• Hai hai!
    Ik zoek dus weer een cover voor een verhaal van me die op het moment op inactief staat. Ik wil graag een cover hebben dat op het volgende cover lijkt: klik. Natuurlijk niet met hetzelfde plaatje en/of versieringen eraan.

    Waarover gaat het verhaal?
    Ik had laatst een moment waar bepaalde dingens me flink dwars zaten. Alleen kon ik het niet echt met iemand over hebben. Dus ik dacht: waarom geen verhaal erover schrijven? Dan heb ik tenminste een plek om mijn gevoelens af te schrijven.
    Het verhaal gaat over een slechthorende meisje en de dagelijkse botsingen die eraan vastzitten. Het titel is: Wereld zonder geluid. Dus op de cover zullen muziekinstrumenten en gehoorapparaten wel van toepassing zijn xp. Ik wil het liefst geen gezicht, maar als het niet anders kan, is het ook prima.
    Ik wil mijn usernaam trouwens niet op de cover. Dit omdat het raartjes zal staan als ik weer naar Aldea gaat. En daarna over een paar maanden weer veranderd.

    Beloning en deadline.
    Ik zal 10 credits weggeven. Misschien dat ik het prijs zal verhogen.
    Deadline is: zondag 2 november.

    Surprise me :Y)

    [ bericht aangepast op 29 okt 2014 - 6:18 ]


    -


    Niet echt goed gelukt...


    Smiling but we're close tot tears, even after all those years

    Beide covers zijn zo mooi D:

    *Dus mijn twee favoriete covers van alle inzendingen xp.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 19:31 ]


    -

    Ben je er al uit? (bloos)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nee xD

    Dus ik neem gewoon beide covers. (bloos)
    Dus hierbij benoem is Twisty en Eadlyn tot de winnaars. *O* Ik wil trouwens iedereen bedanken voor het proberen. Dat ik jouw cover niet uitkoos, betekend niet dat ik je niet zeer dankbaar bent!


    -