• GLADERS
    IF YOU AIN'T SCARED –– YOU AIN'T HUMAN.


    Welcome to the Glade –– where we have three rules.
          • Everyone does their part
          • Never hurt another Glader
          • Never go outside the Glade



    Jij als Glader woont in de Glade – een klein gebied in het midden van een enorm doolhof, wat constant in beweging schijnt te zijn en waar met geen mogelijkheid uit te snappen is. Je weet niks meer van je vorig leven, alleen je naam en leeftijd herinner je je vaagjes. Alleen ben je niet – samen met je mede Gladers vorm je een kleine gemeenschap van kleine taken, met als enige gedachte het terug keren naar het thuis waar je ooit bruut van weggehaald bent.
    Echter – kan je de weg naar huis vinden als je enige doel overleven is geworden?
         

          –– ROLLENLIJST
          • LEIDER
    • Brandon – Derive

          • BUILDERS
    • Wren – Floki
    • Vince – Gally

          • RUNNERS
    • Skyler – Aureolus
    • Skipp – Majikku
    • Max – Newt_Runner
    ––––––––––––––––––       • COOKS
    • Ryan – Nostalgic

          • BAGGERS
    • Jemima – Jensen
    • Rhosaline – Griever

          • TRACK HOES
    • Elefteria – SergeantCalhoun
    • Qiane – Ryess
    ––––––––––––––––––       • SLOPPERS
    • Mallica – Firth

          • MED JACKS
    • Marvelle – Valois

          • SLICERS
    • Xaime – Ryess


          –– SPEELTOPIC & ROLLENTOPIC
    © JAMES DASHNER

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 11:28 ]


    •

    [Kaasblokjes]


    It's high noon.

    Regenboogtaart


    “To live will be an awfully big adventure.”

    @Fixit_FelixJr: Ik vroeg me af of je misschien een relatie tussen Jemima en Niko zou willen uitwerken? ^^ Aangezien ze beiden Baggers zijn.


    help

    Teresa schreef:
    @Fixit_FelixJr: Ik vroeg me af of je misschien een relatie tussen Jemima en Niko zou willen uitwerken? ^^ Aangezien ze beiden Baggers zijn.


    Ah ja inderdaad, dat lijkt me wel een logische! (: gewoon een goede vriendschap als Baggers ^^

    Is t btw goed als ik mijn controleronde loop zeg maar? aangezien jullie aan de graven bezig zijn (:


    It's high noon.

    Fixit_FelixJr schreef:
    (...)

    Ah ja inderdaad, dat lijkt me wel een logische! (: gewoon een goede vriendschap als Baggers ^^

    Is t btw goed als ik mijn controleronde loop zeg maar? aangezien jullie aan de graven bezig zijn (:


    Is voor mij oké. ^^ Maar ik vroeg me vooral af hoe Niko haar als Keeper ziet - dus als zijn 'baas', al gedraagt ze haar niet echt als een baas - en hoe hij erover denkt met haar hele situatie. Dan weet ik of Jem afstandelijk tegenover hem doet of 'gewoon'. :'D Natuurlijk niet zoals ze bij Rhosaline en Brandon is, but ya know.


    help

    Toch nog best snel vol geraakt, sneller dan ik had verwacht.


    Physics is awesome

    Mon topics :3

    Ik heb ergens wel inspiaratie voor een personage, maar weet niet of er nog ever zijn :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Teresa schreef:
    (...)

    Is voor mij oké. ^^ Maar ik vroeg me vooral af hoe Niko haar als Keeper ziet - dus als zijn 'baas', al gedraagt ze haar niet echt als een baas - en hoe hij erover denkt met haar hele situatie. Dan weet ik of Jem afstandelijk tegenover hem doet of 'gewoon'. :'D Natuurlijk niet zoals ze bij Rhosaline en Brandon is, but ya know.


    Ach zo op die manier ^^ Nja omdat ze zich niet erg bazig gedraagt vindt hij het ook niet zo erg allemaal. Haar situatie (wat ik opmaak dat ze dus dingen herinnert van voor de Glade tijd) kan hij moeilijk geloven. Het is niet dat hij het echt niet gelooft, maar hij durft het ook niet wel te geloven. Iedereen is anders, is zijn instelling vaak. Dus gewoon proberen iedereens vriend te zijn, al is het bij sommige wel heel lastig..
    Elke gek z'n gebrek, zoiets (:


    It's high noon.

    Fixit_FelixJr schreef:
    (...)

    Ach zo op die manier ^^ Nja omdat ze zich niet erg bazig gedraagt vindt hij het ook niet zo erg allemaal. Haar situatie (wat ik opmaak dat ze dus dingen herinnert van voor de Glade tijd) kan hij moeilijk geloven. Het is niet dat hij het echt niet gelooft, maar hij durft het ook niet wel te geloven. Iedereen is anders, is zijn instelling vaak. Dus gewoon proberen iedereens vriend te zijn, al is het bij sommige wel heel lastig..
    Elke gek z'n gebrek, zoiets (:


    Oké, is goed. ^^

    I just adore the fact he has Zac Efron's face.


    help

    Ik ben echt helemaal uitgeput – dus ik ga morgen na mijn stage alles bijwerken.


    •

    Eventjes mijn topics.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Oh shizzle. Ik had dus een vraag gesteld aan Derive, maar die is nu offline. Dus nu moet ik wachten op antwoord :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    Oh shizzle. Ik had dus een vraag gesteld aan Derive, maar die is nu offline. Dus nu moet ik wachten op antwoord :\


    Waar heb je dan die vraag gesteld?


    Physics is awesome

    Ryess schreef:
    (...)

    Waar heb je dan die vraag gesteld?

    In het gastenboek


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heb al geantwoord (:


    •