• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig





    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin - Plompe Lori
    Yolanda - DiNozzo- Panda
    Merel - Nonno
    Sophie - Insert_Name - Draak
    Erieka - Khamul - Kat
    Lotta - Bat - Aardappel
    Sylvie - Cenation - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Oneira
    Margot - Ampersand - Ocelot
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGirl
    Jitske - Phantasior


    [ bericht aangepast op 5 nov 2014 - 15:35 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mweh ik háát koude handen.. :c

    Sigil schreef:
    (...)

    Ja daar heb ik t over :'). Ik had t ook nog niet bekend gemaakt. Mag pas na me ma's bday. Maar baal wel haha


    Hahah ja logisch dat je baalt!
    Kun jij het anders niet een weekje opschuiven? _O_
    Mjah ik zou ook balen hoor, als ik in jouw schoenen had gestaan. But I didn't knew. Anders had ik er zeker wel rekening mee gehouden.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ampersand schreef:
    (...)

    Ik ook. En volgens mij gaat mijn Nepalese huisgenote nu koken, wat betekent dat het nog heel lang kan duren voordat ik eindelijk kan koken.
    Ik ga nar de resto met een vriendin vandaag omdat ik anders alleen moet eten, maar die komt maar pas binnen 20 min langs mij kot. (no_chears)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Hahah ja logisch dat je baalt!
    Kun jij het anders niet een weekje opschuiven? _O_
    Mjah ik zou ook balen hoor, als ik in jouw schoenen had gestaan. But I didn't knew. Anders had ik er zeker wel rekening mee gehouden.


    Je wist toch dat ik de 22e jarig ben o:) en nee mag niet van me moeder. Kom dan teveel in de knoei met kerst e.d.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Avarosa schreef:
    (...)Ik ga nar de resto met een vriendin vandaag omdat ik anders alleen moet eten, maar die komt maar pas binnen 20 min langs mij kot. (no_chears)


    Het is balen dat je nog zo'n tijd moet wachten, maar wel leuk dat je daar met een vriendin naar toe gaat, toch? Mijn vrienden zijn allemaal druk, dus ik eet vanavond wel alleen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ampersand schreef:
    (...)

    Het is balen dat je nog zo'n tijd moet wachten, maar wel leuk dat je daar met een vriendin naar toe gaat, toch? Mijn vrienden zijn allemaal druk, dus ik eet vanavond wel alleen.
    We doen dat bijna iedere week wel eens, zeker nu ik volgend semester thuis mijn stage doe.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)We doen dat bijna iedere week wel eens, zeker nu ik volgend semester thuis mijn stage doe.


    Gezellig! Is je thuis ver weg van waar je op kot zit (ik weet niet of deze zin grammaticaal klopt aangezien ik niet Belgisch ben, maar okee) ?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ampersand schreef:
    (...)

    Gezellig! Is je thuis ver weg van waar je op kot zit (ik weet niet of deze zin grammaticaal klopt aangezien ik niet Belgisch ben, maar okee) ?
    Ik studeer in Gent en ben van Hertsberge. Mijn stage doe ik in Brugge. Ik woon niet zo heel ver van Gent, maar ik heb vaak les en van mijn huis uit is het openbaar vervoer een ramp.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sigil schreef:
    (...)

    Je wist toch dat ik de 22e jarig ben o:) en nee mag niet van me moeder. Kom dan teveel in de knoei met kerst e.d.


    Ja maar niet dat je dat weekend je verjaardag vieren ging. ;o


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Avarosa schreef:
    (...)Ik studeer in Gent en ben van Hertsberge. Mijn stage doe ik in Brugge. Ik woon niet zo heel ver van Gent, maar ik heb vaak les en van mijn huis uit is het openbaar vervoer een ramp.


    Oh ja, dat maakt het wel lastig inderdaad. Zelf zit ik volgend semester in Aberdeen, dus ik ben dan een paar honderd kilometer van alles en iedereen verwijderd.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Ja maar niet dat je dat weekend je verjaardag vieren ging. ;o


    Eigenlijk is dat een kwestie van logisch nadenken. Aangezien kerst na me verjaardag is dus na me verjaardag vieren vaak lastig is :o plus ik heb een tweelingbroer en zijn vrienden waar ik rekening mee moet houden.
    Maar ik neem t je niet kwalijk haha. Ik had t ook nog niet bekend gemaakt, dat mag altijd pas van me moeder als zij jarig is geweest (16 nov)

    [ bericht aangepast op 5 nov 2014 - 17:53 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ampersand schreef:
    (...)

    Oh ja, dat maakt het wel lastig inderdaad. Zelf zit ik volgend semester in Aberdeen, dus ik ben dan een paar honderd kilometer van alles en iedereen verwijderd.
    Ik ben niet echt weggelegd voor een buitenlandse stage.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Ik ben niet echt weggelegd voor een buitenlandse stage.


    Ik denk dat ik iedereen echt verschrikkelijk zal missen, maar het Verenigd Koninkrijk is echt mijn absolute droomland, dus ik moet het proberen nu het nog relatief goedkoop kan haha. Maar ik kan me voorstellen dat heel veel mensen het niks zouden vinden.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Sigil schreef:
    (...)

    Eigenlijk is dat een kwestie van logisch nadenken. Aangezien kerst na me verjaardag is dus na me verjaardag vieren vaak lastig is :o plus ik heb een tweelingbroer en zijn vrienden waar ik rekening mee moet houden.
    Maar ik neem t je niet kwalijk haha. Ik had t ook nog niet bekend gemaakt, dat mag altijd pas van me moeder als zij jarig is geweest (16 nov)


    Nouja ik had sowieso amper nagedacht. Het was namelijk zo dat ik Annemiek er gewoon ongelooflijk graag bij wil hebben, maar zij kon maar op ene paar datums in de kerstvakantie, en deze was 'm geworden.
    Niet bij nagedacht dat het weekend erop inderdaad kerst zou zijn... Sowieso vergeet ik steeds of dat de 24/25e is of 25/26e :') haha.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ampersand schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik iedereen echt verschrikkelijk zal missen, maar het Verenigd Koninkrijk is echt mijn absolute droomland, dus ik moet het proberen nu het nog relatief goedkoop kan haha. Maar ik kan me voorstellen dat heel veel mensen het niks zouden vinden.


    Het lijkt me echt geweldig, ook al zou ik familie en vrienden, pindakaas en het gemak van mijn eigen taal gebruiken heel erg missen.
    Het lijkt ook wel spannend om een een ander land te moeten studeren en daar op jezelf moet wonen.


    Not all those who wander are lost.