• 𝕳𝖔𝖙𝖊𝖑 𝕿𝖗𝖆𝖓𝖘𝖞𝖑𝖛𝖆𝖓𝖎𝖆

    Wat spelen we?: Twee eeuwen geleden ontstond er een oorlog tussen de mensheid en de monsters van de nacht. Deze monsters van de nacht kunnen alles zijn, zoals vampieren/weerwolven/mummies/zombies/heksen etc (alles wat je je kan bedenken). Tijdens de oorlog besloot de bekende vampier Dracula een kasteel te bouwen, ver van de bewoonde wereld vandaan. Zij kasteel werd omringd met een spookbos, zo eng dat geen mens er voet in durft te zetten. Dit alles om zijn soort te beschermen, want de monsters verloren de oorlog tegen de mensen en werden geforceerd zich te verstoppen in de schaduwen. Dracula's kasteel werd een plek waar de monsters konden schuilen en zichzelf konden zijn, maar deze monsters kwamen en gingen, waardoor het kasteel een hotel werd.

          Twee eeuwen later is Dracula nog steeds de eigenaar van het hotel, maar heeft de taken overgelaten aan zijn kinderen played by me and who?. De oorlog is al lang voorbij, maar nog steeds heerst er het idee dat de monsters niet uit de schaduwen mogen komen. Ook is er nog steeds angst voor de mensenwereld. Onder verscheidene ''rebelse'' verschijningen heerst er de gedachte dat er een nieuwe oorlog moet komen, andere monsters willen weer met de mensen in gesprek om voor eeuwig vrede te spreken en onder weer anderen heerst er een gevoel van angst. Komt er niet weer een oorlog? Worden we wel geaccepteerd? Het hotel is zoals elk jaar weer een gekkenhuis. Durven we eindelijk naar buiten te stappen, of zijn we bang voor de zon?

    Hotel Transylvania opent weer haar deuren voor elke ziel die zich anders voelt, kom jij dit jaar ook?

    Wie spelen we?: Reizigers (nieuwskomers/regulars), de staff van het hotel, inwonende van het hotel etc. Iedereen is welkom in het hotel!
    Waar is het hotel?: Umbre, Romania
    The address for the hotel is 666 Transylvania Lane, Umbre, Romania. It can be seen on the back of the itineraries that Dracula hands out to guests. "Umbre" is Romanian for "shadows."[/b]
    Het is gebaseerd op de film door Sony Pictures Animation, maar volgt een soort van andere verhaallijn.
    Zouden jullie dit willen spelen?


    ''With all due respect, which is none...''

    OH love those movies!! Count me in haha. Ik zou best een zoon van Drac op me willen nemen *O*


    How far is far

    Leuk!!

    I just might


    help

    Oehh klinkt goed!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Hm, toevallig. Het klinkt letterlijk als de films. Jammer dat er niet een andere draai aan wordt gegeven, anders had ik er wel serieus over nagedacht.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    Hm, toevallig. Het klinkt letterlijk als de films. Jammer dat er niet een andere draai aan wordt gegeven, anders had ik er wel serieus over nagedacht.


    I mean afhankelijk van de personages kan je er zoveel draaien aan geven als je wil, niet? (:


    help

    Mt.

    [ bericht aangepast op 14 april 2023 - 22:32 ]


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Morozova schreef:
    (...)

    I mean afhankelijk van de personages kan je er zoveel draaien aan geven als je wil, niet? (:

    Nee, het gaat me om het verhaallijn, niet de personages. 😉 Het spreekt me niet aan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    (...)
    Nee, het gaat me om het verhaallijn, niet de personages. 😉 Het spreekt me niet aan.


    Gelukkig zijn de films geweldig. Iedereen zijn smaak, of course en als je het niet leuk vindt, hoef je niet mee te doen (:


    ''With all due respect, which is none...''