• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig





    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin - Plompe Lori
    Yolanda - DiNozzo- Panda
    Merel - Nonno
    Sophie - Insert_Name - Draak
    Erieka - Khamul - Kat
    Lotta - Bat - Aardappel
    Sylvie - Cenation - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Oneira
    Margot - Ampersand - Ocelot
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGirl
    Jitske - Phantasior


    [ bericht aangepast op 5 nov 2014 - 15:35 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb een beetje hetzelfde als Nikki inderdaad. Mijn opa is overleden aan kanker en mijn vader heeft het gehad, maar ik koppel het scheldwoord totaal los van die ziekte. Ik scheld er overigens zelf niet mee, maar wel eens met tering, tyfus of cholera. Ik denk dat dat komt omdat die woorden ondertussen in de hele taal zijn losgekoppeld van de ziektes waar ze toe behoren. Denk aan bijvoorbeeld "krijg de klere" ( klere = cholera) of "pleuriszooi" (pleuris = tuberculose) of zelfs "takkewijf" (takke komt van attaque = hartaanval). Dat maakt het niet per definitie goed, maar wel begrijpelijk.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dat is dus iets wat wij hier niet hebben. We hebben vast wel andere scheldwoorden die niet door de beugel kunnen. :W


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Btw, ik heb weer een leuke boekenreeks uitgelezen en ik voel me weer een beetje verloren in mijn leven. Waarom heb ik dat toch altijd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat ken ik. Dat had ik ook toen ik nog veel boeken las.


    26 - 02 - '16

    Het Nederlands staat er ook om bekend heel veel scheldwoorden te hebben die naar ziekte refereren. Heel de wereld verbaasd zich erover.

    Ik heb dat trouwens ook eigenlijk altijd met boeken (of met series). Wat heb je gelezen?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    The Selection. Ik vond het zo mooi en pakkend.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oh lol.
    Cicatrix -> Oneira.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik kan geen foto's meer maken/opslaan omdat er teveel geheugen in gebruik is. Wil ik een shitload aan foto's van mijn mobiel verwijderen, KAN DAT NIET!
    Ik kan op mijn mobiel niet naar ''gallerij'' gaan, doordat er teveel instaat. Like, ik kan het dus niet eens zien. En dan sluit ik mijn mobiel aan op de laptop, kan ik de bestanden ook niet op die manier verwijderen, doordat het beveiligd is? Whut? Ik snap het niet... Snapt iemand het en dat die het me wil uitleggen? ;p

    Edit: Laat maar. Ik ben de normale zelfgemaakte foto's en videos al naar mijn USB aan het zetten. Dat werkte plots wél.. :p

    [ bericht aangepast op 5 nov 2014 - 15:23 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Avarosa schreef:
    The Selection. Ik vond het zo mooi en pakkend.


    Die wil ik ook nog eens lezen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Die wil ik ook nog eens lezen.
    Zeker doen. Ik ben er in de vakantie aan begonnen en gisteren las ik het laatste boek uit wetend dat ik zaterdag pas De Elite en De One heb gekocht. Ik vond het zo spannend dat ik er geen genoeg van kon krijgen. Nu wordt het jammer genoeg wel heel lang wachten op het vervolg. Het leest ook ontzettend soepel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    bah ik heb honger


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Yolanda.. waarom T.T


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Yolanda.. waarom T.T


    Jolanda... Sorry. :C
    Als je het tenminste over de datum van mijn feestje hebt... Wistikveel wanneer jij jouw feestje zou vieren. :x


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Avarosa schreef:
    bah ik heb honger


    Ik ook. En volgens mij gaat mijn Nepalese huisgenote nu koken, wat betekent dat het nog heel lang kan duren voordat ik eindelijk kan koken.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Jolanda... Sorry. :C
    Als je het tenminste over de datum van mijn feestje hebt... Wistikveel wanneer jij jouw feestje zou vieren. :x


    Ja daar heb ik t over :'). Ik had t ook nog niet bekend gemaakt. Mag pas na me ma's bday. Maar baal wel haha


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]