• Omdat Kramer, Andersen en Sahin het een leuke idee vonden om meer te kunnen praten over voetbal hier op Quizlet. Hebben we dit topic opgezet!
    Ergens in mijn achterhoofd heb ik het idee dat dit 'soort' topic al eens bestond, maar dan nu opnieuw en hopelijk leeft het voetbal hier dan weer wat op. c:

    Join the club! c:


    Leden:
    Kramer - Gabriëla. | Mats Hummels, Nicolai Boilesen, Erik Durm, Marco Reus, Julian Draxler, Christoph Kramer, Nuri Sahin, Arek Milik, Viktor Fischer, Sven Bender, Benedikt Höwedes, Marc Bartra.
    Sahin - Ness. | Mario Götze, Oscar Emboaba, Jasper Cillessen, Neymar, Erik Durm, Marc Bartra, Marco Reus, Julian Draxler, Manuel Neuer, Christoph Kramer, Nuri Sahin, Ilkay Gündogan, Lars Bender, Mitchell Langerak, Sergi Roberto, Munir El Haddadi.
    Andersen - Nicoline. | Daley Blind, Alex Corredera, Isco, Lucas Andersen.
    Cicatrix - Noa. | Robin v. Persie, Lionel Messi, Daley Blind.
    TomRiddle - Tamara | Mario Balotelli, Nigel de Jong en Cristiano Ronaldo.
    Kiliel - Kim | Klaas-Jan Hunterlaar.
    Falahee - Denize | Cristiano Ronaldo, Sergio Ramos, Karim Benzema, Jesé Rodriquez, Iker Casillas, James Rodriquez, Marcelo, Fábio Coentrão, Memphis Depay, Graziano Pellé, Marc Bartra, Marco Reus, Mario Götze,Ibrahim Afellay.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 17:59 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Sneak Peaks zijn altijd leuk. c:


    Danmarks Dynamite.

    Kramer schreef:
    Sneak Peaks zijn altijd leuk. c:


    Daarom krijg je er niet meer.


    Noppes


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Sahin schreef:
    (...)

    Daarom krijg je er niet meer.


    Noppes



    Meh. :c


    Danmarks Dynamite.

    Kramer schreef:
    (...)


    Meh. :c


    Niet huilen.
    Okay
    vooruit
    nog
    eentje
    dan


    Joke's on you.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Sahin schreef:
    (...)

    Niet huilen.
    Okay
    vooruit
    nog
    eentje
    dan


    Joke's on you.


    Dat is Mitch.


    Danmarks Dynamite.

    Kramer schreef:
    (...)

    Dat is Mitch.




    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Mijn naam is veranderd naar de (héle) leuke, middenvelder van Ajax! (:



    Ps: die mag er wel bij op mijn lijstje, ook.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 12:02 ]


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Andersen schreef:
    Mijn naam is veranderd naar de (héle) leuke, middenvelder van Ajax! (:



    Ps: die mag er wel bij op mijn lijstje, ook.


    JAJAJA. Waarom heb ik niet op je username gereageerd in mijn reactie naar jou, grrrr. Hij is echt een schatje. Mijn ouders mogen hem niet zo, dus ik moet hem altijd verdedigen. Omygod.


    Danmarks Dynamite.

    Andersen, holy. <3
    Maar ik pas hem straks wel aan, want het is een beetje moeilijk via mijn mobiel.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Dit is eigenlijk best wel eng. De voetbalclub van mijn woonplaats is op mijn vijfde verjaardag opgericht.
    Ook heeft de club de periodetitel gewonnen en doet aan het einde van het seizoen mee aan de play-offs om promotie te krijgen naar de eredivisie.

    Het zou best wel tof zijn, als dat zou gebeuren.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kiliel schreef:
    Dit is eigenlijk best wel eng. De voetbalclub van mijn woonplaats is op mijn vijfde verjaardag opgericht.
    Ook heeft de club de periodetitel gewonnen en doet aan het einde van het seizoen mee aan de play-offs om promotie te krijgen naar de eredivisie.

    Het zou best wel tof zijn, als dat zou gebeuren.


    Welke club is het? c:


    Danmarks Dynamite.

    Kramer schreef:
    (...)

    Welke club is het? c:

    Almere City FC. ^^


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kiliel schreef:
    (...)
    Almere City FC. ^^


    Awesome! Ik ken de club van naam. Weet er alleen niet zoveel van af. c:


    Danmarks Dynamite.

    Kramer schreef:
    (...)

    Awesome! Ik ken de club van naam. Weet er alleen niet zoveel van af. c:

    Ik ook niet en ik woon er zelfs al mijn hele leven. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kiliel schreef:
    (...)
    Ik ook niet en ik woon er zelfs al mijn hele leven. :')


    Een club hierzo zou dat nooit redden om zo hoog te komen. :'D


    Danmarks Dynamite.