• ik ben 2mtr18 lang en mijn gevechtshouding is perfect

    ¡¡¡ er van uit gaande dat
    er geen wapens voor handen zijn !!!




    1) longen / hals
    2) plexus-solaris
    3) lever
    plekken 1 t/m 3 zitten veilig achter mijn vuisten en kom je niet bij
    4) nieren
    5) maag
    plekken 4 & 5 zijn eenvoudig te beschermen met mijn ellebogen en vormt geen gevaar
    6) enkels / scheenbenen / knieën
    plekken nr-6 zijn door mijn lengte van 2mtr18 meestal eerste doelwit maar ik draag veiligheidsschoenen, schenenschermers en uitstekende kniebeschermers zodat een aanval daarop weinig of niets uithaald

    ¡¡¡ en zo zijn al mijn zwakke / kwetsbare / gevoelige plekken volledig beschermd !!!

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Niemand zou daar ook blij van worden, denk ik.


    Ik niet in elk geval :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Scribe schreef:
    (...)

    Je komt nogal schreeuwerig over met je dikgedrukte tekst en uitgroeptekens. Als je daarmee ophoud zou iedereen hier nog enigszins een fatsoenlijk gesprek kunnen voeren dat ergens over gaat. (:


    + Als je -je uitroeptekens/vraagtekens zo wilt gebruiken moet je toch Spaans gaan praten.
    En waarschijnlijk andere talen, maar die ken ik niet. :'D


    wat was dit ookalweer

    Scribe schreef:
    (...)

    Je komt nogal schreeuwerig over met je dikgedrukte tekst en uitgroeptekens. Als je daarmee ophoud zou iedereen hier nog enigszins een fatsoenlijk gesprek kunnen voeren dat ergens over gaat. (:


    Was dit expres, want ik vind het een heel leuk woordgrapje :'p


    Not all those who wander are lost.

    SkywaIker schreef:
    (...)

    Was dit expres, want ik vind het een heel leuk woordgrapje :'p


    Wat voor woordgrap bedoel je? :W


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Sorry, maar het gaat niet om wat hij op andere fora's doet. Wie weet doe ik verschrikkelijke dingen op andere sites, maar zolang ik het hier niet doe, maakt dat ook niet uit. Laat die gast lekker, zeg. Het is niet alsof jij altijd de aardigste bent op het forum.

    Anyway, je zaakje is wel heel duidelijk zichtbaar, dus het is niet zo moeilijk om erin te trappen.


    Your make-up is terrible

    Knietje geven lijkt me toch de beste optie.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    -> Voor nu even een slotje, we zijn in overleg wat we hiermee doen.


    I am an idiot, I move.