eerste dag na terugkomst is niet zo succesvol, ik heb al iemand op de kast gejaagd en volgens mij zijn veel mensen me nu al moe, dus het minste dat ik kan doen is avondeten maken.
    Het doorschijnende hemdje heb ik verruild voor een zwarte tanktop en na een half uur bladeren in de hoop dat mijn ideeën overeenkomen met de boodschappen die gedaan zijn, bind ik een band in mijn haar om het naar achter te krijgen en knoop ik een zwart met wit schort om mijn bovenlichaam.
    Mijn pakje Franse sigaretten is zo goed als op terwijl ik een laatste laagje wijn uit mijn glas drink. Het duurt maar en duurt maar tot de groep thuis komt en ik nestel me, iets funest voor mijn panty, op de eikenhouten tafel.
    De tijd tikt langzaam door en ik laat me met mijn rug op de tafel vallen, mijn borsten de enige hobbel te zien, en blaas de rook uit. Ik zet de groene fles aan mijn lippen, de rode vloeistof loopt over mijn kin en ik veeg het weg met de rug van mijn hand.
    Wil ik een keer iets goeds doen, werkt de rest niet mee.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    [Niet uitsterven, kom op jongens, we kunnen dit.]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted