• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    wat was dit ookalweer

    Nou zeg, jij bent echt een bron van negativiteit. :'D


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Zou ik studiefinanciering terug moeten betalen als ik van opleiding wil wisselen. Hmm...

    [ bericht aangepast op 28 okt 2014 - 18:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh geweldig, heb ik nog een muggenbeet op mijn wang terwijl ik morgen iets moet filmen voor school. Ik hoop dat mama goeie zalf heeft.


    kindness is never a burden.

    Ik verveel me dood. D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Eauton schreef:
    (...)OMFG, kan hij je niet gewoon even naar je toekomen? Dit is wel erg laag van 'm.

    OT: I can't choose...
    Deze, deze, deze en deze. Welke zal ik kiezen, en waarom? Iemand help me please.
    Thank you. ^^

    De kettingen zijn verder niet mijn smaak, maar persoonlijk zou ik tussen deze voor 1 of 3 kiezen. Gewoon omdat ik niet van al te veel gedoe houd, het liever simpel houd, en deze er het mooist uitzien.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Psychobat schreef:
    (...)
    De kettingen zijn verder niet mijn smaak, maar persoonlijk zou ik tussen deze voor 1 of 3 kiezen. Gewoon omdat ik niet van al te veel gedoe houd, het liever simpel houd, en deze er het mooist uitzien.
    Thank you!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    @Eauton
    Ik ga eigenlijk mee met Psychobat. Niet om de redenen die zij noemt, maar meer omdat ik tussen die zelf zou twijfelen. Waarschijnlijk zou ik bezwijken voor nummer 1. Die vind ik wel awesome.

    OT: Wie had ooit gedacht dat ik blij zou zijn dat ze terug komt?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Eauton schreef:
    (...)
    Thank you!

    Vier.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Thanks a lot. Nu kan ik alleen nog maar aan seks denken. Ik haat je.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Damnit, Rage Against The Machine luisteren als je in een boze bui bent is niet echt veilig. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bat schreef:
    Damnit, Rage Against The Machine luisteren als je in een boze bui bent is niet echt veilig. :'D



    Hahahaha, oops, wat of wie is de pineut...?


    Stenenlikker

    Mijn rug doet al bijna een week zo veel pijn, GVD.


    wat was dit ookalweer

    @Eauton: 1 vind ik wel tof, 2 vind ik iets te breed, 3 vind ik ook wel mooi. 4 vind ik weer iets té. 1 Of 3 dus :Y)


    Tijd voor koffie.

    Eauton schreef:
    (...)Thank you!

    No problem c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nikki, je schrijft langzaam. D: Doe er iets aan.


    Your make-up is terrible