• Staat het hier goed?

    Ja, ja. Sinds gister heb ik wat nieuws uitgevonden. Mijn hondje leren lopen! Ze is erg gewillig en vind het ook super leuk om te doen. Daarom een kort filmpje dat ik net op youtube heb gezet van Isa die leert lopen! Ook doet ze nog een ander kunstje wat ik haar heb aangeleerd, namelijk Trappel ^-^



    En om dit topic nuttig te houden.

    Leer jij je huisdieren ook leuke dingen zoals dit?

    [ bericht aangepast op 21 okt 2014 - 16:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh wat leuk! Dingen leren aan je hond is zo leuk (:
    Ik ben bezig mijn hond dit trucje aan te leren. Hij doet het al best wel goed. Misschien maak ik er ooit ook een filmpje van, haha.

    Feininger schreef:
    Oh wat leuk! Dingen leren aan je hond is zo leuk (:
    Ik ben bezig mijn hond dit trucje aan te leren. Hij doet het al best wel goed. Misschien maak ik er ooit ook een filmpje van, haha.


    Hahah aaw, ik vraag me echt af hoe je - je hond dar leert. Ik ga het eens opzoeken en dan na 'lopen' kan ik haar die gaan leren. Mist het lukt, hahah :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    (...)

    Hahah aaw, ik vraag me echt af hoe je - je hond dar leert. Ik ga het eens opzoeken en dan na 'lopen' kan ik haar die gaan leren. Mist het lukt, hahah :'D


    Staan heel veel duidelijke tutorials op YouTube! Succes, het kost best veel tijd haha.

    Miijn hond kan dat! Mits ze wordt beloond met een 'koekje' - en dan gaan haar oortjes overeind. (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Mijn hond kan 3 dingen. Zit, af en rol. Dat leerde ik hem toen hij kon een pup was maar nu lukt het me niet om hem nog iets anders te leren. Hij is veel te zenuwachtig en doet meteen één van die andere opdrachten wanneer ik hem iets wil leren.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Croyance schreef:
    Mijn hond kan 3 dingen. Zit, af en rol. Dat leerde ik hem toen hij kon een pup was maar nu lukt het me niet om hem nog iets anders te leren. Hij is veel te zenuwachtig en doet meteen één van die andere opdrachten wanneer ik hem iets wil leren.


    Oh, dan moet je hem eerst echt proberen kalm te krijgen. Isa doet dat ook, is zo hyper als wat. Maar wanneer ik geduld genoeg heb en haar laat voelen dat ik kalm ben, lukt het haar wel ^-^ Isa is onderhand twee jaar oud (:

    Isa kan ook nog High-five, poot, dubbele poot, zit, af, spring (en dan komt ze op je af rennen en springt ze in je armen vanaf de grond), hoog (over iets heen springen op commando), trappel, en nu ook bijna loop ^-^

    [ bericht aangepast op 21 okt 2014 - 16:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn Blitzje zou dat echt nooit kunnen. Hij kan niet eens blijven staan, laat staan ook nog gaan lopen :') Hij kan wel zitten, liggen, een poot geven en springen op commando en luistert prima, maar daar houdt het bij op.


    Happy Birthday my Potter!

    Ahh cute! Het enige wat ik onze hond heb geleerd is high five.
    Helaas luistert ze alleen als ik eten heb -_-‘

    Ahhhhhhhw, wat een schattig hondje :3


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    Ahhhhhhhw, wat een schattig hondje :3


    wat was dit ookalweer