• Studentenleven



    Bespreek hier alles wat nodig is (:

    [ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 16:04 ]

    Ah gelukkig! Nee alles afspreken word echt ontzettend saai. Ik denk niet dat het interessant is als er mensen zijn die al eerder met elkaar in het huis hebben gewoond. Dus ze zijn wel allemaal nieuw in het huis. Maar voor de rest moeten we een beetje een balans erin vinden zodat het leuker wordt in plaats van voorgekauwd.

    Enface, kan je niet gewoon random groepjes van twee personages maken, en dat die elkaar dan al kennen? Dan is het wel eerlijk verdeeld, heb je in ieder geval niet dat er mensen zijn die helemaal niemand kennen en mensen die bijna iedereen al kennen.
    Of is dat een heel slecht idee? :')


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mon topica :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Enface schreef:
    Ah gelukkig! Nee alles afspreken word echt ontzettend saai. Ik denk niet dat het interessant is als er mensen zijn die al eerder met elkaar in het huis hebben gewoond. Dus ze zijn wel allemaal nieuw in het huis. Maar voor de rest moeten we een beetje een balans erin vinden zodat het leuker wordt in plaats van voorgekauwd.


    Nou ja, als iedereen nieuw is, dan lijkt me dat er geen eerdere banden zijn?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ah daar heb je opzich wel een goed punt Mamo, want ik wil het ook zeker eerlijk verdelen. Alleen dan krijg je er denk te veel, en combinaties waar je eigenlijk niet zoveel mee kunt. Ik denk dat iedereen zelf een beetje moet kijken of je wat leuks kunt verzinnen en ik neem aan dat iedereen volwassen genoeg is om dat een beetje eerlijk te doen. Kijk naar de personages en bedenk wat daar leuk bij zou zijn. Maar ga die relaties niet te diep maken en niet te veel want dat moet gewoon spontaan ontstaan.
    Verder wil ik iedereen op het hart drukken om de relaties ook zo realistisch mogelijk te houden, niet iedereen gaat elkaar leuk vinden en dat maakt het juist grappig. Ik weet dat het vanzelfsprekend en ik echt moeilijk doe maar ik echt grag dat dit een toffe RPG gaat worden. (cat

    Kan wel! Gewoon simpel, zo van hupelepup zag ik vroeger altijd in een bepaald cafétje, zitten bij elkaar op school, hebben ooit ruzie gehad. Weet ik het dat soort dingen, of dachten jullie aan heel wat anders? Ik ben geen super ervaren rpg'er , dus please correct me if im wrong.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 22:04 ]

    MT


    16 - 09 - '17

    Enface schreef:
    Ah daar heb je opzich wel een goed punt Mamo, want ik wil het ook zeker eerlijk verdelen. Alleen dan krijg je er denk te veel, en combinaties waar je eigenlijk niet zoveel mee kunt. Ik denk dat iedereen zelf een beetje moet kijken of je wat leuks kunt verzinnen en ik neem aan dat iedereen volwassen genoeg is om dat een beetje eerlijk te doen. Kijk naar de personages en bedenk wat daar leuk bij zou zijn. Maar ga die relaties niet te diep maken en niet te veel want dat moet gewoon spontaan ontstaan.
    Verder wil ik iedereen op het hart drukken om de relaties ook zo realistisch mogelijk te houden, niet iedereen gaat elkaar leuk vinden en dat maakt het juist grappig. Ik weet dat het vanzelfsprekend en ik echt moeilijk doe maar ik echt grag dat dit een toffe RPG gaat worden. (cat

    Kan wel! Gewoon simpel, zo van hupelepup zag ik vroeger altijd in een bepaald cafétje, zitten bij elkaar op school, hebben ooit ruzie gehad. Weet ik het dat soort dingen, of dachten jullie aan heel wat anders? Ik ben geen super ervaren rpg'er , dus please correct me if im wrong.


    Idd. Ik ken ook mensen uit Utrecht (van verschillende studies) en woon niet met hen in één studenten huis, maar dat zou wel kunnen gebeuren. Je hebt bijvoorbeeld ook dezelfde grote algemene introductie week gehad. Althans dat had ik en mensen die ik ken die in Leiden studeren ook c; Oh en ik heb ook een nichtje studeren bij dezelfde universiteit als ik daar zou ik zelfs bij in een studentenhuis kunnen wonen in Utrecht c;


    Happy Birthday my Potter!

    Ja precies! Dat bedoel ik dus alleen kom ik nooit zo bar uit mijn woorden. Dan hebben ze iets meer om over te praten dan alleen 'hey hoi hoe gaat het wat studeer je'

    Heb er echt al zin in :D

    Gelukkig maar! Ondanks dat ik heel wil beginnen zal dat pas volgende week maandag/dinsdag zijn verwacht ik

    Ik heb er zin in heurrr

    -MT


    Starve the ego, feed the soul.

    Hey, sorry dat ik het meld, maar ik denk dat je mijn rol beter aan iemand anders heeft. Ik heb helaas niet veel inspiratie en tijd en ik denk dat anderen veel liever willen mee rpg'en dan ik ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Gally schreef:
    Hey, sorry dat ik het meld, maar ik denk dat je mijn rol beter aan iemand anders heeft. Ik heb helaas niet veel inspiratie en tijd en ik denk dat anderen veel liever willen mee rpg'en dan ik ^^


    Ah super jammer! Maar wel heel lief van je.

    Kamerindeling staat er op :) Word iemand hier echt heel ongelukkig van? Ik heb ze overigens gewoon zomaar ingedeeld