• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig





    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin - Plompe Lori
    Yolanda - DiNozzo- Panda
    Merel - Nonno
    Sophie - Insert_Name - Draak
    Erieka - Khamul - Kat
    Lotta - Bat - Aardappel
    Sylvie - Cenation - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Oneira
    Margot - Ampersand - Ocelot
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGirl
    Jitske - Phantasior


    [ bericht aangepast op 5 nov 2014 - 15:35 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Nouja ik had sowieso amper nagedacht. Het was namelijk zo dat ik Annemiek er gewoon ongelooflijk graag bij wil hebben, maar zij kon maar op ene paar datums in de kerstvakantie, en deze was 'm geworden.
    Niet bij nagedacht dat het weekend erop inderdaad kerst zou zijn... Sowieso vergeet ik steeds of dat de 24/25e is of 25/26e :') haha.


    24e is kerstavond. 25e,26e is kerst.

    Mja oke. Nja ik kan t dus niet erna vieren haha.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    24e is kerstavond. 25e,26e is kerst.

    Mja oke. Nja ik kan t dus niet erna vieren haha.


    Oh okido. Thanks. (:

    Uhu logisch. Naja dan zullen mensen moeten kiezen en gaan wij niet op elkaars feestje kunnen komen. :')
    Wel jammer though..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ampersand schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik iedereen echt verschrikkelijk zal missen, maar het Verenigd Koninkrijk is echt mijn absolute droomland, dus ik moet het proberen nu het nog relatief goedkoop kan haha. Maar ik kan me voorstellen dat heel veel mensen het niks zouden vinden.


    Someone who thinks the same thing. Wat awesome, een buitenlandse stage! Wat ging je ook alweer precies doen?


    Tijd voor koffie.

    Insert_Name schreef:
    (...)

    Someone who thinks the same thing. Wat awesome, een buitenlandse stage! Wat ging je ook alweer precies doen?


    Haha ja, Verenigd Koninkrijk *O* Ik doe geen stage, ga daar gewoon college volgen. De vakken die ik ga volgen heten Runes and their reception & War and peace: Anglo-Scottish relations en dan ga ik op de campus wonen en daar een halfjaar chillen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ampersand schreef:
    (...)

    Haha ja, Verenigd Koninkrijk *O* Ik doe geen stage, ga daar gewoon college volgen. De vakken die ik ga volgen heten Runes and their reception & War and peace: Anglo-Scottish relations en dan ga ik op de campus wonen en daar een halfjaar chillen.


    College. Even better. Ik weet nog niet precies wat die studie inhoudt, maar het klinkt veelbelovend. Supervet! Hoeveelste ga je?


    Tijd voor koffie.

    Insert_Name schreef:
    (...)

    College. Even better. Ik weet nog niet precies wat die studie inhoudt, maar het klinkt veelbelovend. Supervet! Hoeveelste ga je?


    Het zijn vakken van de studie geschiedenis (wat ik in Nederland ook studeer) en dan over Runen (supercool oud schrift) en over de relatie tussen Engeland en Schotland. Ik moet daar volgens mij op de 11e/12e van januari zijn!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ampersand schreef:
    (...)

    Het zijn vakken van de studie geschiedenis (wat ik in Nederland ook studeer) en dan over Runen (supercool oud schrift) en over de relatie tussen Engeland en Schotland. Ik moet daar volgens mij op de 11e/12e van januari zijn!


    Dat is echt interessant! Wow, dat is al best snel. En zelf ga je naar Schotland?


    Tijd voor koffie.

    Insert_Name schreef:
    (...)

    Dat is echt interessant! Wow, dat is al best snel. En zelf ga je naar Schotland?


    Ja, Aberdeen. Ik wou liever naar Engeland, maar de universiteiten waar ik heen mocht van mijn eigen universiteit waren niet zo goed over het algemeen, dus dan wou ik liever naar Schotland (daar ben ik ook nog nooit geweest, wel in Wales en Engeland zelf).

    Nu even iets heel anders, maar aangezien je Sherlock op je profielfoto hebt: wat vind jij van het feit dat Benedict nu verloofd is (en de manier waarop haha)?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ampersand schreef:
    (...)

    Ja, Aberdeen. Ik wou liever naar Engeland, maar de universiteiten waar ik heen mocht van mijn eigen universiteit waren niet zo goed over het algemeen, dus dan wou ik liever naar Schotland (daar ben ik ook nog nooit geweest, wel in Wales en Engeland zelf).

    Nu even iets heel anders, maar aangezien je Sherlock op je profielfoto hebt: wat vind jij van het feit dat Benedict nu verloofd is (en de manier waarop haha)?


    Oh, ik vind het Schotse accent zo leuk c:

    Ik las het inderdaad. Leuk voor hem! Grappig dat hij het via de krant voor het eerst laat zien, lekker down to earth. Wat vind jij?


    Tijd voor koffie.

    Dat heb ik gemist, tell me!


    Your make-up is terrible

    Bah het eten heeft me niet eens gesmaakt vandaag. Maar gelukkig hebben we wel lekker kunnen kletsen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Assassin schreef:
    Dat heb ik gemist, tell me!


    Benedict Cumberbatch is verloofd! Hij gaat trouwen met director (al zag ik ergens anders ook fellow actor staan) Sophie Hunter. Hij liet het weten via de krant.
    Een artikel.


    Tijd voor koffie.

    Insert_Name schreef:
    (...)

    Oh, ik vind het Schotse accent zo leuk c:

    Ik las het inderdaad. Leuk voor hem! Grappig dat hij het via de krant voor het eerst laat zien, lekker down to earth. Wat vind jij?


    Ik vind het weer zo typisch classy Benedict, dat hij een advertentie in The Times laat plaatsen in plaats van het bekend te maken via de media. Ik vind het heel fijn voor hem, maar vind het ook wel een beetje jammer - zoals ik dat altijd vind wanneer een van mijn fancy's officieel niet meer available is.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik wist helemaal niet dat hij een vriendinnetje had, haha. Maar ik mis zulke dingen wel vaker. Leuk voor ze. ;3


    Your make-up is terrible

    @Margot, haha, dacht ik ook. Voor
    Zover ik hem ken, vind ik het wel echt wat voor hem c:

    @Nikki, ja, dat mis ik ook altijd. Dit las ik op Facebook, ik wist niet dat hij een vriendin had :p

    [ bericht aangepast op 5 nov 2014 - 20:33 ]


    Tijd voor koffie.