• Studentenleven



    Bespreek hier alles wat nodig is (:

    [ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 16:04 ]

    Ik heb een Halloweenfeest op zaterdagavond, maar dan reageer ik gewoon zondag ^^


    El Diablo.

    Super! Ik hoop dat vrijdag een beetje alle personages ingeleverd zijn dan kunnen we die relaties en stuff afspreken.
    En een Halloween feest lijkt me echt heel leuk. Dat kunnen we overigens wel in de RPG doen, dan kunnen ze gelijk elkaar leren kennen enzo.

    Enface schreef:
    Super! Ik hoop dat vrijdag een beetje alle personages ingeleverd zijn dan kunnen we die relaties en stuff afspreken.
    En een Halloween feest lijkt me echt heel leuk. Dat kunnen we overigens wel in de RPG doen, dan kunnen ze gelijk elkaar leren kennen enzo.


    Dat is wel een leuk idee (:


    16 - 09 - '17

    Ik denk dat ik mijn persoontje morgen wel af heb :]


    El Diablo.

    Ricky vindt alle feestjes prima :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Jaa een halloweenfeestje is leuk! Of anders iets van een welkomstfeestje (:

    Ah tof! En ik ben benieuwd naar je personage dan Falahee (:
    Dan gat Ricky het naar haar zin hebben, hallooo studentenleven.
    En een halloweenfeestje kan ook t welkomsfeestje zijn. Dan kunnen ze nog beetje nadenken over costuums en stuff. Leek me wel leuk :D

    Sami is eindelijk af! Ik heb haar een beetje voor het grootste deel dus op mezelf gebaseerd ^^ Is ze goed?

    [ bericht aangepast op 30 okt 2014 - 15:44 ]


    El Diablo.

    Falahee schreef:
    Sami is eindelijk af! Ik heb haar een beetje voor het grootste deel dus op mezelf gebaseerd ^^ Is ze goed?


    Top! Aha, weet ik dat ook weer (: Jaa hoor, we hebben een hoop sociale meiden zo bij elkaar

    Dan hebben we nu bijna alle personages. Ik ga de laatste even noten dan kunnen we gaan kijken naar relaties en etc.

    Morgenavond 8 uur open ik het speeltopic (:

    [ bericht aangepast op 31 okt 2014 - 22:54 ]

    Worden die "relaties" eigenlijk geloot of zo, of moeten we dat bespreken of...?


    Happy Birthday my Potter!

    Geloot lijkt me een beetje onnatuurlijk, ik denk dat we dat het beste kunnen bespreken.

    Oké nou ja als ik die bespreking mis, gezien je morgen wilde beginnen en ik puur toevallig twee feesten en daarmee dus vrij weinig tijd voor Quizlet heb, Ricky staat voor alles open.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zou zeggen, bespreking geopend. Ik denk dat mijn plan om het allemaal heel gestructureerd en leuk te bespreken met zijn alle een beetje onrealistisch was :').
    Daniel staat ook nog vrij, alleen is het niet zo'n gezelligheid. Maar er was wel iemand die ook Psychologie studeerde, ik ben zo gauw even kwijt wie dat was maar wil diegene daar wat mee doen?