• [ bericht aangepast op 17 okt 2016 - 14:05 ]

    Ik snap dat dat best heftig is :s
    Hopelijk worden zo snel mogelijk al die leugens uit de wereld geholpen!


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Zabimaru schreef:
    Ik snap dat dat best heftig is :s
    Hopelijk worden zo snel mogelijk al die leugens uit de wereld geholpen!


    Ze kwam mijn vader laatst tegen en ze zei tegen hem dat ze eindelijk inzag wat haar moeder deed.

    ( Sorry voor eventuele spellingsfouten ik zit in de auto opweg naar haar toe)

    Galatea schreef:
    (...)

    Ze kwam mijn vader laatst tegen en ze zei tegen hem dat ze eindelijk inzag wat haar moeder deed.

    ( Sorry voor eventuele spellingsfouten ik zit in de auto opweg naar haar toe)


    Gelukkig maar! Het lijkt me vreselijk om achter zoiets te komen... Een heleboel sterkte in ieder geval! (:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Allemachtig, wat een verhaal heb je daar! Wat vervelend voor je, eik begrijp zeker dat dat voor spanning zorgt. Heel veel succes vandaag! Laat vanavond even weten hoe het is gegaan.


    Tijd voor koffie.

    Zabimaru schreef:
    (...)

    Gelukkig maar! Het lijkt me vreselijk om achter zoiets te komen... Een heleboel sterkte in ieder geval! (:


    Toen ze de auto binnenstapte moest in me inhouden om niet te huilen, en sinds jaren heb ik eindelijk een foto met mijn zus!

    Haar dochtertje is o zo schattig! En zit helemaal aan mijn moeder geklemd.

    Galatea schreef:
    (...)

    Toen ze de auto binnenstapte moest in me inhouden om niet te huilen, en sinds jaren heb ik eindelijk een foto met mijn zus!

    Haar dochtertje is o zo schattig! En zit helemaal aan mijn moeder geklemd.


    Wat ongelofelijk fijn om te horen! (: Gelukkig maar! Die kleinde kinderen zijn altijd lief, hoe oud is haar dochtertje?


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Zabimaru schreef:
    (...)

    Wat ongelofelijk fijn om te horen! (: Gelukkig maar! Die kleinde kinderen zijn altijd lief, hoe oud is haar dochtertje?
    4 of 5 jaar ongeveer

    Even een update mijn zus was bang maar ook emotioneel

    Dat is nogal wat. Het was heel fijn voor iedereen uit jouw gezin dat jullie weer contact hebben.


    Not all those who wander are lost.

    Insert_Name schreef:
    Allemachtig, wat een verhaal heb je daar! Wat vervelend voor je, eik begrijp zeker dat dat voor spanning zorgt. Heel veel succes vandaag! Laat vanavond even weten hoe het is gegaan.
    mijn zus en ik hebben 1 op 1 gepraat en ze zei dat haar dochtertje zo op mij lijkt.

    Galatea schreef:
    (...) 4 of 5 jaar ongeveer


    Awh! En ze lijkt ook nog op je! Dat moet heel erg leuk zijn om te horen lijkt me (:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Zabimaru schreef:
    (...)

    Awh! En ze lijkt ook nog op je! Dat moet heel erg leuk zijn om te horen lijkt me (:
    Ze heeft ons heel erg gemist, het is zo raar dat ik een nichtje heb maar het is gewoonweg geweldig

    Edit:



    Als eerste wil ik jullie heel erg bedanken voor de reacties in mijn spanning topic.

    Toen wij haar op gingen halen en ze me een kus gaf moest ik al tranen wegslikken om niet te huilen vooral omdat ze haar dochter erbij had. Haar lieve dochtertje was heel erg verlegen maar lijkt echt als twee druppels water op mijn zus toen ze jong was.
    Toen we thuis waren begon ze gelijk opa Nico en oma Katja te zeggen, Zelfs was dat heel raar natuurlijk om dat te horen vanuit je nichtje die je nu pas voor het eerst ziet. Maar ze begon zich met van alles te vermaken ze was zo blij.
    Na een heel gesprek te hebben met haar gehad te hebben heeft ze mijn verhaal gehoord en wat er de afgelopen 5 jaar gebeurd zijn. En toen heb ik haar verhaal gehoord en we hebben zoals zussen eindelijk kunnen praten.

    En ze keek anders naar mij dan haar kleine zusje de vorige keren dat ze hier was. Altijd deed ze heel kinderlijk tegen mij maar nu merkte ik ook dat ze geen kind meer is en in 5 jaar een hele vooruitgang heeft geboekt en zo gegroeid is.
    Toen hadden we het over haar dochtertje en toen zei ze dat ze zo op mij leek een tijdje vooral in de 1e maanden omdat ik als klein kind altijd een staartje in had en ik moest alweer mijn tranen inslikken.

    Ze vertelde over dat ze nog altijd Disneyland Parijs kon herinneren omdat ze toen voor het eerst er heen was geweest met ons. Ook heb ik haar toen foto's laten zien van 2012 toen we erheen gingen met Halloween. En mijn vader houdt van Winnie The Pooh net zoals mijn zus en ik en toen zag ze dat ik met Winnie The Pooh op de foto was geweest en die foto vond ze zo mooi. En toen begon ze te vertellen over een herinnering dat ik als kind een levensgrote Winnie The Pooh knuffel had en als je op zijn maag drukte "I'm so rumbly in my tumbly" zegt en dat is de enige knuffel die ik niet heb weg kunnen doen en die het nog steeds doet. En ze herinnerde elk liedje van Winnie The Pooh dat we ooit samen hadden gezongen.

    Haar dochtertje wilde trouwens even mijn kamer zien dus ik ging met mijn nichtje naar boven en ze was helemaal gek van mijn kamer en zo blij dat ze even met die knuffels kon spelen en toen hebben we een tent gemaakt over mijn kast zodat de knuffels konden slapen.

    Later op de avond na het eten gingen we samen opruimen als twee zussen zeg maar en ik voelde gewoon weer alsof er iets compleet was. Toen zaten mijn zus en ik op de bank t.v. te kijken en samen een wijntje te drinken terwijl mijn moeder mijn/mijn zus haar oude barbie's en kleren uit de schuur haalde zodat ze er mee kon spelen. En mijn zus kon nog elke jurk herinneren van welke barbie die ook nog was.

    En toen rond half 12 kwam het afscheid, mijn nichtje knuffelde me en zei dankje voor de beer die ik haar gegeven had. En toen was het tijd om mijn zus een knuffel te geven en toen ik haar in mijn armen hield merkte ik dat we elkaar echt niet meer los konden laten en dat ze zo blij was om ons gezien te hebben. Toen heb ik me maar omgedraaid en ben ik op de bank gaan zitten want toen kwamen alle tranen eruit hoor. Mijn moeder en vader hebben hun weggebracht en ik zat huilend van blijdschap op de bank te bellen met een vriendin van Quizlet. Wat ongeveer 40 minuten was.

    In die hele avond heb ik mijn moeder, vader en broertje en zelfs mijn zus inclusief mij nog nooit zo erg zien glimlachen en een compleet gevoel gehad te hebben. Daarna heeft mijn zus me een app gestuurd met hoe blij en gelukkig ze niet was om ons gezien te hebben en ik keek vanmorgen op whats app en ze heeft een foto van ons als profiel foto en toen kon ik niet meer stoppen met glimlachen.