• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig





    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin - Plompe Lori
    Yolanda - DiNozzo- Panda
    Merel - Nonno
    Sophie - Insert_Name - Draak
    Erieka - Khamul - Kat
    Lotta - Bat - Aardappel
    Sylvie - Cenation - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Oneira
    Margot - Ampersand - Ocelot
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGirl
    Jitske - Phantasior


    [ bericht aangepast op 5 nov 2014 - 15:35 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ikkeeh.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ikkeeh.

    "It's just, I've never talked to a snake before... "


    Tijd voor koffie.

    HP is op tv? Ö
    Damn, ik heb net 2 NCIS afleveringen gekeken en moet nu weer accordeon spelen. Geen HP voor mij. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Die scène in de metro heb ik nog nooit gezien._.

    @Yolanda, het is een hele marathon, dus dat helpt (:


    Tijd voor koffie.

    Helaas me ma en der vriend zijn hier. Dat betekend dat liverpool - real madrid op staat. Maar vind ik ook niet erg om te kijken.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Insert_Name schreef:
    Die scène in de metro heb ik nog nooit gezien._.

    @Yolanda, het is een hele marathon, dus dat helpt (:


    Het is ook de extended version.


    Your make-up is terrible

    Geweldig. Ik zit weer te huilen. Waarom? Om een stom spel. Waardoor? Omdat een af andere eikel me helemaal de grond in boorde en met kanker begon te schelden. Mijn oma is krap een halfjaar geleden overleden aan die ziekte en het doet nog steeds pijn :'C


    26 - 02 - '16

    EEN HELE HARRY POTTER MARATHON ALLEEN VANAVOND ZEG JE? D:
    Of verspreiden ze weer eens alles over 8 weken of 8 dagen of zoiets? :p Welk net? :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben vast heel harteloos, maar ik heb er nooit last van als mensen schelden met 'kanker'. Vroeger deed ik wel eens alsof omdat ik het onbeleefd vind en mensen op hun plaats wilde zetten, maar verder niks. Dat terwijl ik mijn opa en oma eraan kwijt geraakt, plus wat andere familieleden het gehad hebben/eraan zijn overleden.


    Your make-up is terrible

    Ik ben gewoon te gevoelig. That's the whole thing. Soms erger ik me gewoon zo erg aan mezelf.


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Ik ben vast heel harteloos, maar ik heb er nooit last van als mensen schelden met 'kanker'. Vroeger deed ik wel eens alsof omdat ik het onbeleefd vind en mensen op hun plaats wilde zetten, maar verder niks. Dat terwijl ik mijn opa en oma eraan kwijt geraakt, plus wat andere familieleden het gehad hebben/eraan zijn overleden.


    Nee hoor lieverd, ik heb het ook en ik heb er drie dierbaren aan verloren. Ik zie het gewoon los van elkaar.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik snap eigenlijk niet waarom je met ziektes zou schelden. Hier wordt dat nooit gedaan. Ik heb nog nooit iemand horen met kanker, de tering of weet ik veel wat horen schelden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik snap eigenlijk niet waarom je met ziektes zou schelden. Hier wordt dat nooit gedaan. Ik heb nog nooit iemand horen met kanker, de tering of weet ik veel wat horen schelden.


    Ik kan het ook echt niet begrijpen. Je weet dat je er 'gevoelige' mensen pijn mee kunt doen... Het is iets van stoerheid, I guess. Net als dat ik het raar vind dat mensen anderen voor 'homo' uitschelden. En dan gaat het er nog niet eens om of het werkelijk bedoeld is als 'mietje' enzo, maar gewoon... Gebruik dat woord gewoon niet. Als iemand homo is, dan is dat pijnlijk, en er zijn genoeg woorden die dat woord kunnen vervangen (sukkel, stumper, stakker, als je toch "vriendelijk" wilt schelden).


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Avarosa schreef:
    Ik snap eigenlijk niet waarom je met ziektes zou schelden. Hier wordt dat nooit gedaan. Ik heb nog nooit iemand horen met kanker, de tering of weet ik veel wat horen schelden.


    Ik scheld soms ook met ziektes als tyfus en tering, maar ik weet ook dat niemand dat krijgt en als je het krijgt, ben je tegenwoordig zo weer beter en is het niet levensbedreigend, niet iets waarmee je iemand pijn kan doen. En dan dit het vaak vooral op mijn teen omdat ik die stoot.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik scheld soms ook met ziektes als tyfus en tering, maar ik weet ook dat niemand dat krijgt en als je het krijgt, ben je tegenwoordig zo weer beter en is het niet levensbedreigend, niet iets waarmee je iemand pijn kan doen. En dan dit het vaak vooral op mijn teen omdat ik die stoot.
    Maar dan is het tegen jezelf en niet tegen een ander. Dat maakt wel veel verschil in mijn ogen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?