• Topic 31, woeshhh.
    Ok, het was natuurlijk overduidelijk, maar Tokyo Ghoul is de grote winnaar van het zomerseizoen, zo blijkt uit de vorige poll! Helemaal verdiend, want geez wat was dat een geweldige anime. Iedereen die nog niet gekeken heeft, kijken, nu! :Y)
    Ok, ik stemde zelf voor Zankyou no Terror, maar dat was omdat Tokyo Ghoul toch aan het winnen was... En ik vond de twee even goed. :3

    ONE OK ROCK concert!
    Heyhey otaku's! Op zaterdag 13 december geeft de geweldige Japanse band ONE OK ROCK een concert in de Melkweg, Amsterdam!
    Marijke/Yayde en Dirkje/Sablier hebben al een kaartje en gaan sowieso! Zijn er meer mensen die zin hebben om mee te gaan? Want met hoe meer we zijn, hoe leuker natuurlijk! :3 Je kunt hier een kaartje kopen. Kom allemaal~ ^^

    Otaku meeting
    Al een tijd lang is het idee door de topics heen gegaan, maar nu is er eindelijk ook een topic van gemaakt! (Ok tijdje geleden al)
    Klik, << Daar is het topic ;d.
    Update meeting:
    We hebben gemeet in de herfstvakantie en het was amazing~ *rent rondjes*
    En daarom zijn er nu al plannen voor een volgende meeting, mogelijk in de kerstvakantie. Reageer even in het topic voor suggesties etc.!

    Otaku mensjes!
    Diegene die zeker weten dat ze mee willen met de eerst volgende meeting (of nog niet zeker weten vanwege de datum), zouden jullie je nummer naar Syll/Shuuya willen sturen in een pb? Join ons allemaal in de Whatsapp groep, het is heel gezellig! _O_
    Heb je geen Whatsapp? Geen zorgen! Er word ook een Facebook gemaakt! Wil je dat liever? Stuur dan Shirley/Est een pb en voíla ;D.
    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron


    En wat moet ik doen nu ik anime wil kijken en manga wil lezen dan?

    Daarvoor hebben wij een prachtige lijst gemaakt met alle sites en apps die we kennen die ons de geweldige wereld van manga en anime aanbieden~. ^^

    Anime:
          Apps:
          - cruncyroll [Android, iOS, Windows Phone]
          - Anime Lib [iOS]
          - Shinuda Anime [Android]
          - Anime World [iOS]
          - Anime HD [iOS]
          - AnimeX [Android]

          Websites:
          - kissanime [ook via mobiel]
          - uanime
          - gogoanime
          - animefreak
          - animedreaming
          - waoanime
          - onepeaceofbleach
          - goodanime
          - animeplus
          - crunchyroll
          - newanime
          - animehere

    Manga:
          Apps:
          - Manga. [iOS]
          - Mangareader [iOS, Windows Phone]
          - Manga Storm [iOS]
          - Manga Blaze [Windows Phone]
          - iManga [iOS]
          - Manga Meow [iOS]
          - Manga Rock [iOS]
          - PocketManga [Android]
          - Mangasearcher [Android]

          Websites:
          - tenmanga
          - mangafox
          - mangapanda
          - mangareader
          - mangahere
          - mangago




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!
    ~ Weet je nog een app en/of site aan te raden waar jij je manga/anime leest/kijkt? Geef dat graag door! Het is altijd welkom ;d.

    Join us! ;D
    22- Einmana (Sarah) - 17 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 19 - Animeplanet - Hummingbird
    24 - Lazet (Iris) - 17 - MAL
    25 - TheHorcrux (Rowena) - 16 -
    26 - OriharaIzaya (Thorsten) - 16 - MAL
    27 - MorningStorm (Wouter) - 15 - MAL
    28 - River_Song (Sharon) - 19 - MAL
    29 - Crona (Eva) - 14
    30 - Amaimon (Jeffrey) - 20
    31 - Aire (Fanny) - 14 - MAL
    32 - Jibrill (Lenox) - 16 - MAL - Animeplanet
    33 - Penta (Rowan) - 18
    34 - Airashii (Liesbeth) - 21 - MAL
    35 - Erza (Tesla) - 17 - MAL
    36 - UchihaSasuke (Lisa) - ... - MAL
    37 - Setsunai (Amparo) - 16
    38 - Miyano (Samantha) - 15
    39 - Kirishima (Romy) - 13
    40 - Funtom (Myke) - 17 - animeplanet
    41 - RayLaVie (Sam) - 16
    42 - Matata (Joyce) - 17 - MAL
    43 - Urahara (Latanya) - 15
    1- Sablier (Dirkje) - 18 - MAL - Hummingbird
    2- Kyouma (Kevin) - 20 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - Hummingbird - MDL
    4- Kokkuri (Myrthe) - 16 - MAL
    5- Sterben (Sem) - 18 - MAL
    6- Uta (Minke) - 16 - MAL
    7- Tomoka (Maria) - 19
    8- Raisei (Maxime) - 15 MAL
    9- Seto (Ellen) - 18 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 17
    11- Mayfly (Lilian) - 17 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 19 - animeplanet
    13- Akari (Shirley) - 20 - MAL - MDL
    14- Bleach (Chantal) - 18 - MAL
    15- RandyTheWox (Michelle) - 13
    16- bkx98 (Benthe) - 15 - MAL
    17- Erdnuss (Reina) - 16 - MAL
    18- xHappinessx (Suus) - 16 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 16 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 18



    In de volgende spoiler staan animes die op dit moment nog bezig zijn van uitzenden. Minstens 1 van ons kijkt wel de anime. Mis je er 1 die jij kijkt? Vertel ons op welke dag ze komen en ik zal het er bij zetten!
    Maandag:
    Orenchi no Furo Jijou
    Shingeki no Bahamut Genesis

    Dinsdag:
    Trinity Seven
    Akatsuki no Yona

    Woensdag:
    Kiseijuu: Sei no Kakuritsu
    Hitsugi no Chaika: Avenging Battle

    Donderdag:
    Naruto
    Shirobako
    Ore, twintails ni Narimasu

    Vrijdag:
    Amagi Brilliant Park
    Denki-gai no Honya-san
    Selector Spread WIXOSS

    Zaterdag:
    Sword Art Online 2
    Fairy Tail
    Ushinawareta Mirai wo Motomete
    Madan no Ou to Vanadis
    Donten ni Warau
    Garo: Honoo no Kokuin
    Diamond no Ace

    Zondag:
    Akame ga Kill!
    Pretty Guardian Sailor Moon: Crystal [één keer in de twee weken!]
    Pri Para
    World Trigger
    Sora no Method
    Ookami Shoujo to Kuro Ouji
    Grisaia no Kajitsu
    Gugure! Kokkuri-san



    GIF TIJD! *O* ja sorry ik moest die geweldige parallel even posten, kijk even naar de Haikyuu!! en Kuroko no Basket gif. :'D Oh en sorry voor de feels gif van Mekaku.




    Rechtsboven: Kuroko no Basket
    Linksboven: Haikyuu!!
    Rechtsonder: Kuroshitsuji: Book of Circus
    Linksonder: Mekakucity Actors

    [ bericht aangepast op 28 nov 2014 - 20:07 ]

    Omdat het kan en omdat bijna iedereen Free wel gezien heeft: Wie is je favoriete personage uit Free? ;D (natuurlijk even alleen de mains, want niet meer plek, gomenne Nitori en Momo ;w;)

    27.8% (5 stemmen)
     
    Haruka Nanase

    11.1% (2 stemmen)
     
    Makoto Tachibana

    27.8% (5 stemmen)
     
    Nagisa Hazuki

    5.6% (1 stem)
     
    Rei Ryugazaki

    27.8% (5 stemmen)
     
    Rin Matsuoka

    0.0% (0 stemmen)
     
    Sousuke Yamazaki


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Sterben schreef:
    (...)Is de Naruto manga helemaal afgelopen?
    Wat is het einde?
    Ik volg het toch niet, maar wil het wel weten :'D

    Ja, de manga is nu gedaan (na vijftien jaar), maar in december komt er nog een film en blijkbaar komen er nog spin offs of zo.
    Ze hebben de oorlog gewonnen, en Naruto en Sasuke hebben nog wat tegen elkaar gevochten, maar hebben het achteraf weer bijgelegd.
    Tussen de laatste twee hoofdstukken is een redelijk grote timeskip en in het laatste hoofdstuk zie je dan de kinderen van de personages.
    Over het algemeen vond ik het wel een goed einde, maar ik vind het nogal vreemd hoe sommige personages gekoppeld werden. Er zitten natuurlijk enkele logische koppels bij (Naruto x Hinata, Sasuke x Sakura, Shikamaru x Temari), maar er was één koppel dat ik heel vreemd vond, namelijk Chouji x Karui. Ik had verwacht dat als Karui met iemand zou eindigen, dat het Kiba zou zijn, maar ja.
    Oh ja, en Naruto is uiteindelijk hokage geworden. Ik wist dat dat eraan zat te komen, en hoewel ik eigenlijk liever had dat Kakashi wat langer hokage was geweest, vind ik best. Ik neem aan dat de meeste fans niet echt tevreden zouden zijn als Naruto geen hokage zou worden, dus het is wel begrijpelijk dat het zo geëindigd is. Ik ben gewoon blij dat Naruto niet meteen hokage is geworden na de oorlog en dat er nog een aantal jaren tussen zaten.
    Ik moet zeggen dat ik veel manga heb gelezen met een beter einde, maar ik denk dat dit het beste einde is dat ze voor Naruto konden bedenken. Ik weet dat er fans zijn die niet echt tevreden zijn met hoe de personages uiteindelijk gekoppeld werden, maar als ze anders gekoppeld zouden worden, zouden er andere fans niet blij zijn, dat is nu eenmaal niet te vermijden.

    Zijn hier eigenlijk mensen die Naruto lezen? Of de anime kijken?
    Het is op zich niet bepaald mijn favoriete serie, maar ik wilde het verhaal toch volgen tot het einde omdat het de eerste manga is die ik ooit gelezen heb en ik hem al volg sinds 2008. Dus ondanks dat ik het verhaal op zich maar middelmatig vond, gaat het toch vreemd zijn nu er geen nieuwe hoofdstukken meer uit gaan komen. Ik checkte mangapark altijd constant op woensdag om te zien of het hoofdstuk al vertaald was en nu gaan mijn woensdagen zo leeg zijn.
    Natuurlijk is Bleach er nog, maar hoewel ik het elke week wel lees, ben ik niet echt mee met het verhaal, het lijkt wel alsof ze al een eeuw aan het vechten zijn xD


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Airashii schreef:
    (...)
    Ja, de manga is nu gedaan (na vijftien jaar), maar in december komt er nog een film en blijkbaar komen er nog spin offs of zo.
    Ze hebben de oorlog gewonnen, en Naruto en Sasuke hebben nog wat tegen elkaar gevochten, maar hebben het achteraf weer bijgelegd.
    Tussen de laatste twee hoofdstukken is een redelijk grote timeskip en in het laatste hoofdstuk zie je dan de kinderen van de personages.
    Over het algemeen vond ik het wel een goed einde, maar ik vind het nogal vreemd hoe sommige personages gekoppeld werden. Er zitten natuurlijk enkele logische koppels bij (Naruto x Hinata, Sasuke x Sakura, Shikamaru x Temari), maar er was één koppel dat ik heel vreemd vond, namelijk Chouji x Karui. Ik had verwacht dat als Karui met iemand zou eindigen, dat het Kiba zou zijn, maar ja.
    Oh ja, en Naruto is uiteindelijk hokage geworden. Ik wist dat dat eraan zat te komen, en hoewel ik eigenlijk liever had dat Kakashi wat langer hokage was geweest, vind ik best. Ik neem aan dat de meeste fans niet echt tevreden zouden zijn als Naruto geen hokage zou worden, dus het is wel begrijpelijk dat het zo geëindigd is. Ik ben gewoon blij dat Naruto niet meteen hokage is geworden na de oorlog en dat er nog een aantal jaren tussen zaten.
    Ik moet zeggen dat ik veel manga heb gelezen met een beter einde, maar ik denk dat dit het beste einde is dat ze voor Naruto konden bedenken. Ik weet dat er fans zijn die niet echt tevreden zijn met hoe de personages uiteindelijk gekoppeld werden, maar als ze anders gekoppeld zouden worden, zouden er andere fans niet blij zijn, dat is nu eenmaal niet te vermijden.

    Zijn hier eigenlijk mensen die Naruto lezen? Of de anime kijken?
    Het is op zich niet bepaald mijn favoriete serie, maar ik wilde het verhaal toch volgen tot het einde omdat het de eerste manga is die ik ooit gelezen heb en ik hem al volg sinds 2008. Dus ondanks dat ik het verhaal op zich maar middelmatig vond, gaat het toch vreemd zijn nu er geen nieuwe hoofdstukken meer uit gaan komen. Ik checkte mangapark altijd constant op woensdag om te zien of het hoofdstuk al vertaald was en nu gaan mijn woensdagen zo leeg zijn.
    Natuurlijk is Bleach er nog, maar hoewel ik het elke week wel lees, ben ik niet echt mee met het verhaal, het lijkt wel alsof ze al een eeuw aan het vechten zijn xD


    Ik las altijd naruto en heb het tot het eind gevolgd.
    Naruto is een anime die alle fouten die het maakt echt nooit van zijn leven goed kon maken and they made a lot of them.
    Maar de dingen die ze goed deden, waren ook verschrikkelijk goed (Itachi, Kakashi, Obito, Sasuke, Pervysage, Nagato).


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Airashii schreef:
    (...)
    Ja, de manga is nu gedaan (na vijftien jaar), maar in december komt er nog een film en blijkbaar komen er nog spin offs of zo.
    Ze hebben de oorlog gewonnen, en Naruto en Sasuke hebben nog wat tegen elkaar gevochten, maar hebben het achteraf weer bijgelegd.
    Tussen de laatste twee hoofdstukken is een redelijk grote timeskip en in het laatste hoofdstuk zie je dan de kinderen van de personages.
    Over het algemeen vond ik het wel een goed einde, maar ik vind het nogal vreemd hoe sommige personages gekoppeld werden. Er zitten natuurlijk enkele logische koppels bij (Naruto x Hinata, Sasuke x Sakura, Shikamaru x Temari), maar er was één koppel dat ik heel vreemd vond, namelijk Chouji x Karui. Ik had verwacht dat als Karui met iemand zou eindigen, dat het Kiba zou zijn, maar ja.
    Oh ja, en Naruto is uiteindelijk hokage geworden. Ik wist dat dat eraan zat te komen, en hoewel ik eigenlijk liever had dat Kakashi wat langer hokage was geweest, vind ik best. Ik neem aan dat de meeste fans niet echt tevreden zouden zijn als Naruto geen hokage zou worden, dus het is wel begrijpelijk dat het zo geëindigd is. Ik ben gewoon blij dat Naruto niet meteen hokage is geworden na de oorlog en dat er nog een aantal jaren tussen zaten.
    Ik moet zeggen dat ik veel manga heb gelezen met een beter einde, maar ik denk dat dit het beste einde is dat ze voor Naruto konden bedenken. Ik weet dat er fans zijn die niet echt tevreden zijn met hoe de personages uiteindelijk gekoppeld werden, maar als ze anders gekoppeld zouden worden, zouden er andere fans niet blij zijn, dat is nu eenmaal niet te vermijden.

    Zijn hier eigenlijk mensen die Naruto lezen? Of de anime kijken?
    Het is op zich niet bepaald mijn favoriete serie, maar ik wilde het verhaal toch volgen tot het einde omdat het de eerste manga is die ik ooit gelezen heb en ik hem al volg sinds 2008. Dus ondanks dat ik het verhaal op zich maar middelmatig vond, gaat het toch vreemd zijn nu er geen nieuwe hoofdstukken meer uit gaan komen. Ik checkte mangapark altijd constant op woensdag om te zien of het hoofdstuk al vertaald was en nu gaan mijn woensdagen zo leeg zijn.
    Natuurlijk is Bleach er nog, maar hoewel ik het elke week wel lees, ben ik niet echt mee met het verhaal, het lijkt wel alsof ze al een eeuw aan het vechten zijn xD


    Ik kijk Naruto! c:
    Alleen ik loop 2,5 jaar achter omdat ik Naruto dubbed kijk ;$ Naruto was de allereerste anime die ik keek en ik begon er twee jaar geleden mee. Toen ben ik het dubbed gaan kijken en nu kan ik dus niet opeens subbed gaan kijken want ik ben zo gewend geraakt aan de stemmen ;( Maar aan de andere kant heb ik nog wel 2,5 jaar lang iedere zaterdag een Naruto episode :3 Maar is het een goed einde? Of zeggen jullie nah?
    Verder kijk ik alle anime die ik kijk subbed hoor don't worry haha.

    oke... ik heb nu alleen nog SE week en dan daarna rustig dus dan kom ik weer veel op quizlet.. Ik beloof het ;3;
    Ik mis echt alles wat hier gebeurd *cries in a corner*

    btw voor Ellen:



    GEFELICITEERRRRRRRDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Sablier schreef:
    (...)

    Oeh, good. Ik haakte de eerste keer af na episode 1. :'D
    Zo blij dat ik uiteindelijk toch heb doorgezet.
    Beloof je wel dat je No. 6 ook nog gaat kijken? :3


    Jaa, ik beloof het. :3
    Ik begin na Tokyo Ghoul en Another wel aan Angel Beats en daarna ga ik verder met Mirai Nikki, daarna ga ik waarschijnlijk No.6 kijken!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Haha Gefeliciteerd Ellen !!



    Lol Switch Girl!! live action gezien deze week. Switch Girl!! 2 staat op ptw. Ik ben echt fan van de acteur die Arata speel hij is hot haha.
    Ik ga Switch girl twee morgen binnen ben fan haha en daarna begin ik aan de manga !!

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 20:48 ]


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Sablier schreef:
    (...)

    Ze staan er bij! Gomenne for the wait! :')
    En inderdaad, van zwembad naar badkuip. :'D Ik ging zo kapot toen Makoto aankwam met z'n octo massage bij Haru. ><
    Maar Diamond no Ace is leuk dus? ;O Ik wilde eigenlijk nog meer sport animes proberen omdat ze me zo erg bevallen, maar de meesten vind ik geen mooie tekenstijl hebben en dat houdt me dan meteen tegen... Hoe zit dat met Diamond no Ace?


    Wie ging er niet dood? :']
    En maakt niet veel uit hoor! ^.^
    Oh ja Daimond No Ace...


    Ik moest deze gewoon gebruiken.

    I am so fucking in love with it. Nee echt ik vind het echt een van de betere sport anime. And I love the art style! Het is beter dan Baby Steps, maar daar heb ik mij ook overheen gezet. De artstijl is in de Manga wel mooier en indrukwekkender. A.k.a Ik ben gewoon verliefd op Miyuki's kaaklijn in de manga :'] Ik weet niet wat je van de monden vind uit Diamond No Ace, maar I love them. je moet er even aan wennen maar zodr dat gebeurt: bam I love it. + Het is deeerste anime waar ik meer verliefd ben op een bruinharig personage dan een blond/wit harig personage. Je moet het echt kijken! Het is zo goed. Het heeft mij alweer een ultieme OTP gegeven. Miyuki en Sawamura zijn so precious together. :_; Nou ja de enige ship de canon is Sawamura x tire...
    Sorry ik raakte over tour. Uhm. tja. Gewoon kijken ^.^Sawamura'persoonlijkheid kan irritant worden. Maar het is goed als je daarvoor een pauze neemt. Zijn karakter is nu wel aan het groeien. Tja. Hehe.

    Ik ga nu Prince Of Tennis kijken en daarna Yowamushi Pedal. + Iemand had gezegt dat ie 100 episodes had gekeken in een maand: Het is vandaag de 7de van November en dit is wat ik tot nu toe bekeken heb :'] Je voelt je daarna echt een stuk rustiger. I mean it :'D Ik ben eigenlijk best wel geschockt...
    Haikyuu! -20 episodes-
    Diamond no Ace -55 episodes-
    Tokyo Ghoul -5 episodes-
    Zankyou -5 episodes-
    K Project -3 episodes-
    Twintails -1 aflevering-
    + Nog wat Manga. :'] Ik let wel op in de lessen hoor ^.^ Ik ga geen bullshit geven. Ik heb een ipad klas en de helft van de tijd zit ik anime te kijken aangezien ik al het meeste weet. + Bij Engels hoef ik niet eens mee te doen met de les en mag ik legaal anime kijken. Zolang ik maar niet kapot lach dan moet ik meedoen. :'D

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 21:56 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Wait a second Sam... Je hebt al 55 eps diamond no ace gezien en nog een shitload aan andere animes en dat in zeven dagen?! O_____o
    *speechless*
    Ok als ik het kon deed ik het ook maar daarvoor zit mn studie me toch echt in de weg...
    Maar ik ga Diamond no ace nu zeker op mn lijst zetten nu jij zo enthousiast bent. Ö Ik ben echt super benieuwd. *^*
    Ik moet er alleen wel bij zeggen dat ik net met D.Gray-man ben begonnen en dat dat ding 103 episodes heeft en dus dat het waarschijnlijk nog wel even duurt voordat ik met diamond begin. ><
    Woah, ik dacht trouwens dat jij Haikyuu al af had gezien. ;O
    Ohh en K! Wat vind je daarvan? ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Jup, lang leve een ipad. Voor school er een kijken. Naar bed en ze dan kijken.Tijdens huiswerk kijken. En het dan nog volgen :"D En tijdens lessen waar je oortjes in mag een beetje niet opletten... hehe... + Een nacht doorgehaald. Ik had alleen maar bloedneuzen en had geen zin om te slapen. -maar dat heb ik eens in de maand dus het is zo normaal.-. MAAR VRAAG MIJ NIET HOE DIT MIJ GELUKT IS AANGEZIEN IK ZELF ONDER DE INDRUK BEN D:

    Ik heb Haikyuu! en K al gezien. Alleen opnieuw gaan kijken aangezien ik niet wist wat ik moest kijken. :'D +Ik lees Haikyuu! De manga. -awesome trouwens- En K is so freaking awesome. I really love it. Kan niet wachten om Missing Kings te kijken. Ik bedoel maar Misaki en Fushima. Ik ga het toegeven ik ben teveel into yaoi trash. Vind alleen het einde zo moeilijk D: Ik kan het niet kijken zonder te huilen... + Nu realiseer ik mij het dat Fushimi gister jarig was... Hehe...

    En jeej! Iemand overgehaalt! En ik wil D.Gray man ook wel kijken maar ik heb nog geen 1 van mijn: Gaan Kijken lijst al af. Dus hij gaat in het andere document :/


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ryouta schreef:
    Jup, lang leve een ipad. Voor school er een kijken. Naar bed en ze dan kijken.Tijdens huiswerk kijken. En het dan nog volgen :"D En tijdens lessen waar je oortjes in mag een beetje niet opletten... hehe... + Een nacht doorgehaald. Ik had alleen maar bloedneuzen en had geen zin om te slapen. -maar dat heb ik eens in de maand dus het is zo normaal.-. MAAR VRAAG MIJ NIET HOE DIT MIJ GELUKT IS AANGEZIEN IK ZELF ONDER DE INDRUK BEN D:

    Ik heb Haikyuu! en K al gezien. Alleen opnieuw gaan kijken aangezien ik niet wist wat ik moest kijken. :'D +Ik lees Haikyuu! De manga. -awesome trouwens- En K is so freaking awesome. I really love it. Kan niet wachten om Missing Kings te kijken. Ik bedoel maar Misaki en Fushima. Ik ga het toegeven ik ben teveel into yaoi trash. Vind alleen het einde zo moeilijk D: Ik kan het niet kijken zonder te huilen... + Nu realiseer ik mij het dat Fushimi gister jarig was... Hehe...

    En jeej! Iemand overgehaalt! En ik wil D.Gray man ook wel kijken maar ik heb nog geen 1 van mijn: Gaan Kijken lijst al af. Dus hij gaat in het andere document :/


    Oké, iPads zijn awesome. Ik wil er ook één. x] Maar duur. En alles. Aaaah bloedneuzen zijn zo rot. Ik had er ooit eens één spontaan in de trein. Op studiereis. In Litouwen. :'D Was niet grappig want ik had geen zakdoekjes en het bleef maar stromen. >< Gelukkig kreeg ik tissues van iedereen gedoneerd.
    Ik ben ook begonnen met de manga van Haikyuu, maar ben een beetje in strijd met mezelf over of ik moet doorlezen. Want ik hoop heel erg, en er is volgens mij een vrij grote kans op een tweede seizoen en dan wil ik mezelf het liefst niet gespoild hebben. :/ Maar aan de andere kant wil ik echt heel graag lezen. Aaargh.

    Omg, awesome, K is echt geweldig ja. *^*
    EN OH GOD JA MISAKI EN FUSHIMI AAAAAAH @.@.
    Oh ik ben into yaoi trash met je hehe. :'D
    D.gray-man is echt nice tot nu toe. Ik ben nog niet echt ver maar tot nu toe kan ik je hem heel erg aanraden. ^^

    [ bericht aangepast op 8 nov 2014 - 7:05 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    O________o
    Dit is zo awesome.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Waarom hebben jullie het altijd over dingen die ik niet ken? XD


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Rotkat schreef:
    Waarom hebben jullie het altijd over dingen die ik niet ken? XD

    Omdat wij geen leven hebben en veel te veel gezien hebben ;D
    Just joking, je kan nooit te veel gezien hebben.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rotkat schreef:
    Waarom hebben jullie het altijd over dingen die ik niet ken? XD


    In de app zijn ze erger :X
    Hoewel het nu opvallend stil is xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.