• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    wat was dit ookalweer

    Snorren laten iedereen pedo lijken.


    Your make-up is terrible

    Oh, for the love of god. Please :"D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    3/15 voor Nederlands! Doe me dat maar eens na, whoep whoep! ^o^


    kindness is never a burden.

    We zijn bij elkaar blijkbaar had hij wat denktijd nodig

    [ bericht aangepast op 30 okt 2014 - 14:47 ]

    Oh oh oh, apathie, houd op met mijn brein over te nemen, alsjeblieft. Je bent irritant. x_x


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bad thoughts, go away. D: I don't need you.


    Your make-up is terrible

    Waarom leek het me ook alweer een goed plan om twee uur nog te beginnen aan een 35k fic? Het is flippin' kwart over vijf, holy shit. Ik voel me nog steeds niet moe. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben al sinds 5:40 wakker. Like, 20 minuten voor m'n wekker. 10 minuten na m'n wekker m'n heerlijke, warme nest verlaten voor een heerlijke, warme douche, om vervolgens in mijn heerlijke, warme onesie te jumpen, om vervolgens al om 6:40 te beginnen met leren en pas om 8:00 uur te ontbijten omdat als ik nu ontbijt ik dus niet meer ga leren. ._. Why????


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jezelf neer zetten Als de bad guy zodat de ander er beter vanaf komt ain't fun.


    Oefentoets, oefentoets. Wat?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Enenen we gaan weer verder met de tentamens *_*


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Jazzie schreef:
    Are you fucking kidding me? Wat ongelofelijk doortrapt van je zeg, en laag. Dat je het even weet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Assassin schreef:
    Bad thoughts, go away. D: I don't need you.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I miss you so much :c Kom terug :c Alleen dat gaat nogal moeilijk als je niet meer leeft. Ugh. I just miss you so. :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Assassin schreef:
    Bad thoughts, go away. D: I don't need you.


    26 - 02 - '16