• Veel Co- Auteurs gezocht! |Avengers

    Het is anders dan een MSV of RPG. Dit is gewoon een verhaal met co auteurs

    Het idee; Fury creëert een nieuwe groep superhelden ‘The Nova’ en laat ze vervolgens samenwerken met The Avengers. Hij ontdekt alle voordelen en nadelen daarvan. Later moeten ze de aarde beschermen

    Het verhaal: De nieuwe superhelden komen allemaal bij elkaar. Ze worden aan elkaar voorgesteld en krijgen hun eigen Avengers partner om vervolgens een training te volgen. Fury bereid ze voor op een volgende bedreiging.

    De rollen;
    The Avengers
    Captain America
    Black Widow
    Bruce Banner
    Captain America
    Hawkeye
    Iron Man
    Thor
    Held
    Held
    Held
    Held
    Held
    Held


    De schurk die zal komen in de loop van het verhaal wordt algemeen bestuurd en samen bepaald.

    Hoe gaan we het aanpakken; Mijn bedoeling is om een ideeën topic aan te gaan maken, daar kunnen we gaan overleggen waar we heen gaan met het verhaal. Ik maak ook een story aan die noem ik dan Nova| Avengers. Het is anders dan een MSV of RPG!
    De regels;
    We schrijven in derde persoon
    We houden ons aan een tijd(*vt/tt), welke tijd hangt af van de voorkeuren.
    Probeer zoveel mogelijk mee te lezen, dit is handig zodat je niet de draad kwijt raakt en verder kan schrijven zonder te vragen.
    Maximaal 2 personages per persoon.
    Relaties zijn zeker toegestaan, i.v.m. overleg, net zoals verwondingen of doodgaan.

    Hoe gaan we het aanpakken; Mijn bedoeling is om een ideeën topic aan te gaan maken, daar kunnen we gaan overleggen waar we heen gaan met het verhaal. Ik maak ook een story aan die noem ik dan Nova| Avengers.
    Vanuit je personage beschrijf je wat hij/zij zowel doet op SHIELD om zich voor te bereiden, de personages kunnen elkaar leren kennen in de tussen tijd en wanneer het gevaar uitbreekt gaan samenwerken.

    Vragen?
    Stuur me een PB'tje!


    Het personage;
    Welk bestaand personage je kiest mag je helemaal zelf weten. Je mag natuurlijk ook een eigen personage bedenken
    Naam:
    Krachten;
    Leeftijd:
    Karakter:
    Kleine backstory:
    Uiterlijk/foto:

    De personages plaats ik bij de story in.


    WIE DOET ER MEE?

    [ bericht aangepast op 25 okt 2014 - 21:19 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Dus dit is gewoon een story met co-writers, toch? :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ja


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik zou het in ieder geval willen lezen!


    Alleen maar tranen van geluk

    Misschien wil ik wel meedoen ^^
    Ik lees morgen alles eens goed door :3


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    leuk^


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...