• Studentenleven



    Bespreek hier alles wat nodig is (:

    [ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 16:04 ]

    Enface schreef:
    Ik zou zeggen, bespreking geopend. Ik denk dat mijn plan om het allemaal heel gestructureerd en leuk te bespreken met zijn alle een beetje onrealistisch was :').
    Daniel staat ook nog vrij, alleen is het niet zo'n gezelligheid. Maar er was wel iemand die ook Psychologie studeerde, ik ben zo gauw even kwijt wie dat was maar wil diegene daar wat mee doen?


    Lori volgt Psychologie.


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Lori volgt Psychologie.


    Aha, en wil je daar nog iets mee doen? (:

    Enface schreef:
    (...)

    Aha, en wil je daar nog iets mee doen? (:


    Ik sta open voor alles eigenlijk.


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Ik sta open voor alles eigenlijk.


    Ah top, ik had gehoopt op een heel spannend idee want ik kom niet verder dan dat het klasgenoten zijn maar dat kan op zich ook prima?

    Enface schreef:
    (...)

    Ah top, ik had gehoopt op een heel spannend idee want ik kom niet verder dan dat het klasgenoten zijn maar dat kan op zich ook prima?


    Haha, ik heb zelf niet echt ideeën voor iets spannends, maar dat kunnen we misschien nog bedenken? En ja hoor, vind ik ook prima (:


    16 - 09 - '17

    Mijn personage studeert voor kinder verpleegkundige en nog iemand anders voor verpleegkundige. Misschien kunnen die elkaar ook kennen?

    Mijn personage sport veel. Zijn er meer fanatieke sporters??


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Drew speelt veel muziek en ik zag dat een andere jongen ook graag muziek speelt, wie was dat ook alweer? En vindt diegene het leuk om Drew al te kennen?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Ehm iemand die Chester wil kennen en samen wel wil kijken hoe onze personages tot elkaar verbonden zijn? :')


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik sta overal voor open. (Nou ja, overal.. Je begrijpt me.)


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Cenation schreef:
    (...)

    Haha, ik heb zelf niet echt ideeën voor iets spannends, maar dat kunnen we misschien nog bedenken? En ja hoor, vind ik ook prima (:


    Ja kan nog, heel snel dan :') Mooi! Doen dan (:

    Kane zou wel een partybuddy kunnen gebruiken, haha. Iemand?


    Starve the ego, feed the soul.

    Mamo schreef:
    Drew speelt veel muziek en ik zag dat een andere jongen ook graag muziek speelt, wie was dat ook alweer? En vindt diegene het leuk om Drew al te kennen?


    Ik denk dat je Milan bedoelt? Volgens mij zijn ze ook roomies dus dan is het misschien leuker om ze elkaar nog niet te laten kennen. Mick en Milan kennen elkaar waarschijnlijk wel nog van de middelbare school dus dan lijkt het me leuker als Milan en Drew elkaar nog niet kennen. Hoop niet dat je dat erg vindt? Ze zijn toch roomies dus ze zullen elkaar snel genoeg leren kennen

    Ossea schreef:
    (...)

    Ik denk dat je Milan bedoelt? Volgens mij zijn ze ook roomies dus dan is het misschien leuker om ze elkaar nog niet te laten kennen. Mick en Milan kennen elkaar waarschijnlijk wel nog van de middelbare school dus dan lijkt het me leuker als Milan en Drew elkaar nog niet kennen. Hoop niet dat je dat erg vindt? Ze zijn toch roomies dus ze zullen elkaar snel genoeg leren kennen


    Oh nee hoor, dat is prima. Dat is dan waarschijnlijk ook wel leuker!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Dus nog iemand voor Drew dan? Weet niet op welke manier ze elkaar dan moeten kennen, maar dat zien we wel haha.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."