• Ik was de laatste met deze foto:


    26 - 02 - '16

    Thanks hun. (bloos)
    Ik vind mn haar er wel donker uitzien. Best grappig hoe snel je haarkleur met het weer veranderd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Anatidaephobia schreef:
    (...)

    Hahahahaha. Wat een schatje :'D
    Echt een leuke foto! EN je hebt echt een leuke, aanstekelijke lach ^^

    Miyano schreef:
    (...)

    Die kat laat mij vreselijk denken aan mij op groepsfoto's :'D Erge leuke foto trouwens ^.^

    Bat schreef:
    (...)
    Dan moet je echt vaker van die foto's posten, vind ik. Jij bent van jezelf erg mooi, maar je lach is echt adorable.


    Aaaahw, thanks, guys. <3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Avarosa schreef:
    Thanks hun. (bloos)
    Ik vind mn haar er wel donker uitzien. Best grappig hoe snel je haarkleur met het weer veranderd.


    Dat ken ik, haha. Op de ene foto lijkt m'n haar echt asblond maar op een andere foto weer rood. Op nog een andere foto weer roodbruin. :3


    26 - 02 - '16

    Alweer bijna 3 jaar terug dat ik in take me out zat. Een leuke en leerzame ervaring en heb er goede vrienden aan over gehouden maar ik wil nooit weer mee te doen haha. Heb veel weekenden gehad van 08:30 tot 23:30 :S



    Ik herinner me je nog! :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    26 - 02 - '16

    Bostick schreef:
    Ik herinner me je nog! :'D


    Haha ja ik hoor nog wel eens van " hee zat jij niet in take me out?," heb er ongeveer 30 afleveringen ingezeten maar dat vond ik heel eerlijk gezegd wel genoeg!

    Ik zo'n vijf minuten geleden ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.



    Ik en een vriendin in een poging tot Hipster zijn. Aka. Gefaalde actie. :'D


    wat was dit ookalweer



    Selfie-time. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mijn vriend nam even een screenshot op mijn verzoek. :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Griffiths schreef:



    Zijn we niet schattig?


    Wow je bent echt mooi en echt een leuke foto


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    (...)

    Wow je bent echt mooi en echt een leuke foto


    Aw dankjewel ^.^



    Dit is toch een van de weinige foto's waar ik niet opsta alsof ik plan iedereen om me heen uit te moorden.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted