• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aspen • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Cenation • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    DiNozzo • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 13 •
    NefeIibata • Saartje • Jillz • 16 •
    Creamcakes • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Ansolo • Aline • Appelsap • 14 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Wayward • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Glade • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Lashy • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Soothsayer • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Ventus • Rani • - • 19 •


    Song of the night: Reggae Shark


    -

    En effe voor alle duidelijkheid, dat is een andere Jarne en ik ken hem niet.:p


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    In dat geval:
    Heb je hulp nodig.


    IK HEB EEN LEVEN _O_

    AMAI


    wat was dit ookalweer

    Hallo. Ik kom jullie joinen want ik mis het groepje van het Kletscafé geweest en hier zitten heel veel mensen van daar en heel veel mensen met wie ik het gewoon aangenaam vind te praten. (: Leah, 14 en ik ging ook Amaretto zeggen, want dat is lekker, maar Eva heeft die al, dus zet bij mij maar Baileys. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    LEAAAAAAAAH!!!!!!!!! <33


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    YOLANDAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! <3


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Heyyy Leah + medeflikkenfan!*O*

    Eigenlijk is dit gewoon een afgeslankte versie van het KC met enkele nieuwe leden.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Dierickx schreef:
    Hallo. Ik kom jullie joinen want ik mis het groepje van het Kletscafé geweest en hier zitten heel veel mensen van daar en heel veel mensen met wie ik het gewoon aangenaam vind te praten. (: Leah, 14 en ik ging ook Amaretto zeggen, want dat is lekker, maar Eva heeft die al, dus zet bij mij maar Baileys. (:


    Welcome!


    wat was dit ookalweer

    Ik ben hier met een vriendin en een vriend van dr en ze zijn fucking klef >.<


    wat was dit ookalweer

    Debbaut schreef:
    (...)

    In dat geval:
    Heb je hulp nodig.


    Ik ga stuk om die link :'D

    Debbaut schreef:
    Heyyy Leah + medeflikkenfan!*O*

    Eigenlijk is dit gewoon een afgeslankte versie van het KC met enkele nieuwe leden.(:


    Ik moet nodig nog eens verderkijkeeeeeeeeen. En ja, haha. That's why I wanted to join. ^^ De herinneringen aan KC zijn te goed (om maar een voorbeeld te geven: Die keer dat je me zes keer mijn naamsverandering hebt laten doorgeven nadat ik het al twintig keer gedaan had, haha) en ik zit graag in praattopics. (:
    @Fabrizio: Bedankt. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hallo Leah! : D

    Debbaut schreef:
    Heyyy Leah + medeflikkenfan!*O*

    Eigenlijk is dit gewoon een afgeslankte versie van het KC met enkele nieuwe leden.(:


    Dat klopt helemaal (krul)

    Ansolo schreef:
    Hallo Leah! : D


    Hallo *ikwilnietspiekenmaardenkdatjijAlinebent*?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dierickx schreef:
    (...)

    Ik moet nodig nog eens verderkijkeeeeeeeeen. En ja, haha. That's why I wanted to join. ^^ De herinneringen aan KC zijn te goed (om maar een voorbeeld te geven: Die keer dat je me zes keer mijn naamsverandering hebt laten doorgeven nadat ik het al twintig keer gedaan had, haha) en ik zit graag in praattopics. (:
    @Fabrizio: Bedankt. (:


    Aan welk seizoen zit je? Ik ben nu bezig met een top afleveringen per seizoen.:Y)

    Of de TorD's

    [ bericht aangepast op 25 okt 2014 - 17:11 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Aan welk seizoen zit je? Ik ben nu bezig met een top afleveringen per seizoen.:Y)

    Of de TorD's


    Naja, iemand had me gezegd dat aflevering 5 en 6 van seizoen tien top waren, dus heb ik daar al naar gekeken en dat waren ze inderdaad, maar ik nu zit ik normaal gezien ergens in seizoen vier. (:
    Aan TorD heb ik denk ik nooit meegedaan.(:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried