• Studentenleven



    Bespreek hier alles wat nodig is (:

    [ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 16:04 ]

    MT


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rollen zien er tot nu toe top uit! (:
    Leukleuk!

    Bonjour.

    Wat een leuke FC's heeft iedereen, vooral de mannelijke personages :9~


    Happy Birthday my Potter!

    Ik probeer zo snel mogelijk mijn personage te maken :)

    MT.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Mijn jongen is ook bijna klaar! Ben alleen nog niet helemaal tevreden en hij lijkt nu een beetje op Drew dus ik ga er waarschijnlijk nog wat aan veranderen en dan post ik hem!

    Kennen de personages elkaar al of zien ze elkaar echt voor het eerst?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Ik ga mijn personage nog aanpassen maar eerst keihard stampen voor mijn toetsen. Grmbl.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Succes Talkhouse!

    En over het elkaar kennen, ik denk dat het interessanter is als daar een beetje verschil in zit. In de zin van, sommige kennen elkaar wel en andere niet. Ik hoop dat iedereen het daar mee eens is?

    Dat lijkt me zelf ook wel leuker ja!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Enface schreef:
    Succes Talkhouse!

    En over het elkaar kennen, ik denk dat het interessanter is als daar een beetje verschil in zit. In de zin van, sommige kennen elkaar wel en andere niet. Ik hoop dat iedereen het daar mee eens is?


    Dankjewel! Ik kom er net achter dat ik alleen morgen nog hoef te leren omdat ik vanaf donderdag alleen maar teksten heb, dus dat valt mooi mee. (:

    En daar ben ik het mee eens, dat is wel zo leuk. Moeten we wel even met elkaar afstemmen wie elkaar wel en niet kent, maar dat lijkt me wel te doen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Talkhouse schreef:
    (...)

    Dankjewel! Ik kom er net achter dat ik alleen morgen nog hoef te leren omdat ik vanaf donderdag alleen maar teksten heb, dus dat valt mooi mee. (:

    En daar ben ik het mee eens, dat is wel zo leuk. Moeten we wel even met elkaar afstemmen wie elkaar wel en niet kent, maar dat lijkt me wel te doen.


    Ahh dat valt dan gelukkig mee!
    Fijn dat jullie het er mee eens zijn! Ja precies, maar ik denk dat het wel zo eerlijk is als we dat een beetje later bespreken. Anders is het zo sneu voor diegene die hun personage pas laat in kunnen leveren. Maar tuurlijk moet dat te doen zijn (:

    Mijn topic.

    OT: Agree, maar ook wie er eventueel beter met elkaar bevriend zijn of eventuele familieleden?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Hi ^^


    El Diablo.

    Ik ben het ermee eens wat betreft een aantal afspraken, zolang maar niet alles van tevoren afgesproken is ^^


    Happy Birthday my Potter!