• GLADERS
    IF YOU AIN'T SCARED –– YOU AIN'T HUMAN.


    Welcome to the Glade –– where we have three rules.
          • Everyone does their part
          • Never hurt another Glader
          • Never go outside the Glade



    Jij als Glader woont in de Glade – een klein gebied in het midden van een enorm doolhof, wat constant in beweging schijnt te zijn en waar met geen mogelijkheid uit te snappen is. Je weet niks meer van je vorig leven, alleen je naam en leeftijd herinner je je vaagjes. Alleen ben je niet – samen met je mede Gladers vorm je een kleine gemeenschap van kleine taken, met als enige gedachte het terug keren naar het thuis waar je ooit bruut van weggehaald bent.
    Echter – kan je de weg naar huis vinden als je enige doel overleven is geworden?
         

          –– ROLLENLIJST
          LEIDER
    Brandon – Derive

          BUILDERS
    Wren – Floki
    Vince – Gally

          RUNNERS
    Skyler – Aureolus
    Skipp – Majikku
    Max – Newt_Runner
    ––––––––––––––––––       COOKS
    Ryan – Nostalgic

          BAGGERS
    Jemima – Jensen
    Rhosaline – Griever

          TRACK HOES
    Elefteria – SergeantCalhoun
    Qiane – Ryess
    ––––––––––––––––––       SLOPPERS
    Mallica – Firth

          MED JACKS
    Marvelle – Valois

          SLICERS
    Xaime – Ryess


          –– SPEELTOPIC & ROLLENTOPIC
    © JAMES DASHNER

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 11:28 ]


    Oké, ik denk dat er geen reactie meer komt vandaag. Net even temperatuur opgenomen en heb bijna 38 graden, dus ik moet maar even zien hoe het morgen gaan ook. Hopelijk gaat het wat beter dan, maar voor nu ga ik slapen. (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    Oké, ik denk dat er geen reactie meer komt vandaag. Net even temperatuur opgenomen en heb bijna 38 graden, dus ik moet maar even zien hoe het morgen gaan ook. Hopelijk gaat het wat beter dan, maar voor nu ga ik slapen. (:


    Veel beterschap !


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @Majikku, veel beterschap!

    Ik reageer strakjes als ik op school ben, moet me nu haasten! (:

    [ bericht aangepast op 29 okt 2014 - 9:05 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Thanks (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nou, ik ben thuis hoor. Wat een ongelofelijk drukke week, ik ga nu meteen aan Marvelle en dan zal ik de topics updaten met alle naamsveranderingen! (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Teresa went Jensen. (bloos)


    help

    Jensen schreef:
    Teresa went Jensen. (bloos)


    Aangepast! Als Mirte een keer tijd heeft zal ze het praattopic updaten. (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Wat kan ik met Vince doen? :c


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Gally schreef:
    Wat kan ik met Vince doen? :c


    Hij kan komen helpen om Skipp vast te houden, want die is nu nogal moeilijk aan het doen. :Y)
    We need some strong men.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 10:45 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Valois schreef:
    (...)

    Aangepast! Als Mirte een keer tijd heeft zal ze het praattopic updaten. (:


    Heeft ze al gedaan, zie ik net. ^^

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 12:58 ]


    help

    Jensen schreef:
    (...)

    Heeft ze al gedaan, zie ik net. ^^


    Jaa, ik zie het net ook pas!
    Dan is alles nu geüpdatet denk ik.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Sawry guys, heb het nogal druk gehad de laatste dagen, maar zal er vanaf morgen weer proberen in te vliegen

    Menseen, we gaan dit niet laten doodlopen toch?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Valois schreef:
    Menseen, we gaan dit niet laten doodlopen toch?


    Nee, maar dankzij mijn verjaardag en school was het de laatste dagen druk. Zal deze week voor allebei posten.


    Physics is awesome

    Het spijt me ik heb momenteel echt geen tijd en inspiratie voor deze rpg, ik verdrink in het werk :c


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH